FANDOM

Cwirowie - Abrakadabra
The Sims: Abrakadabra
TS Abrakadabra1 Real-world

The Sims: Abrakadabra (ang. Makin' Magic) – siódmy, a także ostatni dodatek do gry The Sims. Jego premiera miała miejsce października 2003 roku. Miał to być ostatni dodatek, jako że następnego roku ukazać się miała druga seria - The Sims 2. Głównym tematem dodatku jest magia, która również pojawiła się w dodatku do drugiej części, The Sims 2: Osiedlowe Życie, oraz do trzeciej - The Sims 3: Nie z Tego Świata.

Cechy gry

Główną cechą gry jest wprowadzanie naszych Simów w świat magii, zezwolenia im na tworzenie magicznych uroków i zaklęć, co działa bardzo podobnie jak zwykłe gotowanie posiłków przy pomocy książki z przepisami. Składniki są zaś dodane do wyposażenia Sima, które następnie przy pomocy odpowiedniego sprzętu mogą zostać wykorzystane do produkcji elementu żywności bądź naładowania magicznej różdżki. Wiele różnorodnych składników można zdobyć w Magicznym Mieście, bądź stworzyć własnoręcznie w domu za pomocy różnych maszyn. Wprowadzona także została możliwość posiadania smoka jako zwierzęcia domowego.

Chwilę po wprowadzeniu rodziny, pojawia się Tajemniczy Gość wraz z magicznym zestawem dla początkujących MagiCo. Zestaw ten zawiera ładowarkę do różdżek, księgę zaklęć, a także dziurę umożliwiającą nam przedostanie się do miasta Abrakadabra.

Nowi NPC

Nowe obiekty

Nowa okolica

Nowa waluta

Abrakadabrowo

LupaSz Zobacz więcej w osobnym artykule: Abrakadabrowo.

The Sims Abrakadabra - oficjalny zwiastun01:17

The Sims Abrakadabra - oficjalny zwiastun

Wprowadzona jest też nowa magiczna dzielnica (Abrakadabrowo), gdzie znajdują się stragany, w których kupimy magiczne składniki. Znajdziemy tam również mroczne kolejki i "stadiony" na pojedynki. Pojawia się również nowa magiczna waluta - magimony. W magicznym miasteczku możemy spotkać czterech magicznych sprzedawców: Aptekarza Todda, Królową Wróżek, Wampirzycę Wilkę oraz zaklinacza węży. U każdego sprzedawcy możemy nabyć co innego, oczywiście za magimony. U Wampirzycy Wilki możemy zakupić wszystko co potrzebne do hodowli smoków (przekąski, gniazdo), u Aptekarza Todda gumowe kurczaki i ślinę lamy, Królowa Wróżek ma do zaoferowania złotą nić, a zaklinacz węży – jad węża. W Abrakadabrowie znajdują się również 3 parcele mieszkalne, które nabywamy za standardową walutę oraz magimony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki