Fandom

Simspedia

The Sims: Balanga

4654strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims: Balanga
TheSimsBalanga-Okładka.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1024 na 768
Platforma/y Microsoft Windows, Linux, Mac OS, Playstation 2, Xbox, Nintendo CameCube, Nintendo DS
Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ELSPA: 11+
ESRB: T
PEGI: 7+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Windows
  • Windows 95/98 lub nowszy (Uwagi do Windows 2000)
  • Procesor 266 Mhz
  • 64 MB RAM
  • 4x CD-ROM, 4x Speed Speed CD-R/RW, DVD-ROM or DVD R/RW/RAM
  • 2 MB dla karty dźwiękowej obsługującej DirectX 7
  • Karta dźwiękowa obsługująca DirectX 7
Temat Przyjęcia
The Sims: Balanga Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.

The Sims: Balanga (ang. House Party) – drugi dodatek do gry The Sims wydany w kwietniu 2001. W rozszerzeniu dodano kilka nowych rozwiązań np. świecąca podłoga do tańczenia, elektryczny byk, na którym będziemy mogli wyćwiczyć kondycję. Pojawiła się możliwość zapraszania znajomych na imprezy.

O dodatku

Dodatek Balanga jest nastawiony głównie na dostarczenie Simom różnorodnych rozrywek. Dzięki nowym postaciom, interakcjom, stylom architektonicznym, przedmiotom czy muzyce, mamy możliwość organizowania wystawnych i zwariowanych przyjęć, na które zapraszamy przyjaciół i sąsiadów.

Style architektoniczne

Możemy przebudować dom w stylu ranczo z Dzikiego Zachodu, egzotyczną wyspę, Wampiry czy „undergroundowy” klub. W każdym ze stylów tematycznych mamy dostępne inne rodzaje kostiumów oraz dekoracji, dzięki którym tworzy się odpowiedni nastrój zabawy.

Nowa usługa

Pojawia się także nowa możliwość wynajęcia bufetowego. Kosztuje on 300$ za dobę. Przed jego zatrudnieniem musimy kupić stół bufetowy lub wazę do ponczu. Nową usługą jest także Janka z Dżungli która pojawia się podczas przyjęcia. Pojawia się także mim.

Nowe obiekty

Znajdziemy tu mnóstwo nowych elementów, m.in stroje, kufer, stół bufetowy, wazę do ponczu, wielką wieżę stereofoniczną, mega głośniki i wiele innych obiektów, które potrzebne są do stworzenia naprawdę "Balangowego nastroju". Możemy też zakupić antyczną lampę, która po potarciu wywołuje dżina. Dżin może np. wywołać ogień, wzbogacić nasze grono przyjaciół, obciążyć nas rachunkami czy podarować nam kosztowne prezenty.

Wideo

The Sims Balanga - oficjalny zwiastun00:54

The Sims Balanga - oficjalny zwiastun

Więcej w Fandom

Losowa wiki