FANDOM

60px-TSM Icon IkonkaPiraciBogaci
The sims sredniowiecze deluxe logo

The Sims Średniowiecze: Deluxe Edition (nazywane również The Sims Średniowiecze: Deluxe Pack) – pierwsza oraz jedyna kompilacja gry The Sims Średniowiecze oraz jej jedynego dodatku, którego tytuł brzmi Piraci i Bogaci. Premiera tego zestawu odbyła się dnia 9 maja 2011 roku. Produkt można nabyć tylko na komputery PC, przez oficjalną platformę Origin.[1]

Opis

Dzięki grze The Sims możesz zrealizować swoje marzenia o średniowieczu!

Simowie cofają się w czasie do Mrocznych Wieków! The Sims™ Średniowiecze Deluxe to gry The Sims™ Średniowiecze oraz The Sims™ Średniowiecze: Paczka Przygód Piraci i Bogaci w jednym zestawie! The Sims™ Średniowiecze Deluxe przenosi grę The Sims™ w wieki średnie – z całkiem nowymi funkcjami, nową grafiką i nowymi sposobami gry. Po raz pierwszy gracze mogą tworzyć bohaterów, wyruszać na misje i budować królestwo. W tej starej krainie przygód, dramatyzmu i wielkich romansów gracze naprawdę będą mogli odnaleźć nieznaną im dotąd stronę siebie.

Możliwości

  • Żyjący świat Simów w epoce przygód, dramatyzmu i romansów.
  • Ulepszona grafika, oświetlenie, animacja i jeszcze bardziej realistyczni Simowie.
  • Twórz bohaterów, rozwijaj ich umiejętności i wysyłaj na wielkie misje.
  • To misje tworzą historię Twojego królestwa. Mogą być złe, okrutne albo łagodne; romantyczne lub wojownicze.
  • Ambicje Królestwa – Wybierz ambitny cel dla swojego królestwa i pracuj, aby go osiągnąć. Czy Twoje królestwo będzie najbogatsze lub najbardziej oświecone? Czy będziesz zdobywcą, czy wprowadzisz pokój? Wybór należy do Ciebie.

Przypisy