Fandom

Simspedia

The Sims Średniowiecze: Deluxe Edition

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims Średniowiecze: Deluxe Edition
The sims średniowiecze deluxe.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Silnik Silnik The Sims 3
Format obrazu 4:3, 5:3, 5:4, 85:48, 25:16, 16:9, 16:10
Rozdzielność natywna od 640x480 do 1920x1080
Platforma/y Windows, Mac OS/X
Data/y wydania 11 maja 2011 (Polska i świat)
Gatunek/i Symulacja życia

The Sims Średniowiecze The Sims Średniowiecze: Piraci i bogaci
The sims sredniowiecze deluxe logo.png

The Sims Średniowiecze: Deluxe Edition (nazywane również The Sims Średniowiecze: Deluxe Pack) – pierwsza oraz jedyna kompilacja gry The Sims Średniowiecze oraz jej jedynego dodatku, którego tytuł brzmi Piraci i Bogaci. Premiera tego zestawu odbyła się dnia 9 maja 2011 roku. Produkt można nabyć tylko na komputery PC, przez oficjalną platformę Origin.[1]

Opis

Dzięki grze The Sims możesz zrealizować swoje marzenia o średniowieczu!

Simowie cofają się w czasie do Mrocznych Wieków! The Sims™ Średniowiecze Deluxe to gry The Sims™ Średniowiecze oraz The Sims™ Średniowiecze: Paczka Przygód Piraci i Bogaci w jednym zestawie! The Sims™ Średniowiecze Deluxe przenosi grę The Sims™ w wieki średnie – z całkiem nowymi funkcjami, nową grafiką i nowymi sposobami gry. Po raz pierwszy gracze mogą tworzyć bohaterów, wyruszać na misje i budować królestwo. W tej starej krainie przygód, dramatyzmu i wielkich romansów gracze naprawdę będą mogli odnaleźć nieznaną im dotąd stronę siebie.

Możliwości

  • Żyjący świat Simów w epoce przygód, dramatyzmu i romansów.
  • Ulepszona grafika, oświetlenie, animacja i jeszcze bardziej realistyczni Simowie.
  • Twórz bohaterów, rozwijaj ich umiejętności i wysyłaj na wielkie misje.
  • To misje tworzą historię Twojego królestwa. Mogą być złe, okrutne albo łagodne; romantyczne lub wojownicze.
  • Ambicje Królestwa – Wybierz ambitny cel dla swojego królestwa i pracuj, aby go osiągnąć. Czy Twoje królestwo będzie najbogatsze lub najbardziej oświecone? Czy będziesz zdobywcą, czy wprowadzisz pokój? Wybór należy do Ciebie.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki