Fandom

Simspedia

The Sims 2: Bezludna Wyspa

5067stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 2: Bezludna Wyspa
11.jpg
Deweloper(zy) The Sims Division (konsole), Full Fat (NDS)
Wydawca/y Electronic Arts
Seria Seria The Sims
Platforma/y Nintendo DS, Wii, PlayStation 2, PSP, telefony komórkowe
Być może chodziło Ci o The Sims Historie z Bezludnej Wyspy.

The Sims 2 Castaway (The Sims 2: Bezludna Wyspa) – kolejna wydana gra EA ciesząca się dużą popularnością. Tym razem nasi simowie znaleźli się na bezludnej wyspie. Ma ona także polską wersję językową.

Gra ta jest tzw. spin-off'em; nie łączy się z podstawą. Warto zauważyć, że została wydana tylko na konsole; jej pecetowym odpowiednikiem (na system Windows) są Historie z Bezludnej Wyspy. Swoją premierę miała 22 października 2007 roku w USA i 26 października tegoż roku w Europie.

Opis gry

Celem gry jest zbieranie surowców, pożywienia, rybołówstwo, polowanie, budowanie chat i badanie wyspy. Nowością w grze są szympansy. Możemy się zaprzyjaźnić z tymi owłosionymi stworami. Jeśli nasz związek z szympansem będzie naprawdę duży, możemy nadać mu imię i kazać zbierać jedzenie i materiały. Niestety nie można go zaadoptować. Jeśli mamy odpowiednie materiały możemy uszyć odzież, wytwarzać narzędzia, instrumenty itp. Potrzebna jest do tego ławka robocza. Stopniowo podczas gry będziemy znajdywać książki typu: "Porady dla Pirata na emeryturze" lub "Wyspy Biszkoptowe". Książki zawierają cele, które nasi simowie muszą wykonać. Można też znaleźć hieroglify i mapę skarbu, która prowadzi do kryjówki piratów. Na koniec gry możemy uciec z wyspy, wysyłając sygnał SOS lub budując katamaran, ale wtedy rozgrywka dobiega końca.

Historia

Gra zaczyna się na łodzi (o nazwie Simplicity) po stworzeniu przez gracza postaci. Liczba postaci może wynosić od 1 do 6.
Po tym, zostanie pokazany pokaz slajdów - zdjęć z telefonu, ukazujących podróż na statku i burzę, która rozbiła ów statek. Sim budzi się na pierwszej Plaży na Shipwreck Island (w tłumaczeniu: Wyspa Wraku Statku). Sim znajduje książki, w których znajduje porady dotyczące przetrwania, a także ucieczki. Krótko po zwiedzaniu Shipwreck Island, Sim znajduje drugą wyspę - Airplane Island (Wyspa Samolotu) i buduje tratwę w celu dotarcia na nią. Podczas eksploracji tej wyspy, spotyka się z innymi rozbitkami ze statku. Tutaj pojawia się opcja założenia plemienia, jeśli związek Sima gracza z innym Simem jest wystarczająco wysoki.
Podczas dalszego zwiedzania wyspy, Sim znajduje części radiowe, które są niezbędne do ukończenia późniejszych celów.
Na trzecią wyspę, Volcano Island (Wyspę Wulkanu) można dostać się z plaży na Airplane Island; tam buduje się kajak i wyrusza. Tam gracz będzie znajdywać szczątki ludzi z plemienia lamy. Tutaj gracz ma szansę na powrót do cywilizacji; może dostać się na szczyt wulkanu i tam używając części radiowych, wysłać sygnał SOS do statku. Oprócz tego, gracz może naprawić zniszczoną kuźnię, dzięki czemu odkryje czwartą wyspę, Crystal Island (Wyspa Kryształowa), z której wypłynie na morze i powróci do domu.

Gracz będzie znajdować wiele książek, dzięki którym będzie mu łatwiej prowadzić rozgrywkę; poza tym, będzie mógł wziąć ślub i zaprzyjaźnić się z tutejszymi szympansami.

Rozgrywka swobodna

W przeciwieństwie do Historii z Bezludnej Wyspy, tutaj nie można prowadzić gry swobodnej.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki