Fandom

Simspedia

The Sims 2: Czas Wolny

Przekierowano z The Sims 2: Czas wolny

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2: Czas wolny
The Sims 2: Czas wolny
The Sims 2: Czas Wolny
Czas wolny.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows, Macintosh
Data/y wydania 19 lutego 2008

PL: 29 lutego 2008

Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Procesor 1.3 Ghz

512MB pamięci RAM karta graficzna 32 MB obsługująca T&L Windows 98, 98 SE, ME, 2000, XP, Vista, 7 1,5 GB HDD

Temat Hobby
Postacie Dżin
Otoczenie/a Dolina Niezbędna

The Sims 2: Czas Wolny Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
Ep7.gif
The Sims 2: Czas Wolny (ang. FreeTime) – to siódmy, przedostatni dodatek do gry The Sims 2. Wprowadza możliwość uprawiania i wyboru hobby przez Simów.

Opis

Sims2Free-time-LOGO-POL.png
Rozbudzaj w Simach nowe pasje, i pomagaj im poznawać niecodzienne hobby. Teraz mogą m.in. grać w piłkę nożną, trenować balet, naprawiać samochody, i bawić się modelami kolejek. Zdobywaj nowe umiejętności, nawiązuj ciekawe znajomości i odnoś kolejne, życiowe sukcesy.

Naucz Simy rzemiosła, by wspólnie z nimi tworzyć wyjątkowe przedmioty do użytku codziennego. Przyswajając kolejne umiejętności i odnosząc sukcesy, odblokujesz interesujące nagrody specjalne. Poświęć Czas wolny nowym zainteresowaniom i na zawsze odmień życie swoich ulubieńców.

Jak sama nazwa wskazuje, dodatek skupiony jest na czasie wolnym, w związku z tym Simowie będą mogli poświęcić swój czas np. na swoje hobby. Wraz z rozwojem nowych umiejętności, Simowie będą mogli nabywać specjalne nagrody. Oczywiście jak każdy inny dodatek, The Sims 2 Czas wolny wprowadza wiele nowych mebli, ubrań i innych nowości, oraz otoczenie pod nazwą Dolina Niezbędna.

Zajęcia

Lepienie garnków – teraz Simowie mogą lepić garnki, rozwijając przy tym nową umiejętność; początkujący Sim, który nie opanował jeszcze tej umiejętności, może ulepić koślawy garnek. Gdy Sim dobrze opanuje tę umiejętność, może sprzedawać swoje dzieła.

Gra na skrzypcach – w tym dodatku Twoi Simowie mogą także grać na skrzypcach, rozwijając przy tym swój talent.

Szycie – już nie musisz jeździć na zakupy, by kupić nowe ubrania: teraz możesz je sobie uszyć samemu. Nowe zajęcie oferuje nie tylko szycie ubrań, lecz także kołder, zasłon, oraz zabawek (np. pluszowych misiów). Jeśli Twój Sim jest początkujący w szyciu, może uszyć misia z jednym okiem.

Sport – czyli piłka nożna, koszykówka oraz futbol amerykański; od teraz możesz mieć własne mini-boisko na terenie swojej parceli. W koszykówce trzeba jednak ograniczyć się do jednego kosza, oraz czterech zawodników.

Naprawa samochodów – w tym dodatku można odnowić swoje samochody, ze starego gruchota, można zrobić całkiem ładne auto.

Majsterkowanie – rozszerzenie umożliwia majsterkowanie przy różnych sprzętach. Grozi to naszemu Simowi porażeniem prądem.

Jedną z instruktorek czasu wolnego jest Magdalena Pałka.

Kariery

Entertainment career.png
Rozrywka – zawsze chciałeś być w centrum uwagi, teraz możesz spełnić swoje marzenia zostając garncarzem.

Dance career.png
Taniec – kiedy słyszysz muzykę twoje nogi od razu rwą się do tańca, to kolejny powód, dla którego możesz zostać baletmistrzem/baletmistrzynią.

Architecture career.png
Architektura – to wymarzone zajęcie dla kreatywnych Simów, dlatego jeśli tylko posiadasz odpowiednie umiejętności, zatrudnij się jako Planista Miejski.

Intelligence career.png
Wywiad – szpiegostwo i podsłuchy to twoja specjalność? Nie zwlekaj, zostań szefem Agencji Wywiadowczej SimCity.

Oceanography career.png
Oceanografia – woda to twój żywioł, jeśli będziesz gdzieś z dala od niej po prostu nic nie osiągniesz, dlatego trzymaj się posady Ręki Posejdona. Do tego, jak zwykle, wprowadzono nowe elementy.

Korzyści z aspiracji

Popularność – można wykorzystać cechę "dobrych przyjaciół".

Romans – interakcja "gładka gadka" pozwala na nawiązanie wspólnego języka z każdym Simem.

Bogactwo – można wykorzystać funkcje "doradcy finansowego", aby zarabiać więcej pieniędzy.

Wiedza – Sim może bezpośrednio skontaktować się z obcymi wybierając interakcje "wezwij kosmitów".

Przyjemność – dzięki znajomości "piosenki żulerki" Sim może wypić za dwoje i bawić się do upadłego.

Rodzina – jeśli Sim lubi wychowywać dzieci, interakcja "superpłodność" zwiększy szanse na pojawienie się bliźniąt.

Kariera – jeśli szef zwolni Sima z pracy, to w ciągu 24 godzin można go udobruchać stosując interakcje "błagaj o pracę".

Motywacje – dzięki nim Simowie mogą dłużej zajmować się swoimi czynnościami, a nie uzupełnianiem innych potrzeb, tak jak zabawa i towarzystwo (nie dotyczy wystroju).

Trailer The Sims 2 Czas Wolny po polsku!02:24

Trailer The Sims 2 Czas Wolny po polsku!

Więcej w Fandom

Losowa wiki