Wikia

Simspedia

The Sims 2: Cztery pory roku

Dyskusja0
3701stron na
tej wiki
TS2CPR Baner
The Sims 2: Cztery pory roku
The Sims 2: Cztery pory roku
Cztery pory roku
Ciesz się wraz z Simami czterema porami roku!
Deweloper(zy) Electronic Arts
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows, Macintosh
Data/y wydania 1 marca 2007

PL: 2 marca 2007

Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Windows
  • Procesor 1300 MHz
  • Pamięć 256 MB RAM (wymagane 512 MB RAM jeśli ma się zainstalowane inne dodatki)
  • System operacyjny Windows od wersji 98
  • 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • Karta graficzna z T&L przynajmniej 32 MB pamięci (co najmniej GeForce 2)
Temat Pogoda
Postacie Simorośl
Otoczenie/a Kwitnące Wzgórza
Temat muzyczny
The Sims 2 Seasons Icon Real-world
Ep5
The Sims 2: Cztery pory roku
(ang. Seasons) to piąty oficjalny dodatek do gry The Sims 2 wydany w Polsce 2 marca 2007. Z porami roku będą się wiązać sezonowe zajęcia oraz ubrania na każdą pogodę. Konieczne będzie stosownie do pogody odpowiedniego ubrania bohaterów, gdyż w przeciwnym razie mogą na przykład zamarznąć na dworze lub odczuć bolesne skutki poparzenia skóry promieniami słonecznymi. The Sims 2 Cztery pory roku wprowadza także możliwość wędkowania oraz uprawy roślin, które możemy rozwijać wstępując do Klubu Ogrodników. Pojawiają się nowe opcje, jak np. łapania świetlików, motyli, lepienia bałwana, bitwy na śnieżki czy balony z wodą. Nie brakuje nowych przedmiotów codziennego użytku i tych zdobywanych za punkty aspiracji (np. urządzenie do sterowania pogodą) oraz nowych karier zawodowych: w dziedzinach edukacji, dziennikarstwa i muzyki, a także jako Poszukiwacz Przygód lub Gracz. Każda z nich wprowadza nowe możliwości i nowe nagrody za osiągnięcia zawodowe. Pogoda jest bardzo zmienna. Wiosną zwykle padają deszcze lub świeci lekkie słońce. W lato często są burze i upały na zmianę, pada deszcz. W czasie jesieni są burze, deszcze i grad. Gdy nadchodzi czas zimy, zaczyna padać śnieg. Każda z pór roku wpływa na wzajemne relacje między bohaterami. Nowe możliwości widoczne są po ikonkach widniejących nad głowami bohaterów. Dodatek wprowadza nowe otoczenie: Kwitnące Wzgórza.

Opis dodatku Edytuj

The Sims 2 Seasons Logo23

Stań w obliczu zupełnie nowych, sezonowych wyzwań! Każda pora roku w niecodzienny sposób wpływa m.in. na relacje między Simami, ich nastrój, umiejętności oraz karierę. Konieczne okaże się stosowne do pogody ubieranie bohaterów, gdyż w przeciwnym razie po prostu zamarzną na dworze lub odczują bolesne skutki poparzenia skóry promieniami słonecznymi. Pogoda w The Sims 2: Cztery pory roku nie raz spłata figla!' ' Niezależnie od tego, czy będziesz zacieśniać rodzinne więzi zimą, na wiosnę przeżywać rozkwitający romans, pogłębiać przyjacielskie stosunki latem, lub starać się o szybki awans jesienią, pory roku w istotny i niespotykany wcześniej sposób wpłyną na życie Twoich Simów! Latem walcz z upałami – załóż strój kąpielowy i wskocz do basenu. Zimą wybierz się na łyżwy, a przy okazji stocz bitwę na śnieżki i ulep bałwana. Każdy sezon jest wyjątkowy dzięki prezentowanym na ekranie efektom specjalnym, budującym klimat zmieniającej się pogody. A umiejętna uprawa ogródka będzie nagradzała różnymi owocami,studnią życzeń i podziwiającymi ogród sąsiadami.                   

PogodaEdytuj

Pogoda jest bardzo zmienna. Wiosną zwykle padają deszcze lub świeci lekkie słońce. W lato często są burze i upały na zmianę, pada deszcz. W czasie jesieni są deszcze i grad. Gdy nadchodzi czas zimy, zaczyna padać śnieg. Każda z pór roku wpływa na wzajemne relacje między Simami. Nowe możliwości widoczne są po ikonkach widniejących nad głowami bohaterów. Pamiętaj, by w czasie burzy nie trafił Cię piorun! Wtedy Sim może umrzeć lub stracić umiejętności!

Pogodę możemy sprawdzić oglądając kanał w telewizji, bądź wybierając w gazecie opcję sprawdzenia prognozy pogody. Jednak nie zawsze gazeta i kanał telewizyjny przewidują prawdziwą pogodę.

UWAGA: z nieba mogą spadać kule ognia, jako skutek uboczny użycia

SimoroślEdytuj

Simowie zmieniają się w Simorośl jeżeli zbyt często stosują opryski chemiczne do roślin. Stan Simoroślizmu nie jest jednak trwały, twórcy przewidzieli możliwość zakupienia odpowiedniego eliksiru przywracającego zwykłą postać.

Nowości w trybie kupowania i budowania Edytuj

Gracz teraz może kupić naszym Simom wiele obiektów wiejskich i kuchennych. Razem z nimi jest zestaw samochodowy do sypialni, więcej obiektów jest dość różnorodnych i nie odznaczających się. W trybie budowania najważniejszy jest ogród - możemy zbudować naszym Simom szklarnię dla roślin. Dzięki niej roślinki przetrwają zły czas w czasie np. zimy, chociaż większość roślin jest w śnie zimowym. Pojawia się także dużo gadżetów do urozmaicenia ogrodu i podwórka domowego. Fontanna w stawie, zjeżdżalnia do basenu, studnia życzeń (którą możemy otrzymać w nagrodę od Klubu Ogrodników), tor wrotkarski, lodowisko, czy strach na wróble, to nie wszystko, co przygotowali twórcy.

The Sims 2 Cztery Pory Roku - Zwiastun01:48

The Sims 2 Cztery Pory Roku - Zwiastun

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki