Fandom

Simspedia

The Sims 2: Młodzieżowy Styl Akcesoria

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 2: Młodzieżowy Styl
The Sims 2: Młodzieżowy Styl
The Sims 2: Młodzieżowy Styl Akcesoria
Młodzieżowy styl.JPG
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows
Data/y wydania PL: 9 listopada 2007
Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Procesor 1300 MHz, 512 MB pamięci RAM, co najmniej 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym, karta graficzna obsługująca T&L z co najmniej 32 MB pamięci wideo

Sp6.gif
The Sims 2: Młodzieżowy styl Akcesoria – szósty z kolei zestaw akcesoriów do gry The Sims 2, zawiera nowe ubrania i fryzury dla nastolatków oraz ciekawe obiekty. Wprowadzają także 3 nowe style: gotycki, towarzyski oraz dla surferów.

Nowości

  • Łóżko "Dla królewskiego rodu"

W tym łóżku można naprawdę dobrze się wyspać, a dobry sen jest zbawienny dla urody. Delikatny materiał pieści leżącego, zapewniając słodki wypoczynek.

  • Toaletka "Co za próżność"

Bez względu na to, czy Twoja Simka pracuje nad swoimi umiejętnościami krasomówczymi, poprawia fryzurę, czy makijaż, ta toaletka pozwoli jej dać z siebie wszystko.

  • "Lepsza półka na książki"

Jeśli Twój Sim jest prawdziwą duszą towarzystwa, zazwyczaj nie ma czasu ani ochoty siedzieć w domu i czytać, ale przynajmniej książki będą ładnie wyglądały ustawione na tej półce.

  • "Niematerialistyczna dziewczyna"

Twoja Simka może odetchnąć głęboko i relaksować się w tym miękkim i stylowym stroju do jogi. Bez względu na to, czy założy go na spacer pod gołym niebem, czy na sobotnie spotkanie z przyjaciółmi, będzie wyglądać sportowo i elegancko.

  • Długie i krótkie

Ten swobodny strój składający się z koszuli z długimi rękawami oraz kontrastującego z nią bezrękawnika gwarantuje, że Twój Sim będzie stylowo ubrany, zachowując pozory niedbałości.

  • Krzesło "Jazda"

Siedząc na tym wspaniałym krześle na kółkach, aktywne nastolatki poczują się, jakby nadal były w ruchu.

  • Biurko "Zakrzywione"

Dzięki temu biurku Twoi Simowie - surferzy nigdy nie będą czuli się oddaleni od oceanu. Każda szuflada została ręcznie ozdobiona przez nadmorskich artystów, którzy uchwycili emocje ślizgu na olbrzymiej fali.

  • Wieszak z deskorolki

Nie możesz tak po prostu wyrzucić swojej wiernej i wysłużonej deski. Jeśli wiąże się z nią wiele wspomnień, pozostaje tylko jedna opcja - zamontuj ją na ścianie i powieś na niej kurtkę.

  • Skaterka

Przycięty top w połączeniu z bojówkami doskonale pasuje do wszystkich okazji, od wykładów po sobotnią imprezę.

  • Ze ścieżki na ścieżkę

Ten swobodny strój w dawnym stylu zapewnia wygodę i został wykonany z użyciem wszystkich najnowocześniejszych materiałów. Dzięki temu Twój Sim może wyglądać dobrze, zarówno ćwicząc, jak i odpoczywając.

  • Szafa "Wysoka i okropna"

Dzięki swojej kontrastującej fasadzie i srebrnym gałkom ta szafa nada wyrafinowany smak mrocznemu dominium Twojego Sima. Nie próbuj tylko nazywać jej komodą. To wulgarne określenie.

  • "Siedzisko Podparte Grozą"

Nie można w lepszy sposób dodać wytworności Twojemu wewnętrznemu sanktuarium niż za pomocą tego ozdobnego krzesła z wysokim oparciem.

  • Świecznik "Świetlisty"

Wyposażony w podstawę z kutego żelaza oraz wybór świec w różnych kolorach, ten świecznik zapewni odpowiednie do nastroju oświetlenie siedziby Twojego Sima, jednocześnie zachowując specyficzny mrok.

  • Sojuszniczka demona

Gorsety, krynoliny i naszyjniki! W tym karmazynowo-czarnym stroju Twoja Simka stanie się najzacieklejszym (i najlepiej ubranym) nocnym drapieżcą. Miau.

  • Wiązadła i klamry

Wszystko w tym stroju - od skórzanej kamizelki do wielkich, ciężkich buciorów - krzyczy jednocześnie "zauważcie mnie" i "precz". Gdy Twój Sim przebierze się w ten przyciągający spojrzenia, ale groźny strój, z pewnością zacznie zwracać na siebie uwagę. I być może przestraszy sąsiadów.

The Sims 2 Młodzieżowy Styl - Akcesoria (zwiastun)01:08

The Sims 2 Młodzieżowy Styl - Akcesoria (zwiastun)

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki