Wikia

Simspedia

The Sims 2: Nocne Życie

Dyskusja0
3898stron na
Simspedii
TS2NŻ Banner
The Sims 2: Nocne życie
The Sims 2: Nocne Życie
Nocne zycie
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Projektant/ci Hunter Howe
Amy Kalson
Charles London
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows, Macintosh
Data/y wydania 13 września 2005

PL: 15 września 2005

Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Nośnik 2 CD-ROM
Wymagania sprzętowe Procesor 1 GHz, 256MB pamięci RAM, karta graficzna 64 MB, Windows 98, 98 SE, ME, 2000, XP, Vista, 1.5GB HDD
Temat Nocne życie, Randki, Kluby nocne, Przyjemny styl życia
Postacie Wampir
Otoczenie/a Przedmieście
Temat muzyczny
The Sims 2 Nightlife Icon Real-world
Ep2
The Sims 2: Nocne życie
(ang. Nightlife) – drugi oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Wprowadza różne kluby nocne, restauracje itp. W każdym dodatku zostaje wprowadzona możliwość stania się jakąś nierealną postacią. Tym razem jest to wampir.

Opis

20110617231103!The Sims 2 Nightlife Logo
Niezależnie od tego, czy będą tańczyć aż do rana, flirtować i nawiązywać romanse lub zdobywać kolejne punkty na kręgielni – to będzie z pewnością niezapomniana noc! Niech nacieszą się wolnością i ulubionymi nocnymi rozrywkami, realizując zupełnie nowe życiowe aspiracje. Do Ciebie należy odpowiednie kojarzenie Simów, tak by poznały smak prawdziwej miłości. Czy ich aspiracje i osobowości będą do siebie pasować? To może być początek burzliwego związku lub fatalnego zauroczenia. Czy jesteś gotowy na pełne romansów Nocne życie? Najwyższy czas ruszyć na podbój miejskich lokali!

Cygańska Swatka

Swatka czasami sama odwiedza nasz dom, ale można po nią zadzwonić telefonem. Handluje eliksirami i może nas z kimś umówić na randkę w ciemno".

Randki

Nasi Simowie mogą umawiać się na randki, na które jeżdżą samochodami. Dochodzą także dwie nowe aspiracje, Poszukiwanie Przyjemności i Apetyt na smażony ser, typowe dla imprezowiczów. Dodana zostaje nowa dzielnica, a razem z nią nowe postacie i przedmioty. W tym dodatku można stać się wampirem lub spotkać "miłą" Panią Zadecką.

Opcje dochodzące w dodatku

Samochody

W Nocnym życiu pojawiają się samochody którymi możemy jeździć na parcele publiczne. Możemy też zbudować Simom garaż w którym wiadomo przechowujemy samochód. Lista dostępnych samochodów oraz ich ceny:

  • Smuga Minima cena 950 $

Najtańszy samochód z gry, wygląda dość tradycyjnie i jest w wielu kolorach.

  • Smord P328 cena 2 250 $

Pickup - podobny do tego którym jeździ majster i ogrodnik. Posiada kilka ciekawych wersji malowań, samochód idealny dla przedsiębiorczego Sima, jednak nic nadzwyczajnego w porównaniu z droższymi dostępnymi autami.

  • Wieloryboląd firmy Hultaj cena 4 250 $

Samochód rodzinny - doskonały do wypadu na miasto całą rodziną. Jego plusem jest fakt iż możemy nim zabrać całą rodzinę na parcelę publiczną za jednym razem. Przydatny dla dużych rodzin.

  • Yomoshoto Sprinter cena 6 250 $

Pierwszy samochód warty uwagi - Sportowe Yomoshoto to samochód dla Simów z większym portfelem iż kosztuje kilka dobrych dniówek sima. Posiada kilka ciekawych kolorów, a gdy stoi na podjeździe niektórzy Simowie zatrzymają się, aby go obejrzeć, co daje nam okazję do zawierania nowych znajomości. Dobry dla przedsiębiorcy klasy średniej.

  • Ogrom 711 firmy Hwang Motorscena 11 950 $

Prawdziwy majstersztyk w dziedzinie motoryzacji. Ma kilka ciekawych wersji kolorystycznych, a gdy stoi na podjeździe niemal że każdy Sim zatrzyma się aby go obejrzeć - doskonale się prezentuje. Robi wrażenie gdy podjedzie na imprezkę. Jego wadą jest fakt iż może pomieścić tylko dwóch simów. Doskonały dla bogatych Simów, jak i rozrywkowych.

Samochody występują również w dodatku Czas wolny, gdzie możemy zremontować stary samochód i nie tracąc wielu pieniędzy jeździć dobrym autem.

Wampiry

Jak wiemy w wersji podstawowej (The Sims 2) nierzeczywistą wprowadzoną postacią był kosmita. W pierwszym dodatku (The Sims 2: Na studiach) jest nim zombie. Teraz mamy okazję spotkać wampira. Najczęściej przebywa on na przedmieściu, w parcelach publicznych o "mrocznych" nazwach, głównie w Mrocznej Krypcie i FM. Wampir wygląda jak normalny człowiek, jednak ma szarawą skórę, czerwone oczy i spiczaste "kły". Potrafią one zmieniać się w nietoperza. Po bliższym spotkaniu z tym stworzeniem możemy zostać ukąszeni. Wystarczy, że zaprzyjaźnimy się z wampirem z okolic, kiedy będzie już bardzo dobrym przyjacielem należy się z nim spotać. Możemy z nim porozmawiać, a potem po prostu stoimy i nic nie robimy, wted wampir nas ukąsi. Po ukąszeniu zamieniamy się w niego. Wtedy też w nocy wskaźniki potrzeb nam nie ubywają, możemy też kąsać innych, ale za dnia światło słoneczne jest dla nas niebezpieczne. Wtedy też, jeśli nie chcemy spotkać się z panem Mrocznym Kosiarzem sypiajmy w trumnach. Jeśli nie chcemy już być wampirem dzwonimy do wróżki (Cygańska Swatka), a kiedy przyjdzie kupujemy od niej Wampirocylinę-D. Wypijamy ją i zamieniamy się w normalnego Sima.

Ciekawostka: Jeżeli któryś z naszych nastolatków jest wampirem i karzemy mu/jej w dzień oglądać obłoki, zacznie parować i ucieknie z domu, wtedy któryś z pozostałych Simów musi zgłosić to policji przez telefon.

Eliksiry

W dodatku The Sims 2: Nocne życie dochodzą eliksiry, jest ich dwa: "Wampirocylina-D" i "Eliksir Miłosny".

Więcej od Wikii

Losowa wiki