FANDOM

TS2NŻ Banner
The Sims 2: Nocne Życie
The Sims 2 Nightlife Icon Real-world
Ep2
The Sims 2: Nocne Życie (ang. Nightlife) – drugi oficjalny dodatek do gry The Sims 2. Wprowadza różne kluby nocne, restauracje itp. W każdym dodatku zostaje wprowadzona możliwość stania się jakąś nierealną postacią. Tym razem jest to wampir.

Opis

The Sims 2 Nightlife Logo
Niezależnie od tego, czy będą tańczyć aż do rana, flirtować i nawiązywać romanse lub zdobywać kolejne punkty na kręgielni – to będzie z pewnością niezapomniana noc! Niech nacieszą się wolnością i ulubionymi nocnymi rozrywkami, realizując zupełnie nowe życiowe aspiracje. Do Ciebie należy odpowiednie kojarzenie Simów, tak by poznały smak prawdziwej miłości. Czy ich aspiracje i osobowości będą do siebie pasować? To może być początek burzliwego związku lub fatalnego zauroczenia. Czy jesteś gotowy na pełne romansów nocne życie? Najwyższy czas ruszyć na podbój miejskich lokali!

Cygańska Swatka

Swatka czasami sama odwiedza nasz dom, ale można po nią zadzwonić telefonem. Handluje eliksirami i może nas z kimś umówić na "randkę w ciemno".

Randki

Nasi Simowie mogą umawiać się na randki, na które jeżdżą samochodami. Dochodzą także dwie nowe aspiracje, Poszukiwanie Przyjemności i Apetyt na smażony ser, typowe dla imprezowiczów. Dodana zostaje nowa dzielnica, a razem z nią nowe postacie i przedmioty. W tym dodatku można stać się wampirem lub spotkać Panią Zadecką.

Opcje dochodzące w dodatku

Samochody

W dodatku pojawiają się samochody, którymi możemy jeździć na parcele publiczne. Możemy też zbudować Simom garaż, w którym wiadomo przechowujemy samochód. Lista dostępnych samochodów oraz ich ceny:

  • Smuga Minima cena 950 $

Najtańszy samochód z gry, wygląda dość tradycyjnie i jest w wielu kolorach.

  • Smord P328 cena 2 250 $

Pickup - podobny do tego którym jeździ majster i ogrodnik. Występuje w kilku odsłonach, samochód idealny dla przedsiębiorczego Sima, jednak nic nadzwyczajnego w porównaniu z droższymi dostępnymi autami.

  • Wieloryboląd firmy Hultaj cena 4 250 $

Samochód rodzinny - doskonały do wypadu na miasto całą rodziną. Jego plusem jest fakt, iż możemy nim zabrać całą rodzinę na parcelę publiczną za jednym razem. Przydatny dla dużych rodzin.

  • Yomoshoto Sprinter cena 6 250 $

Pierwszy samochód warty uwagi - Sportowe Yomoshoto to samochód dla Simów z większym portfelem - kosztuje kilka dobrych dniówek Sima. Ma kilka ciekawych kolorów, a gdy stoi na podjeździe, niektórzy Simowie zatrzymają się, aby go obejrzeć, co daje nam okazję do zawierania nowych znajomości. Dobry dla przedsiębiorcy klasy średniej.

  • Ogrom 711 firmy Hwang Motorscena 11 950 $

Prawdziwy majstersztyk w dziedzinie motoryzacji. Ma kilka ciekawych wersji kolorystycznych, a gdy stoi na podjeździe, niemal każdy Sim zatrzyma się, aby go obejrzeć - doskonale się prezentuje. Jego wadą jest fakt, że może pomieścić tylko dwie osoby. Doskonały zarówno dla bogatych, jak i rozrywkowych Simów.

Samochody występują również w dodatku The Sims 2: Czas Wolny, gdzie możemy zremontować stary samochód i nie tracąc wielu pieniędzy jeździć dobrym autem.

Wampiry

Jak wiemy w wersji podstawowej (The Sims 2) nierzeczywistą wprowadzoną postacią był kosmita. W pierwszym dodatku (The Sims 2: Na studiach) jest nim zombie. Teraz mamy okazję spotkać wampira. Najczęściej przebywa on na przedmieściu, na parcelach publicznych o "mrocznych" nazwach, głównie w Mrocznej Krypcie i FM. Wampir wygląda jak normalny człowiek, jednak ma szarawą skórę, czerwone oczy i spiczaste "kły". Potrafią one zmieniać się w nietoperza. Po bliższym spotkaniu z tym stworzeniem możemy zostać ukąszeni. Wystarczy, że zaprzyjaźnimy się z wampirem z okolic, kiedy będzie już bardzo dobrym przyjacielem należy się z nim spotać. Możemy z nim porozmawiać, a potem po prostu stoimy i nic nie robimy, wted wampir nas ukąsi. Po ukąszeniu zamieniamy się w niego. Wtedy też w nocy wskaźniki potrzeb nam nie ubywają, możemy też kąsać innych, ale za dnia światło słoneczne jest dla nas niebezpieczne. Wtedy też, jeśli nie chcemy spotkać się z panem Mrocznym Kosiarzem sypiajmy w trumnach. Jeśli nie chcemy już być wampirem dzwonimy do wróżki (Cygańska Swatka), a kiedy przyjdzie kupujemy od niej Wampirocylinę-D. Wypijamy ją i zamieniamy się w normalnego Sima.

Ciekawostka: Jeżeli któryś z naszych nastolatków jest wampirem i karzemy mu/jej w dzień oglądać obłoki, zacznie parować i ucieknie z domu, wtedy któryś z pozostałych Simów musi zgłosić to policji przez telefon.

Eliksiry

W dodatku The Sims 2: Nocne Życie dochodzą eliksiry, jest ich dwa: Wampirocylina-D i Eliksir Miłosny.