Wikia

Simspedia

The Sims 2: Rozrywka Rodzinna Akcesoria

Dyskusja0
3811stron na
Simspedii

Przekierowano z The Sims 2: Rozrywka rodzinna Akcesoria

The Sims 2 Rozrywka rodzinna Akcesoria

Rodzinna Rozrywka

Minimalne wymagania sprzętowe

Data wydania: 14 kwietnia 2006
Procesor: 1000 MHz
Pamięć: 256MB pamięci RAM
Dysk twardy: 1,5 GB
Karta graficzna: 32 MB
System operacyjny: Windows XP, Windows Vista

Sp1
Rozrywka rodzinna Akcesoria
(ang. Family Fun Stuff) – pierwsze akcesoria do gry The Sims 2.

Zestaw dodatkowych elementów (tzw. mini addon) przeznaczonych do arcypopularnej serii The Sims 2, firmy Electronic Arts, która ma za zadanie symulowanie codziennego życia człowieka przełomu XX/XXI wieku. Jak mówi sam tytuł, tematem przewodnim tego rozszerzenia są rzeczy potrzebne rodzinie. Zatem autorzy znacznie wzbogacili ilość elementów jakie służą do stworzenia jak najlepszego wystroju domu, który zamieszkują członkowie familii. Fani serii otrzymują premierowe schematy wystroju wnętrz i związane z nimi kolekcje mebli jakie mogą stanąć w poszczególnych pokojach (m.in. sprzęty w stylu fantasy lub podwodnego świata). Na dodatek simy mogą nosić niewidziane dotąd ubrania, wykonane, na przykład, na modłę hawajską, a dzieci mogą przywdziewać stroje bohaterów bajek, piratów, smoków czy syrenek. Łącznie liczba nowych rzeczy sięga sześćdziesięciu, a wśród nich znajdziemy m.in. zamkopodobne łóżko, stojak będący imitacją pnia drzewa o ośmiu konarach, czy lampę unikalnie oświetlającą otoczenie.

Co nowego?

Sześćdziesiąt nowych przedmiotów, m.in.

  • Ośmiornicopudełko - Pudełko posiada osiem rączek, dzięki czemu jest niezwykle użyteczne do przechowywania skarbów znalezionych przez młode syrenki i piratów.
  • Kostium smoka - Zakładaj ekstrawaganckie kostiumy, by zaskakiwać innych swoim polotem w trakcie imprez urodzinowych oraz przebieranych prywatek.
  • Rozświetlone sny - Za pomocą tej nowej lampy odkryjesz najmroczniejsze tajemnice lub najzwyczajniej w świecie znajdziesz w nocy drogę do łazienki.
  • Biurko bosmana - Obierz kurs na... postępy w nauce! Umieść to wspaniałe biurko w sypialni młodego Sima.
  • Niezwykła wróżka - Zawieszając magiczną tkaninę dekoracyjną z motywami smoków i wróżek oczarujesz dzieci oraz młodych duchem Simów.
  • Ubranie małej syrenki - Stań się syrenką i pływaj po podłodze w ubraniu codziennym.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki