Wikia

Simspedia

The Sims 2: Rozrywka Rodzinna Akcesoria

Przekierowano z The Sims 2: Rozrywka rodzinna Akcesoria

4590stron na
Simspedii
Dyskusja0
The Sims 2: Rozrywka Rodzinna
The Sims 2: Rozrywka Rodzinna
The Sims 2: Rozrywka Rodzinna Akcesoria
Rodzinna Rozrywka.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows
Data/y wydania 14 kwietnia 2006
Gatunek/i Symulacja
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Wymagania sprzętowe Procesor 1000 MHz, 256 MB pamięci RAM, 1,5 GB wolnego miejsca na dysku. co najmniej 32 MB pamięci wideo

Sp1.gif
The Sims 2: Rozrywka Rodzinna (ang. Family Fun Stuff) – pierwsze akcesoria do gry The Sims 2.

Zestaw dodatkowych elementów (tzw. mini addon) przeznaczonych do popularnej serii The Sims 2 firmy Electronic Arts. Jak mówi sam tytuł, tematem przewodnim tego rozszerzenia są rzeczy potrzebne rodzinie. Zatem autorzy znacznie wzbogacili ilość elementów jakie służą do stworzenia jak najlepszego wystroju domu, który zamieszkują członkowie familii. Fani serii otrzymują premierowe schematy wystroju wnętrz i związane z nimi kolekcje mebli jakie mogą stanąć w poszczególnych pokojach (m.in. sprzęty w stylu fantasy lub podwodnego świata). Na dodatek Simy mogą nosić niewidziane dotąd ubrania, wykonane na przykład na modłę hawajską, a dzieci mogą przywdziewać stroje bohaterów bajek, piratów, smoków czy syrenek. Łącznie liczba nowych rzeczy sięga sześćdziesięciu, a wśród nich znajdziemy m.in. zamkopodobne łóżko, stojak będący imitacją pnia drzewa o ośmiu konarach, czy lampę unikalnie oświetlającą otoczenie.

Co nowego?

Sześćdziesiąt nowych przedmiotów, m.in.

  • Ośmiornicopudełko - Pudełko posiada osiem rączek, dzięki czemu jest niezwykle użyteczne do przechowywania skarbów znalezionych przez młode syrenki i piratów.
  • Kostium smoka - Zakładaj ekstrawaganckie kostiumy, by zaskakiwać innych swoim polotem w trakcie imprez urodzinowych oraz przebieranych prywatek.
  • Rozświetlone sny - Za pomocą tej nowej lampy odkryjesz najmroczniejsze tajemnice lub najzwyczajniej w świecie znajdziesz w nocy drogę do łazienki.
  • Biurko bosmana - Obierz kurs na... postępy w nauce! Umieść to wspaniałe biurko w sypialni młodego Sima.
  • Niezwykła wróżka - Zawieszając magiczną tkaninę dekoracyjną z motywami smoków i wróżek oczarujesz dzieci oraz młodych duchem Simów.
  • Ubranie małej syrenki - Stań się syrenką i pływaj po podłodze w ubraniu codziennym.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki