Wikia

Simspedia

The Sims 2: Własny biznes

Dyskusja0
3301stron na
tej wiki
TS2WB Baner
The Sims 2: Własny biznes
The Sims 2: Własny biznes
Wlasny biznes
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y EA Games (PC)

Aspyr Media (Mac)

Projektant/ci Hunter Howe
Amy Kalson
Charles London
Robin Hunicke
Seria The Sims
Format obrazu 4:3
Rozdzielność natywna 800x600 lub 1600x1200
Platforma/y Microsoft Windows, Macintosh
Gatunek/i Symulacja/Strategia
Klasyfikacja ESRB: T
OFLC: M
PEGI: 12+
Nośnik 1 CD-ROM
Wymagania sprzętowe zainstalowane The Sims 2, procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows XP/ME/98/2000, 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym, Karta graficzna obsługująca funkcję T&L z co najmniej 32 MB pamięci
Temat Biznes
Postacie Sługus
Otoczenie/a Lazurowa Promenada
Temat muzyczny
The Sims 2 Open for Business Icon Real-world
Ep3
The Sims 2: Własny biznes (ang. Open for Business) to trzeci oficjalny dodatek do gry The Sims 2.W każdym dodatku występuje inna rasa Sima. We Własnym Biznesie można skonstruować robota simopodobnego. Posiada on podobne cechy co Sim, ale ma tylko trzy paski potrzeb. Odruchowo utrzymuje porządek w domu, może opiekować się dziećmi i chodzić do pracy. Żeby go mieć, trzeba posiadać złotą rangę Robotyka.

OpisEdytuj

The Sims 2 Open for Business Logo2
Otwórz butik z ciuchami, salon kosmetyczny, kwiaciarnię, sklep z elektroniką, modną sieć restauracji lub coś zupełnie innego. Przyjmuj nowych pracowników, obserwuj jak rozwija się firma, a utalentowanym Simom powierzaj odpowiednie stanowiska. Możesz ich zatrudniać np. do produkcji zabawek, prowadzenia kasy, układania bukietów, akwizycji lub montowania robotów. Koniecznie uważaj na obiboków i zwalniaj ich bez wahania! Miej wpływ na gospodarność swoich Simów i pokieruj ich losami w sposób odpowiadający Tobie najbardziej. Niech stworzą doskonale prosperujące imperium lub zostaną ekscentrycznymi przedsiębiorcami projektującymi kolejne innowacje.

Nowości Edytuj

  • Nowa dzielnica handlowa - Lazurowa Promenada
  • Możliwość otworzenia przedsiębiorstwa domowego
  • Możliwość wykupienia parceli publicznej
  • Nowe typy parcel publicznych
  • Nowa rasa - robot Sługus

Pracownicy w firmieEdytuj

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo nabrało rozpędu i zaczynasz sobie nie radzić z powodu natłoku zajęć, przydałoby się kilku nowych pracowników. Ale nie przesadzaj - pensje dla dużej ilości pracowników doprowadzają do ruiny!
Niektórych Simów doprowadza praca do szału, więc odchodzą bez twojego rozkazu - więc uważaj co robisz i jaki dla nich jesteś.

Pracownicy:

  • magazynier
  • kasjer
  • sprzedawca
  • sprzątacz
  • barman
  • kucharz

SługusEdytuj

Już nie będzie Ci potrzebny nikt taki jak pokojówka czy ogrodnik! Po zdobyciu złotej rangi robotyka można wyprodukować Sługusa, robota, który wykona za nas wszystkie prace domowe (niestety, z zadaniami domowymi rzecz ma się inaczej). Jak nie doładujecie zasilania, robot zacznie być wściekły, będzie "biegać w koło", razić prądem Simów, którzy są blisko, by po chwili zgiąć się w pół i czekać aż inny Sim go naprawi. Jeśli ktoś nie chce robić złotej rangi robotyka może kupić parcelę publiczną i zatrudnić kogoś kto taką rangę posiada. Sługus jest poprzednikiem plumbotów z The Sims 3: Skok w Przyszłość.

Więcej od Wikii

Losowa wiki