FANDOM

TS2WB Baner
The Sims 2: Własny biznes
The Sims 2 Open for Business Icon Real-world
Ep3

The Sims 2: Własny biznes (ang. Open for Business) – to trzeci oficjalny dodatek do gry The Sims 2, w którym nasi Simowie mogą pracować niezależnie i otworzyć własne przedsiębiorstwo.

Opis

The Sims 2 Open for Business Logo2
Otwórz butik z ciuchami, salon kosmetyczny, kwiaciarnię, sklep z elektroniką, modną sieć restauracji lub coś zupełnie innego. Przyjmuj nowych pracowników, obserwuj jak rozwija się firma, a utalentowanym Simom powierzaj odpowiednie stanowiska. Możesz ich zatrudniać np. do produkcji zabawek, prowadzenia kasy, układania bukietów, akwizycji lub montowania robotów. Koniecznie uważaj na obiboków i zwalniaj ich bez wahania! Miej wpływ na gospodarność swoich Simów i pokieruj ich losami w sposób odpowiadający Tobie najbardziej. Niech stworzą doskonale prosperujące imperium lub zostaną ekscentrycznymi przedsiębiorcami projektującymi kolejne innowacje.

Nowości

  • Nowa dzielnica handlowa - Lazurowa Promenada
  • Możliwość otworzenia przedsiębiorstwa domowego
  • Możliwość wykupienia parceli publicznej
  • Nowe typy parcel publicznych
  • Nowa rasa - robot Sługus

Pracownicy w firmie

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo nabrało rozpędu i zaczynasz sobie nie radzić z powodu natłoku zajęć, przydałoby się kilku nowych pracowników. Ale nie przesadzaj - pensje dla dużej ilości pracowników doprowadzają do ruiny!
Niektórych Simów praca doprowadza do szału, więc odchodzą bez twojego rozkazu - więc uważaj co robisz i jaki dla nich jesteś.

Stanowiska stałe (sim będzie pracować bez ingerencji z zewnątrz):

  • magazynier
  • kasjer
  • sprzedawca
  • sprzątacz
  • barman
  • kucharz

Zlecenia (sim będzie pracować ale wymaga obserwacji i ingerencji)

  • wytwarzanie bukietów kwiatów
  • wytwarzanie robotów
  • wytwarzanie potraw
  • wytwarzanie zabawek

Sługus

Już nie będzie Ci potrzebny nikt taki jak pokojówka czy ogrodnik! Po zdobyciu złotej rangi robotyka można wyprodukować Sługusa, robota, który wykona za nas wszystkie prace domowe (niestety, z zadaniami domowymi rzecz ma się inaczej). Jak nie doładujecie zasilania, robot zacznie być wściekły, będzie "biegać w koło", razić prądem Simów, którzy są blisko, by po chwili zgiąć się w pół i czekać aż inny Sim go naprawi. Jeśli ktoś nie chce robić złotej rangi robotyka może kupić parcelę publiczną i zatrudnić kogoś kto taką rangę posiada. Sługus jest poprzednikiem plumbotów z The Sims 3: Skok w Przyszłość.

Ciekawostki

  • W oficjalnym trailerze dodatku występują Balbina i Damian Biedak.
  • Jeśli zaznaczy się półkę na książki narzędziem "Na sprzedaż", nie sprzeda się całej półki, jedynie same książki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki