FANDOM

Real-world

The Sims 2 Zwierzaki na GBA – kieszonkowa wersja jednego z dodatków do PC-towej wersji tej gry. Oznacza to przede wszystkim zupełnie inne, uproszczone podejście do rozgrywki. Gracz musi się także liczyć z mniej efektowną oprawą graficzną, wynikającą z niewielkich możliwości sprzętowych Game Boya Advance.

O grze

Główna atrakcja gry pozostała bez zmian. Jak można się łatwo domyślić, tytułowi Simowie mają okazję zaopiekować się różnorakimi zwierzakami. Co ciekawe, Pets nie jest jedyną grą z tej serii, która została wydana na GBA. Posiadacze tego handhelda doczekali się też trzech innych produkcji – pełnoprawnej drugiej części The Sims, gry zatytułowanej Bustin' Out oraz znacznie zmodyfikowanego pod względem rozgrywki The Urbz: Sims in the City.

Zabawa rozpoczyna się od utworzenia nowego Sima. W tym celu ustala się szczegóły jego wyglądu. Po opuszczeniu trybu tworzenia Sima trafiamy do pustego domu, znajdującego się na terenie miasteczka Barkersville. Pierwszym zadaniem gracza jest zadbanie o stałe źródło dochodu poprzez znalezienie pracy. W grze nie zabrakło także znanych z PC-towej wersji pasków potrzeb. Zostały jednak one uproszczone. Lista potrzeb obejmuje między innymi relaksowanie się przy telewizorze, spożywanie posiłków czy wchodzenie w interakcje z innymi Simami. Wiele z tych czynności ukazywanych jest w formie prostych mini-gier, np. zabawy polegającej na szybkim wciskaniu określonych przycisków.

Zarobione simoleony można wydawać w pobliskich sklepach, kupując meble, sprzęt elektroniczny czy modne ubrania. Ważniejszą rolę odgrywają jednak zwierzątka, które można odnaleźć w sklepie zoologicznym. Są to między innymi psy, koty oraz świnki morskie. Przygarnięte zwierzęta należy otaczać troską oraz odpowiednią opieką. Czworonogów można też uczyć nowych sztuczek. Sterowanie jest dosyć proste i dopasowane do niewielkich możliwości konsoli. Wizualnie The Sims 2 Zwierzaki prezentuje się bardzo dobrze. Akcja obserwowana jest w rzucie izometrycznym. Na ekranie widzimy w pełni trójwymiarowe i poprawnie animowane postacie.

Od beztroskich szczeniaków po urocze kociaki - najwyższa pora urozmaicić codzienne życie Simów! Zdecyduj się na jedną z popularnych ras lub dla odmiany stwórz nowego zwierzaka. Wybierz sylwetkę, mordkę, kolor sierści i znaki szczególne, a następnie określ jego osobowość. Niech będzie sprytny, słodki, głupiutki lub niechlujny. Decyzja należy do Ciebie.

Simy mogą tresować i uczyć zwierzaki rozmaitych sztuczek. Wspólna zabawa w parku to tylko jeden z pomysłów na spędzenie wolnego czasu i pogłębienie więzi z ukochanym czworonogiem. Nie zapomnij, że Twój kompan rozumuje w trochę inny sposób. Nie zdziw się, jeśli zniszczy ulubioną kanapę, rozkopie trawnik przed domem lub zaśnie na łóżku.

Simowie i ich zwierzaki

Twoi Simowie będą spędzać czas z psami, kotami, ptakami i innymi zwierzątkami. Życie w takim towarzystwie nie może być nudne.

Stwórz przyjaciela

Specjalna opcja umożliwia projektowanie wymarzonych, wiernych przyjaciół poprzez wybór sylwetki, znaków szczególnych, a nawet osobowości.

Sdgsd

Genetyka: Krzyżuj rasy i twórz zwierzaki z rodowodem.

Siad, leżeć, podaj łapę

Tresując zwierzątka, nie zapominaj, że wymagają one także troskliwej opieki. Zlekceważony kot rozszarpie pazurkami nową kanapę, a pozostawienie psa obok świeżo posadzonych kwiatów może okazać się wyjątkowo nierozsądne. Musisz nad tym panować, ucząc je odpowiednich zachowań.

Do pracy!

Zdolne zwierzaki pomogą Ci zarobić pieniądze. Wyślij je np. do pracy w przemyśle rozrywkowym lub służbie ochrony. Niech zdobywają doświadczenie!

Wierni przez całe życie

Patrz, jak dzieci bawią się ze szczeniakami, dorośli oglądają telewizję w towarzystwie kotów, a starsi przechadzają się ze swoimi kompanami po parku.

Pochwal się

Pokaż innym graczom swoje ulubione zwierzaki. Gra oferuje przyjazny system wymiany.