Fandom

Simspedia

The Sims 3/Aktualizacja 10

< The Sims 3

5126stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3

Dziesiąta aktualizacja The Sims 3aktualizacja trzeciej części gry, która została wydana 28 maja 2010 roku.

Pełna lista zmian[1]

Gra podstawowa:

  • Niniejsza aktualizacja gry uruchamia dynamiczną funkcję wyświetlania reklam w The Sims™ 3. Jednakże nie jest planowane w najbliższej przyszłości uruchomienie treści tego rodzaju. Więcej szczegółów w umowie użytkownika The Sims™ 3.
  • Lampy umieszczone na parcelach mieszkalnych i publicznych będą prawidłowo oświetlały otoczenie.
  • Simowie mogą przechodzić przez mosty i stawać na nich.
  • Gracze, którzy używają modyfikacji w grze The Sims™ 3, mogą teraz stworzyć folder do umieszczenia tych modyfikacji. Folder ten powinien znajdować się w następującym miejscu:
    • C:\Documents and Settings\TwójKomputer\Moje dokumenty\Electronic Arts\The Sims 3\Mods
  • Gdy w oficjalnym folderze modyfikacji zostaną umieszczone modyfikacje, pojawi się komunikat informujący gracza o ich zainstalowaniu.
  • Umieszczanie pakietów modyfikacji w przeznaczonym dla nich folderze to oficjalnie uznawany sposób ominięcia weryfikacji zgodności instalacji. W celu zapewnienia prawidłowego działania modyfikacji należy umieścić w tym folderze plik Resource.cfg.
  • Gdy zostaną zainstalowane niekompatybilne modyfikacje, gracz otrzyma komunikat powiadamiający o błędzie.
  • Dodatkowe poprawki błędów w istniejących funkcjach.
  • Gracze mogą teraz dodawać, usuwać i przenosić parcele mieszkalne oraz publiczne z menu edycji miasta.
  • Gracze mogą teraz dodawać, usuwać i przenosić elementy ozdobne otoczenia z menu edycji miasta.
  • Gracze mogą teraz kupować i ulepszać parcele publiczne w otoczeniu, używając za pomocą komputera nowego systemu nieruchomości.
  • Podczas korzystania z biblioteki w trybie edycji miasta, będzie pokazywana informacja o typie lokalu na parceli (np. Park).
  • Ulepszono tryb postępu historii, w celu uniknięcia zmiany stanu Simów wymaganych do ukończenia okazji.
  • Ulepszono genetykę Simów, dzięki czemu dzieci dziedziczą bardziej dopasowany odcień skóry i typ włosów rodziców.
  • Simowie mogą odblokowywać opcje ubioru i dzielić się nimi z członkami rodziny, używając interakcji „Zaprojektuj ubranie” na komodzie.
  • Gracze mogą teraz używać opcji stylu na sufitach oraz dodawać i usuwać sufity w trybie budowy.
  • Gracze mogą teraz używać opcji stylu na krawędziach płytek podłogi.
  • Podczas umieszczania ścian, pokojów, fundamentów/tarasów, płytek podłogi, dachów, basenów, ogrodzeń oraz piwnic pojawi się taśma miernicza, która pomaga w precyzyjniejszym budowaniu.
  • Zestawy okładzin ścian można znaleźć pod zakładką w trybie budowania.
  • Gracze mogą teraz manipulować w trybie budowania nachyleniem poszczególnych części dachu.
  • Rzeźby można znaleźć w nowej kategorii sortowania „Rzeźby” w trybie kupowania.
  • Gracze mogą teraz tatuować Simów w trybie Stwórz Sima.
  • Gracze mogą wybierać ustawienia relacji „narzeczony/a”, „dziewczyna” lub „chłopak” w trybie Stwórz Sima.
  • Połączono interfejsy Użytkownika podglądu Sima oraz podglądu mapy, aby zapewnić lepszą kontrolę i spójność między tymi trybami.
  • Poprawiono interfejs okazji w celu jasnego podania fabuły, celów rozgrywki, nagród oraz kluczowych miejsc dla wszystkich okazji i przygód.

The Sims 3: Wymarzone Podróże:

  • Określone przygody i okazje będą się prawidłowo wyświetlały na panelu okazji podczas podróży między światami.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki