FANDOM

TS3 Icon

Dwunasta aktualizacja The Sims 3aktualizacja trzeciej części serii The Sims. Patch został wydany 5 września 2010 roku. Dodaje on nową cechę miłośnik motoryzacji oraz naprawia błędy w grze.

Pełna lista zmian

Nowe cechy:

  • Simy często prowadzące pojazd mogą wytworzyć z nim emocjonalną więź. Po wytworzeniu takiej więzi pojazd może zostać nazwany.
  • Dostępna jest nowa cecha „Miłośnik motoryzacji”. Simy z tą cechą mogą od razu nazywać swoje pojazdy i szybciej wytwarzają z nimi więzi emocjonalne.

Aktualizacje gry podstawowej:

  • Naprawiliśmy błąd powodujący blokowanie w pewnych sytuacjach duchów w pojazdach. Duchy będą teraz prawidłowo wychodziły z pojazdów po dotarciu do celu.
  • Obiekty, które można nazwać, udostępniają opcję nadania im nazwy tylko jeśli są własnością aktywnej rodziny.

Aktualizacja dodatku „Wymarzone Podróże”:

  • Tytuły zawodowe Simów odwiedzających Egipt, Francję i Chiny będą się teraz wyświetlać w podpowiedziach do panelu związków.

The Sims™ 3 Stwórz świat:

  • Użytkownicy narzędzia „Stwórz świat” muszą zainstalować jego nową wersję. Aby przejść na stronę narzędzia, wybierz „Stwórz Świat” z listy „Gry” w nagłówku serwisu.