FANDOM

The Sims 3

Trzynasta aktualizacja The Sims 3aktualizacja do trzeciej części gry, która została wydana 26 października 2010 roku.

Pełna lista zmian

Aktualizacje gry podstawowej:

  • Gracze mogą teraz wstrzymywać Okazje zaznaczając pole wyboru „Wstrzymanie Okazji” w menu opcji gry. Oznacza to, że gracze nadal będą otrzymywali Okazje przez interakcje, ale żadne Okazje nie będą automatycznie kierowane do gracza.
  • Gra potrafi obecnie wykrywać materiały pobrane i używać tych obiektów w marzeniach Simów, Okazjach, itp.
  • Tryb życia:
    • Simowie mogą teraz tworzyć grupę z jednym lub większą liczbą Simów, aby trzymać się razem podczas wędrówek po mieście.
    • Gracze mogą teraz wybrać ustawienie „czarne światło” w lampach nabytych w trybie kupowania.
  • Stwórz Sima:
    • Gracze mogą teraz dostosowywać rozmiary muskulatury i piersi Simów.
    • Nowi Simowie dostają przypisany znak zodiaku.
  • Tryb budowania/kupowania:
    • Gracze mogą teraz używać narzędzia platform, aby tworzyć sceny i inne powierzchnie podniesione.
    • Na parcelach mogą być obecnie tworzone i umieszczane pół-ścianki.
    • Można kupować urynały i umieszczać je jako uzupełnienie toalet!
    • Dzięki nowym zaokrąglonym narożnikom i suwakom rozmiarów gracze mają obecnie większą kontrolę nad kształtami i wielkością basenów.
    • Nie ma już ograniczenia budowy basenów tylko na poziomie gruntu. Obecnie mogą być budowane na różnych innych poziomach budynku.
    • Gracze mogą obecnie tworzyć fontanny na parcelach mieszkalnych i publicznych na całym świecie, używając narzędzia fontanny.
  • Edycja miasta:
    • Gracze mogą obecnie umieszczać zestaw Stereo „Publiczne Dźwięki” na parcelach publicznych i wybierać ustawienie nieprzerwanego odtwarzania muzyki na całej parceli.
    • Dodatkowe poprawki błędów w istniejących funkcjach.

Wymarzone Podróże:

  • Dodatkowe poprawki błędów i ulepszenia istniejących funkcji.

Kariera:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki