Fandom

Simspedia

The Sims 3/Aktualizacja 15

< The Sims 3

4811stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3

Piętnasta aktualizacja The Sims 3aktualizacja gry The Sims 3, która została wydana dnia 30 listopada 2010 roku.

Pełna lista zmian[1]

Po zmroku:

  • Obecnie można umieszczać wanny na balkonach wysokościowców, za pomocą kodu moveobjectson true.
  • Wampiry otrzymują Nastrójnik „Spał jak zabity” po spaniu na Ołtarzu.
  • Płaczące dzieci zmuszają Simów do wyjścia z wanny i zajęcia się nimi.
  • Simowie z cechami Artysta lub Wirtuoz mogą szybciej rozwijać umiejętności gry na basie, perkusji i pianinie.
  • Pianiści nie będą kontynuowali gry na zdetonowanym pianinie.
  • Pragnienie „Pływać nago z SimBotem” nie będzie występowało.
  • Usunięto błąd, który powodował, że niektórzy Simowie permanentnie nieruchomieli po odinstalowaniu dodatku Po zmroku.
  • Tylko Mac: Pływanie w basenie wewnątrz wysokościowca nie powoduje znikania kryształka nad Simem.
  • Lokaje nie będą parkowali na długo swoich samochodów przed domami klientów.
  • SimBot będzie miał zwarcie, gdy zostanie zaproszony do obściskiwania się w wannie.
  • Wampiry nie będą wykonywały Wampirzego Biegu, gdy mają nastrójnik „Za dużo słońca”.
  • Wampiry będą wyrzucane za nieodpowiednie zachowanie, gdy użyją interakcji „Wampirza drzemka” w domu postaci niezależnej.
  • Nowe wampiry nie mogą być ścigane, gdy były celem polowania zanim zostały przemienione.
  • Simowie nie będą otrzymywali pragnienia „pływaj nago” z mumiami.
  • Simowie nie mogą detonować lad w barach i klubach.
  • Style pokryć ścian nie są już stosowane tylko do górnych części pół-ścianek po przeciąganiu ich w narzędziu Stwórz Styl.
  • Ciężarne Simki nie mogą wdawać się w bijatyki.
  • Simowie nie będą przebierali się w codzienne ubrania, gdy pływają, a pojawi się opcja podjęcia kariery.
  • Zastąpiono brakującą ikonę kolejki interakcji dla działania „Dołącz do bójki”.
  • Obecnie w Twinbrook będą się pojawiali Simowie na wszystkich poziomach sławy (nie tylko na poziomie 1).
  • Można obecnie regulować wysokość fotografii w ramkach.
  • Mumie po zaproszeniu do obściskiwania się w wannie otrzymają nastrójnik „Przemoczony”.
  • Używany cymbergaj nie będzie tracił swojej funkcjonalności, gdy Sim spróbuje zdetonować obiekt.
  • W systemie nieruchomości zredukowano wartość parceli wymaganą do ulepszania lokali Miejsce Prosperity oraz Plazma 501.
  • Simowie, którzy utonęli pływając nago, założą ubranie podczas interakcji z Mrocznym Kosiarzem.
  • Po odinstalowaniu dodatku Po zmroku, Simowie z pragnieniem życiowym z tego dodatku nie będą powodowali zakłócenia pracy narzędzia Stwórz Sima.
  • Umieszczone na parcelach Stacje Metra są prawidłowo nazywane, zgodnie z adresem danej parceli.
  • Interakcja z Lokajem zaspokaja motywację zabawy u małego dziecka.
  • Wampiry nie będą zyskiwały Wampirzego Wigoru, gdy mają nastrójnik „Za dużo słońca”.
  • Usunięto błąd, który powodował wytyczanie nieprawidłowej trasy Sima poruszającego się między cmentarzem a biblioteką w Bridgeport.
  • Simowie mogą teraz prawidłowo używać wind umieszczonych w ścianach przekątnych, aby przemieszczać się na różne piętra budynku.
  • Niezależni Simowie mogą teraz prawidłowo zamawiać jedzenie i napoje u Miksologa-Osobistości.
  • Usunięto błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie kształtu basenu/fontanny podczas zmiany między narożnikami wypukłymi i wklęsłymi.
  • Parcela pod adresem Bulwar Sterlinga 9184 w Bridgeport może być prawidłowo zabudowywana po wyburzeniu.
  • Interakcja „Poproś o możliwość wejścia” nie będzie się pojawiała podczas próby gry w piłkarzyki w Klubie Banzai.
  • Nie można budować ścian wewnątrz basenów na poziomie piwnicy.
  • Usunięto błąd, który powodował znikanie basenów wybudowanych w piwnicach, a także uniemożliwiał celowe usuwanie basenów w piwnicach.
  • Zdjęcia Twojego Sima wykonane przez paparazzi będą teraz liczyły się w Dzienniku Osobistości Sima do statystyki „Liczba razy, kiedy Cię sfotografowano”.
  • Komunikat o zaimponowaniu Osobistości nie będzie się pojawiał, gdy niezależny Sim poprosi Twojego sławnego Sima o autograf.
  • Włączanie trybu budowania lub kupowania w edycji miasta nie będzie zakłócało ruchu Lamp Gobo na parceli.
  • Wygląd Sima będzie się odpowiednio zmieniał, gdy Sim ma na sobie ręcznik i przechodzi do następnej grupy wiekowej.
  • Związana z umiejętnością okazja „Bar z barytonami i basami” w Bridgeport będzie prawidłowo wybierała Biura i restaurację Stefana jako punkt docelowy.
  • Samojezdny barek będzie zawsze zatrzymywał się na parceli na rozsądny czas, zanim odjedzie do następnego miejsca.
  • Usunięto błąd, który powodował utratę płynności gry, gdy Simowie przemieszczali się po świecie.
  • Schody w budynku Wille Werandowe mogą być wymieniane po usunięciu ich z wysokościowca.
  • Simowie nie mogą wybierać Miksologa do interakcji „Gra z...” na planszy do cymbergaja lub tarczy do gry w rzutki.
  • Niemowlęta Simów nie mogą odbierać rozmów z domofonu, ani zapraszać Simów do środka.
  • Simowie nie mogą figlować w windzie z Simem, który znajduje się na innym piętrze.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał prawidłowe wyświetlanie kursora w zaawansowanym trybie tatuowania w narzędziu Stwórz Sima.
  • Instrumenty nie będą blokowały się w wyposażeniu rodziny po włączeniu trybu edycji miasta lub trybu kupowania na parceli, gdzie Simowie używają tych instrumentów.
  • Simowie nie mogą huśtać się na huśtawkach wraz z Osobistościami, o ile im odpowiednio nie zaimponują.
  • Usunięto błąd, który umożliwiał Simom zaprzyjaźnienie się z Osobistością bez imponowania jej, przez przeprowadzenie wspólnej sesji muzykowania lub grania dla napiwków.
  • Usunięto błąd, który powodował deformację fontann budowanych w piwnicy.
  • Usunięto błąd, który powodował znikanie Simów ze świata, gdy wychodzili z samochodu podwożącego do pracy.
  • Simowie powinni teraz prawidłowo grupować się po użyciu interakcji „Wspólne wyjście na miasto”.
  • Napiwki zarobione podczas interakcji „Graj dla napiwków w metrze” powinny być poprawnie dodawane do zarobków zespołu.
  • Usunięto błąd, który powodował zostawianie przez Simów ich małego dziecka po zamknięciu baru.
  • Nastrójnik „Dobrze wypoczęty” będzie dawał Simowi odpowiednią premię do nastroju, gdy zostanie uzyskany w Przyczepie Zawodowego Aktora.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał Simom już mieszkającym w Bridgeport stanie się Osobistościami.
  • Usunięto błąd, który powodował pojawianie się opieki do dziecka w prywatnych obszarach wysokościowców, co uniemożliwiało im prawidłowe opiekowanie się dzieckiem.
  • Mroczny Kosiarz nie będzie powstrzymywany przed zabraniem Sima z powodu przynależności do zespołu muzycznego.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał Simowi ukończenie zadań profesji Stylisty w Bridgeport.
  • Usunięto błąd, który powodował oddzielenie wanny od jej podstawy, po przeciągnięciu wanny wzdłuż ściany.
  • Zaktualizowano efekty dźwiękowe, aby działały prawidłowo na drzwiach budynku Baru w Bridgeport.
  • Usunięto błąd, który powodował załamywanie się gry podczas budowania platformy na drugim piętrze budynku zbudowanego na fundamentach.
  • Nie będą się pojawiały efekty czarnego światła po usunięciu źródła światła w wysokościowcach.
  • Narzędzie Stwórz Styl obsługuje prawidłowo wyświetlanie damskich koszulek bez ramiączek.
  • Kleptomani nie mogą wykradać stacji metra z parceli.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał usunięcie nastrójnika „Zniesmaczony”, po usunięciu zepsutego Soku plazmowego z wyposażenia Sima.
  • Usunięto błąd, który powodował, że gra próbowała umieścić w Bridgeport parcele z dodatku Kariera, co wywoływało załamanie się gry.
  • Pozostałe wysokościowce oraz zsyp dostępne są dla zaawansowanych użytkowników w sekcji naprawiania błędów trybu budowania i kupowania.
  • Poprawiono problem ze zbyt częstym wymiotowaniem Simów.
  • Lokaje nie będą nieumyślnie sami się zwalniali opuszczając parcelę, by podążać za Osobistością.
  • Simowie będą woleli korzystać z metra, gdy podróżują do Miejsca Prosperity w Bridgeport.

Kariera:

  • Obecnie można wypełnić okazję „Zdetonuj Cyfrowy Aplikator Tatuaży”.
  • Simowie nie będą siadali na krzesłach, które zostały zdetonowane i już nie istnieją.
  • Przyjęcie kariery Strażaka nie zabiera więcej czasu, niż w przypadku innych profesji.
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał prawidłowe zakończenie niektórych zadań Strażaka, po wygaszeniu ognia.
  • W przypadkach, gdy gra została zapisana podczas wykonywania zadania Strażaka, zadanie może być pomyślnie ukończone po wczytaniu zapisanej gry.
  • Simowie mogą brać udział w świętowaniu „Kluczy do Miasta” po osiągnięciu 10 poziomu profesji Strażaka.

Nowoczesny apartament:

  • Simowie nie będą blokowali się po wybraniu opcji włączenia, a następnie wyłączenia wibracji na łóżku wibrującym „Vibromatic LN3000”.

Wymarzone Podróże:

  • Gra nie traci funkcjonalności przy trzymaniu wciśniętego klawisza 'CTRL' i klikaniu na ikonach planowania wyprawy.
  • Poprawiono treść komunikatu, który nieprawidłowo wskazywał, że zatrudniony Sim jest bez pracy, podczas gdy Sim przebywał w miejscu wakacyjnym.

Gra podstawowa:

  • Taca z napojami nie będzie przywierała do ręki Sima podczas wykonywania interakcji „Przygotuj napoje” na zwykłych barkach.
  • Szczyty ścian nie będą już niewidoczne podczas budowy na pustych parcelach. Dotyczy komputerów PC z kartami grafiki ATI.
  • Włamywacze będą opuszczali Twoją parcelę, na której znajduje się więcej niż jeden odważny Sim, po stoczonej walce z jednym z takich Simów. Zapobiegnie to blokowaniu się w stanie paniki wszystkich pozostałych Simów na parceli.
  • Usunięto błąd, który powodował znikanie nazw parceli podczas zmiany jej rodzaju.
  • Obecnie odtwarzane są prawidłowe efekty dźwiękowe w Barze „Głębokie Morze” w Barnacle Bay.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki