Fandom

Simspedia

The Sims 3/Aktualizacja 5

< The Sims 3

4713stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3

Piąta aktualizacja The Sims 3aktualizacja gry, która została wydana dnia 15 grudnia 2009 roku.

Pełna lista zmian[1]

Gra podstawowa:

  • Store w grze: Gracze mogą obecnie uzyskać dostęp do towarów ze Store przez przeglądarkę Store w trybie kupowania w grze.
  • Program deinstalacji na Mac: Program deinstalacji na komputerach Mac umożliwia graczowi łatwą deinstalację wszystkich aplikacji The Sims™ wraz z ich zawartością oraz dodatkami.
  • Dodano zachętę do automatycznego odzyskania zapisanych plików gier, uszkodzonych na skutek błędu „Error Code 16”.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry podczas zmiany aktywnej rodziny.
  • Nie można zmieniać długości życia Simów przy użyciu interakcji „Zmień wygląd” lub „Zaprojektuj ubranie”.
  • Skrót klawiszowy „C” działa i umożliwia wykonywanie zdjęć telefonem komórkowym.
  • Jedzenie przechowywane w lodówkach nie psuje się tak szybko.
  • Posiadane przedsiębiorstwa ponownie generują prawidłowe zyski.
  • Pływający Simowie nie będą chodzili po wodzie po aktualizacji gry The Sims™ 3.
  • Własna muzyka ulubiona nie będzie przełączana na francuską muzykę ulubioną po aktualizacji.
  • Poprawiono działanie kodu dotyczącego ulubionej muzyki.
  • Ścieżka muzyczna tła nie będzie uruchamiać się ponownie podczas przełączania między trybami budowania i kupowania.
  • Poprawiono wygląd modelu cyprysa na niskim poziomie detali.
  • Usunięto błąd powodujący, że zawartość misek mieszanych przez Simów pojawiała się na niebiesko.
  • Mac: Poprawiona stabilność gry The Sims™ 3 uruchomionej na kartach serii Nvidia 7300.
  • Obecnie duchy mogą przenikać do pomieszczeń bez drzwi.
  • Usunięto niewielki błąd, który występował podczas budowania pokoju wokół odwiedzającej dom postaci niezależnej.
  • Szacunkowe czasy interakcji snu lub ćwiczeń są teraz znacznie dokładniejsze.
  • Opcje interakcji są teraz odpowiednio modyfikowane, jeśli ich wybór nastąpił przed rozpoczęciem interakcji.
  • Dodano kod testowy „Delete Object” (Usuń obiekt).
  • Mac: Program startu gry nie pozwala graczom na zmianę rozszerzenia pliku. Był to częsty powód występowania błędów podczas wysyłania plików.
  • Mac: Usunięto błąd wywołujący załamanie gry, gdy użytkownik bardzo szybko przełączał opcje w programie startu.
  • Wciśnięcie przycisku „Cofnij”, gdy wybrane jest narzędzie wymazywania farby terenu nie będzie już automatycznie wybierało pędzla malowania terenu.
  • Gdy nie będący małżeństwem Simowie mają dzieci, na panelu statusu związków pojawi się odpowiedni zapis.
  • Gnomy mogą być teraz przeciągane na parcele publiczne w trybie życia.
  • Poprawiono reakcję stosów śmieci po eksportowaniu zawierającej je parceli i jej wymianie za pomocą edycji w grze.
  • Usunięto niewielki błąd, który występował, gdy przybywający w odwiedziny Sim nie został powitany zanim nadszedł czas zakończenia wizyty.
  • Usunięto rzadki błąd, który powodował załamywanie się gry podczas wychodzenia z niej.
  • Usunięto błąd, który mógł występować po wyrównaniu wyjątkowo nierównego terenu.
  • Ulepszono stabilność podczas długich sesji gry.
  • Nie będzie można tworzyć nieusuwalnych ścian w piwnicach.
  • Wyłączono działanie kodu duplikowania w zastosowaniu wobec Simów oraz ścian.
  • Mac: Nie można jednocześnie otwierać kilku okien programu startu gry.
  • Usunięto błąd powodujący zawieszenie się gry, gdy gracz otwierał konsolę kodów jednocześnie obracając parcelę w trybie edycji w grze.
  • Poprawiono stabilność długiej sesji gry w tempie 3.
  • Kod „Add to Active Family” (dodaj do aktywnej rodziny) nie pozwala na dołączenie do rodziny ponad 8 Simów. Rodziny posiadające ponad 8 Simów wywoływały niestabilność gry.

The Sims 3: Wymarzone Podróże:

  • Usunięto problem, który mógł wywołać błąd „Error Code 16” podczas zapisu gry.
  • Muzyka z dodatku The Sims™ 3 Wymarzone Podróże odtwarzana jest na wszystkich kanałach stereo.
  • Usunięto błąd, który powodował, że Simowie wyleczeni ze stanu mumii nadal chodzili jak mumie.
  • Okazja związana z umiejętnością fotografowania „Fotograf” prawidłowo nagradza Simów za zdjęcia wyższej wartości.
  • Panele kamiennych kluczy z wsuniętymi kluczami można usuwać w trybie budowania lub kupowania.
  • Muzyka ulubiona – własna nie będzie przełączana na muzykę ulubioną – francuską po aktualizacji.
  • Wszystkie style własne drzwi grobowca można zapisać do skrzyni i importować.
  • Simowie nie będą pojawiali się w pozie z wyciągniętymi ramionami zaraz po zejściu ze skutera, gdy włączone jest tempo 3 gry.
  • Liczne poprawki i uzupełnienia w tekstach.
  • Usunięto nieznaczny problem powodujący przenikanie przez skuter Kenspa ustawiony obok stojaka na rowery.
  • Relikty obecnie automatycznie sortują się w lepiej rozróżnione kategorie wyposażenia.
  • Dziennik umiejętności sztuk walki obecnie pokazuje nagrody za ukończenie wyzwań związanych z każdą umiejętnością.
  • Dziennik umiejętności fotografowania obecnie pokazuje nagrody za ukończenie wyzwań związanych z każdą umiejętnością.
  • Po włączeniu opcji automatycznych dachów nie będzie dostępny wybór dachów w stylu pagody.
  • Opcja śledzenia postępu obsługuje więcej przygód.
  • Gracze z Simami znającymi sztuki walki są informowani gdy stanie się dostępna interakcja „Trenuj”.
  • Nazwy reliktów zawierają teraz ich typ. (Np. czerwony, jadeitowy, kamień)
  • Efekty dźwiękowe pochodni emitowane są z odpowiedniej pozycji.
  • Zmiany fryzury dokonane podczas podróży pozostają aktualne po powrocie do domu.
  • Simowie nie będą czekali w nieskończoność, gdy na ich ścieżce pojawi się pułapka.
  • Przygody „Mały eksperyment” oraz „Jeszcze lepsze!” mają teraz odpowiednie wymagania.
  • Simowie nie mogą podróżować z Simami, którzy znajdują się w więzieniu.
  • Dodano wskazówkę, która podpowiada jak stworzyć kontrolowaną przez gracza mumię.
  • Dokonane przez gracza zmiany w interfejsie użytkownika pozostają aktualne po zakończeniu podróży.
  • We Francji pojawili się niezależni badacze.
  • Fajerwerki umieszczone w grobowcu mogą być wkładane do wyposażenia.
  • Do ukończenia przygody „Warzywka… Teraz” niezbędna jest sałata.
  • Relikty nie znajdujące się w domowej kolekcji mogą pojawiać się częściej.
  • Niezależni turyści mogą zachodzić w ciążę.
  • Przygoda „Otwarcie Grobowca Necteaux” ma teraz tekst kończący.
  • Podane zostały wymagania do ukończenia okazji „Dostarcz obraz do Chin”.
  • Usunięto błąd, który powodował na pewnych etapach gry, że funkcja śledzenia przygód działała nieprawidłowo, gdy przygoda została zawieszona i wznowiona po podróży.
  • Postacie niezależne biorące udział w przygodzie są teraz niewrażliwe na postęp przygody.
  • Simowie nie będą tracili składników wymaganych do wezwania mumii, w przypadku porażki tej interakcji.
  • Poprawiono umieszczenie Oka Horusa.
  • Ciężarne Simki, które zaczynają rodzić, nie mogą być umieszczane w miejscach przygód w trybie edycji miasta.
  • Duchy tubylców z miejsc przygód mogą być ożywiane po sprowadzeniu nagrobku tubylca do domu.
  • Gracz zostanie powiadomiony, gdy Sim za granicą umrze ze starości.
  • Gdy zagraniczny Sim umrze ze starości, jego nagrobek zostanie prawidłowo umieszczony w mauzoleum, o ile zmarły Sim spełniał niezbędne wymagania związków z członkiem aktywnej rodziny.
  • Usunięto rzadki błąd, który mógł występować, jeśli Sim gracza znajdował się daleko od domu, gdy przybył gość z zagranicy.
  • Simowie rozwijający karierę stróża prawa mają większe szanse na otrzymanie okazji do nauczenia się umiejętności sztuki walki.
  • Wymagania do ukończenia okazji „Bezcenny zakład” są teraz znacznie bardziej realistyczne.
  • Usunięto rzadki błąd, który mógł zresetować Sima podczas oglądania Simów używających kosza zaklinacza węży.
  • Epitafia na nagrobkach nie ulegają zmianie po zakończeniu podróży.
  • Zmodyfikowane obrazy publikowane na Giełdzie Wymiany nie będą traciły tekstury po ponownym zaimportowaniu parceli.
  • Usunięto niewielki błąd, który występował podczas podróżowania z urną w wyposażeniu Sima.
  • Okazja „Zdobądź Tyberium” obecnie wymaga bardziej realistycznej ilości Tyberium.
  • Interakcja „trucht” nie kpi sobie z biednych, niesprawnych mumii kontrolowanych przez gracza.
  • Simowie w namiotach nie będą przytulali się do nieodpowiednich partnerów.
  • Wprowadzono bardziej surowe wymagania stanu związków dla interakcji „bara-bara” z Simami w sarkofagach.
  • Dzieci Simów mają dostępną interakcję „Użyj schodów”.
  • Wredni Simowie mogą teraz wpadać w histerię w obliczu niebezpieczeństwa.
  • Przejmowanie obiektów w grobowcach nie będzie powodowało tworzenia obiektów zastępczych.
  • Czas trwania nastrójnika „Cudowna kolekcja” nie będzie się zmieniał.
  • Usunięto błąd, który powodował znikanie z wyposażenia nagrobków zagranicznych Simów po powrocie do ojczyzny zagranicznego Sima.
  • Mac: Zwiększono zabezpieczenia w celu uniemożliwienia uruchomienia programu startu podczas jego aktualizacji.
  • Mumie mogą obecnie rozmawiać o zaletach i wadach bycia mumią.
  • Mumie nie mogą już uczyć się piosenek. Ich struny głosowe zanikły, przez co stały się niemowami.
  • Simowie nie będą zachowywali pomniejszych efektów ubocznych bycia mumią, gdy zostaną uleczeni.
  • Program startu gry obecnie w lepszy sposób wskazuje, że dodatek Wymarzone podróże jest wymagany do obsługi materiałów zależnych od tego dodatku.
  • Duchy Simów, którzy zginęli na skutek Klątwy Mumii będą otoczone odpowiednią aurą.
  • Usunięto błąd, który mógł skasować związki Sima z ciężarnym duchem podczas podróżowania.
  • Obecnie pułapki prawidłowo importują i eksportują swój stan widzialności. (ukryte lub widoczne)
  • Kontrolowane przez gracza duchy nie będą zacinały się podczas marszu do toalety przeznaczonej dla odpowiedniej płci.
  • Usunięto powolny wyciek pamięci, który występował podczas podróżowania z różnymi Simami.
  • Stan związków jest obecnie prawidłowo aktualizowany, gdy para rozstanie się podczas podróży jednego z Simów.
  • Kierowani przez graczy Simowie nie będą zacinali się w niedostępnych do przejścia miejscach po anulowaniu długiej trasy na drogach w Chinach.
  • Simowie nie będą zacinali się w miejscu po wpadnięciu w ukryte pułapki na poziomach piwnicy grobowca Abu Simbel.
  • Logiczne obiekty w grobowcach zachowają wszystkie ustawienia podczas ich eksportowania lub importowania.
  • Dźwignie-pochodnie na ścianach będą animowane po ich przesunięciu.
  • Kody starzenia się zostały wyłączone w miejscach zagranicznych.
  • Simowie nie będą otrzymywali pragnienia wytworzenia nektaru za pomocą cebuli.
  • Usunięto niewielki błąd, który mógł występować podczas palenia się mumii.
  • Niezależni kupcy nie będą generowani, jeśli zagraniczne miejsce nie zawiera targu.
  • Wskaźnik mapy wyjeżdżającego Sima nie będzie zachowywany po opuszczeniu przez Sima zagranicy.
  • Nie można tworzyć kilku baz wypadowych w tym samym miejscu zagranicznym.
  • Interakcja pogawędki w łóżku nie będzie dostępna dla Simów przebywających w namiotach.
  • Usunięto błąd, który powodował zacinanie się Simów w sarkofagu, jeśli inni Simowie wybrali w kolejce działań interakcję z tym sarkofagiem.
  • Gracz będzie informowany o anulowaniu przygody, gdy inny Sim zaburzy wymagania danej misji.
  • Poprawiono tekst funkcji śledzenia przygód w przygodzie „Dostarcz kawałki niewytopionej rtęci”.
  • Zmniejszono tempo wzrostu umiejętności sportowych dzięki spaniu w Sarkofagu Królów.
  • Ukryte obiekty nie będą stawały się widoczne po importowaniu lub eksportowaniu parceli.
  • Zdjęcia wykonywane telefonem komórkowym zapisane na parceli, która została umieszczona w skrzyni parcel, nie zostaną utracone po jej aktualizacji.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki