Fandom

Simspedia

The Sims 3/Aktualizacja 8

< The Sims 3

4803strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3

Ósma aktualizacja The Sims 3aktualizacja gry The Sims 3. Została ona wydana 23 marca 2010 roku. Ta aktualizacja usuwa siedem błędów w grze podstawowej i rozszerzeniach.

Pełna lista zmian[1]

  • Gra podstawowa: Usunięto błąd powodujący, że Simowie bez przerwy wykonywali interakcję „Zaprasza mnie do środka” na parcelach innych Simów.
  • Gra podstawowa: Usunięto błąd powodujący, że Simowie zacinali się w interakcji „Weź kawałek”, gdy brali pizzę.
  • Wymarzone Podróże: Usunięto błąd powodujący zawieszanie się gry przy próbie zapisania rodziny w bazie wypadowej.
  • Nowoczesny apartament Akcesoria: Usunięto błąd powodujący utratę funkcjonalności wyposażenia rodziny po użyciu narzędzia tworzenia stylu na obiekcie.
  • Nowoczesny apartament Akcesoria: Usunięto błąd, który uniemożliwiał wypełnienie pragnienia „Kupić konsolę do gier wideo” po kupieniu konsol „GUGA JoyToy 3” oraz „Konsola 7”.
  • Nowoczesny apartament Akcesoria: Usunięto błąd, który uniemożliwiał liczenie ryb w akwariach w pragnieniu życiowym „Doskonałe prywatne akwarium”.
  • Aktualizacja trybu zakupów w Store: Usunięto problemy wywoływane przez czcionkę i aktualizację w sklepie zaimplementowanym w grze, wprowadzoną w najnowszej wersji zestawu sieciowego EA Webkit.

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki