Fandom

Simspedia

The Sims 3: Cztery Pory Roku

Przekierowano z The Sims 3: Cztery pory roku

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja9 Share

The Sims 3: Cztery Pory Roku
The Sims 3: Cztery Pory Roku
The Sims 3: Cztery Pory Roku
CPR.jpg
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania Świat: 13 Listopada 2012

Polska: 15 Listopada 2012

Postacie Kosmita

IkonkaEraCPR.png Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
CPRIkona.png

The Sims 3: Cztery Pory Roku (ang. The Sims 3: Seasons) – ósmy, oficjalny dodatek do gry The Sims 3. Wydany na świecie został 13 listopada 2012 roku, a w Polsce 15 listopada 2012r. 

Opis

SIMS3SElogoPRIMARYcmyk POL.png

Pozwól Simom popływać w oceanie w upalne lato, poławiać jabłka wśród jesiennych liści, sprawdzić umiejętności snowboardingu lub powitać wiosenne mżawki z kolorowym parasolem i spacerem w deszczu.
Nowe zajęcia, takie jak gra w piłkę nożną i wielkie festiwale sezonowe oraz święta ożywiają każdą porę roku. Sim może pracować w całuśnej budce na festiwalu wiosny albo odkryć niespodzianki z Halloween w nawiedzonym domu. Ubieraj się odpowiednio do pogody i modnie, od peleryn do kombinezonów śniegowych. Mając nowe potrawy, ozdoby i efekty pogodowe Twoi Simowie mogą cieszyć się bogactwem i pięknem pór roku oraz pogrywać z życiem jak nigdy!                                                      

Relaksuj się ze stylem w Klubie Lodowym

Zamów w przedsprzedaży Edycję Limitowaną The Sims™ 3 Cztery pory roku i odbierz ekskluzywną parcelę publiczną: Klub Lodowy. Ten stylowy i elegancki klub towarzyski może być umieszczony w dowolnym świecie w The Sims™ 3 i jest dostępny w każdej porze roku. To świetne miejsce, gdzie Twoi Simowie mogą ochłodzić się w upalny dzień lub schronić się przed zimowym wiatrem. Lokal zawiera nowe obiekty lodowe, które mogą być umieszczane na dowolnej parceli, aby Twoim Simom żyło się odrobinę chłodniej i przyjemniej.

Stwórz modną miejscówkę w domu swoich Simów

Pozwól Simom bawić innych ze stylem za pomocą eleganckiego baru lodowego, stołków barowych i wielu innych mebli.

Ożyw architekturę

  • Obiekty takie jak lodowe krzesła do jadalni jak i sama jadalnia, stół, stolik do kawy, kanapa i sofa dla dwóch osób wprowadzą unikatowy styl do dowolnego pokoju w domu Twoich Simów.
  • Klub Lodowy zawiera także elementy architektoniczne, które dodadzą szczyptę stylu budynkom Twoich Simów. Zamontuj lodową kolumnę, podwójny łuk, żyrandol lub kinkiety i wprowadź nieco orzeźwiającego chłodu.

Cechy

  • Zachwyć swoich Simów nowymi zajęciami na każdą porę roku: obojętnie czy buduje intymne igloo, wycina straszny lampion z dyni, daje nura z trampoliny, czy szykuje nowe fajerwerki, Twój Sim zawsze znajdzie coś nowego do zrobienia w ciągu roku.
  • Dołącz do zabawy z dorocznymi festiwalami: Simowie mogą wziąć udział w walce na śnieżki podczas festiwalu zimy, pomalować sobie twarze na festiwalu lata, pogibać się w wiosennym tańcu lub odwiedzić nawiedzony dom na festiwalu jesieni!
  • Przeżyj radość i wyzwania zmiennej pogody:Nowe efekty pogodowe oraz reakcje Simów oddają potęgę i piękno natury! Simowie mogą się opalać, zostać trafieni piorunem lub przeziębić się!
  • Wprowadź pory roku do domu: Twój Sim może teraz poznać przepis na placek z dyni lub ozdobić dom nowymi meblami i dekoracjami. Każda pora roku wprowadza mnóstwo nowych obiektów. Skorzystaj z kapsuły opalającej latem lub wywołaj świąteczny nastrój wieszając na domu światełka i ozdoby.
  • Ubieraj się odpowiednio do pogody: Wystrój swojego Sima w nowe stroje odpowiadające porze roku: zimowe kombinezony, peleryny, płaszcze przeciwdeszczowe i parasole lub nowe przebrania na Halloween!
  • Powitaj tajemniczych gości: Nowe zjawiska pogodowe to nie wszystko, co pojawia się na niebie! Zaprzyjaźnij się z kosmicznym przybyszem lub użyj jego UFO, by porwać sąsiada, najechać parcelę publiczną albo podróżować do gwiazd.
  • Relaksuj się ze stylem w Lodowym Klubie.
  • Zamów w przedsprzedaży Edycję Limitowaną The Sims™ 3 Cztery pory roku i odbierz ekskluzywną parcelę publiczną: Lodowy Klub. Ten stylowy i elegancki klub towarzyski może być umieszczony w dowolnym świecie w The Sims 3™ i jest dostępny w każdej porze roku. To świetne miejsce, gdzie Twoi Simowie mogą ochłodzić się w upalny dzień lub schronić się przed zimowym wiatrem. Lokal zawiera nowe obiekty lodowe, które mogą być umieszczane na dowolnej parceli, aby Twoim Simom żyło się odrobinę chłodniej i przyjemniej.
  • Stwórz modną miejscówkę w domu swoich Simów: Pozwól Simom bawić innych ze stylem za pomocą eleganckiego baru lodowego, stołków barowych i stołu z pubu i innych lodowych mebli.
  • Ożyw architekturę: Obiekty takie jak lodowe krzesła do jadalni, jadalnia , stół, stolik do kawy, kanapa i sofa dla dwóch osób wprowadzą unikalny styl do dowolnego pokoju w domu Twoich Simów.
  • Ożyw architekturę: Lodowy Klub zawiera także elementy architektoniczne, które dodadzą szczyptę stylu budynkom Twoich Simów. Zamontuj lodową kolumnę, podwójny łuk, żyrandol lub kinkiety i wprowadź nieco orzeźwiającego chłodu!

Szczegółowe informacje

Nowe funkcje w grze:

Można robić "Bara-Bara" w liściach oraz w igloo.

Pływanie (ulepszenia)

  • Można pływać podczas wszystkich pór roku,
  • Simowie będą mogli pływać na materacach. 
  • Możliwa będzie kąpiel w Oceanie

Snowboarding

  • Simowie będą mogli uprawiać snowboarding na rampach,
  • Snowboarding będzie można uprawiać przez wszystkie pory roku,

Choroby

Sima może teraz spotkać:

  • Oparzenie słoneczne,
  • Zamarznięcie,
  • Przeziębienie (można się zaszczepić w szpitalu).
  • Alergie (również można się zaszczepić w szpitalu)

Opcje kontrolowania pór roku i pogody

  • Możliwość ustalania długości, a nawet wyłączenia każdej pory roku.
  • Występuje temperatura otoczenia (w °C lub °F).
  • Możliwość kontroli pogody i pór roku za pomocą poleceń konsoli.

Festiwale i święta

  • Podczas każdej pory roku organizowane są festiwale. Podczas festiwali można wziąć udział w Zawodach w poławianiu jabłek, w Jedzeniu placków lub hot-dogów, aby za to dostać karnety festiwalowe, a potem wymienić je na fantastyczne nagrody! Każdy festiwal jest inny i bardzo wyposażony w nowe obiekty, dzięki czemu Twój Sim na pewno nie będzie się nudził.
  • Będą nowe święta, które urozmaicą życie Simów. Dzień wypoczynku, Dzień Miłości, Dzień Grozy oraz Dzień Śnieżynek wprowadzą wiele zabawy.

Inne

  • Możliwość jazdy na rolkach i łyżwach.
  • Wolny taniec.
  • Piłka nożna.
  • Różne gry zespołowe, np. rzucanie podkowami i walka na balony z wodą lub śnieżki.
  • Czujniki temperatury, dzięki czemu będziemy mogli zobaczyć, jak ciepło jest u naszych Simów.
  • Po mieście zostaną rozrzucone kwiaty, które będą rosnąć. To nowe obiekty kolekcjonerskie, które po zerwaniu można wsadzić do wazonu.
  • Nowe przepisy.
  • Powrócą kosmici.
  • Pojawią się fajerwerki i zimne ognie.
  • SimBot będący na deszczu ryzykuje zwarciem.
  • Dodatek wprowadzi zmiany we wszystkich otoczeniach, także tych stworzonych przez graczy.
  • Jeśli mamy dodatek Nie z Tego Świata, odblokuje się nam kamień pogodowy.
  • Możliwość wysyłania listów miłosnych.
  • Internetowe randki, w których można zapisywać swe dane bądź skłamać.
  • Możliwość zbierania cukierków podczas Dnia Grozy.
  • Możliwość lotu statkiem kosmicznym.
  • Są nowe interakcje romantyczne.   
  • Budowanie za pomocą planów.
  • Prezenty świąteczne w dzień Śnieżynek.
  • Maszynka do robienia lodów w przeróżnych smakach.

Nowe opcje śmierci

  • ​Śmierć przez zamarznięcie – duch Sima jest biały z turkusowymi włosami, ciągle wydycha parę.
  • Śmierć przez poparzenie słoneczne - duch jest taki jak przy spaleniu.

Nowości w CAS

Nowe rodzaje strojów dla Simów

  • Ubranie na dwór
  • Przebrania na Halloween
  • Hot-Dog

Nowe fryzury

  • Czapki lub spinki dołączone do rozpuszczonych falowanych włosów (kobieta)
  • Rozpuszczone falowane włosy (kobiety)
  • Łysy (obie płci, wszystkie grupy wiekowe)

Cechy charakteru

  • Uwielbia zimno
  • Uwielbia upał

Galeria

Grafiki

Linki

Więcej w Fandom

Losowa wiki