FANDOM

Diesel Stuff - Outdoor 656x369
The Sims 3: Diesel
Real-world
DieselStuffIcon
The Sims 3: Diesel Akcesoria (ang. The Sims 3: Diesel Stuff) – oficjalne, siódme akcesoria do gry The Sims 3. Akcesoria zapowiedziano 10 marca, a premiera miała miejsce 12 lipca 2012 roku.

Opis

Wystylizuj Simów i urozmaić ich życie dzięki najnowszej odzieży, dodatkom oraz meblom firmy Diesel. Pakiet The Sims™ 3 Diesel Akcesoria zawiera najmodniejsze stroje i wyposażenie domu, firmowane przez jedną z najpopularniejszych współczesnych marek. Uzupełnij garderobę ubraniami firmy Diesel, prosto z pokazów mody, a następnie ubierz Simów w stroje będące klasyką odzieży dżinsowej. Przemień również ich domy, używając modnych dodatków i mebli firmy Diesel. Pakiet The Sims™ 3 Diesel Akcesoria zapewni Simom wymarzony wygląd i styl życia.

Cechy

  • Zaimponuj ubraniem! Wyraź charakter swoich Simów za pomocą modnych kreacji prosto z pokazów. Przebierz ich w stylowe ubrania firmy Diesel, zgodne z najmodniejszymi trendami w tym sezonie! Bądź szykowna, swobodna i pewna siebie.
  • Bądź twardy, stanowczy i nowoczesny. Odnów styl swoich Simów najnowszymi ubraniami firmy Diesel.
  • Umebluj domy swoich Simów industrialnym wyposażeniem i elementami dekoracyjnymi firmy Diesel. Prosto z salonów pokazowych w Mediolanie do Twojego nowoczesnego miejskiego apartamentu.
  • Przygotuj na imprezę swój salon, przystrój jadalnię na romantyczną randkę albo odśwież sypialnię za pomocą wyposażenia odzwierciedlającego wyrazisty, miejski styl firmy Diesel.

Galeria