Fandom

Simspedia

The Sims 3: Film Akcesoria

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 3: Film
The Sims 3: Film
The Sims 3: Film Akcesoria
THE SIMS 3 FILM.png
Deweloper(zy) Maxis Redwood
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Rozdzielność natywna od 640x480 do 1920x1080
Data/y wydania 12 wrzesień 2013
Wymagania sprzętowe
  • Procesor Pentium 4 2,4 GHz
  • Pamięć = 1 GB (Windows XP) 1,5 GB (Windows Vista) 2 GB (Mac)
  • Dysk = 3,5 GB + 1,5 GB
  • Grafika = 256 MB
  • System = Windows XP lub nowszy, MAC OS X

TS3F ikona.png

The Sims 3: Film – dziewiąte i ostatnie akcesoria do The Sims 3. Do sklepów trafiły 12 września 2013 roku.

Opis

The Sims 3 Film - logo.png
Wprowadź cały szyk i blask Hollywood prosto do domów Twoich Simów za pomocą pakietu akcesoriów The Sims™ 3 Film ! Przygotuj scenę dla wyjątkowych opowieści z dekoracjami, wyposażeniem i strojami z charakterystycznymi motywami inspirowanymi ikonicznymi gatunkami filmowymi. Mając do dyspozycji szeroki wybór obiektów, od strasznego łóżka z krypty, do teksańskiego kapelusza, snuj opowieści o zamaskowanych samozwańczych stróżach porządku oraz kowbojach (i kowbojkach) z Dzikiego Zachodu. Szukaj inspiracji, aby tworzyć przerażające opowieści grozy. Wystrój swoich Simów jak gwiazdy wielkiego ekranu.

Opcje

  • Przeboje komiksowe

Kostiumy — stwórz tajemniczego bohatera w płaszczu lub nikczemnego złoczyńcę. Twój Sim będzie wyglądał super dzięki przylegającym do ciała, niesamowitym kostiumom – min. w stroju potężnej i tajemniczej Super Lamy Sprawiedliwości! Dekoracje — Stwórz kryjówkę lub kwaterę godną zamaskowanego bohatera (albo jego arcywroga) z rzeźbami, pamiątkami i innymi obiektami inspirowanymi najlepszymi filmami o komiksowych bohaterach. W nowej kabinie prysznicowej przypominającej budkę telefoniczną Twoi Simowie mogą się poczuć, jakby mieli zaraz przybrać swoją sekretną tożsamość!

  • Spektakularne westerny

Kostiumy — czas na zmianę garderoby. Dzięki plisowanym skórzanym spodniom, eleganckim kamizelkom i ozdobnym wiktoriańskim sukniom Simowie będą wyglądali tak, jakby wyszli z jakiegoś zakurzonego salonu na Dzikim Zachodzie. Dekoracje — Niech Twoi Simowie poczują się na rubieżach Dzikiego Zachodu jak u siebie. Stare meble, takie jak drewniana toaletka czy wygodny bujany fotel, wprowadzą do świata Simów nieco klasycznego stylu z westernów.

  • Straszne horrory

Kostiumy — Przeraź sąsiadów swoich Simów okropnymi kostiumami. Gotyckie ciuchy dostępne są w makabrycznym wyborze kolorów, takich jak czerń i purpura. Ubrania mają grube szwy oraz mnóstwo rozdarć, dzięki czemu Sim wygląda, jakby dopiero co wygrzebał się z grobu. Dekoracje — Twoi Simowie najedzą się strachu... Baw się przeokrutnie zdobiąc domy swoich Simów strasznymi ozdobami, takimi jak koszmarny regał, drzwi z pajęczej sieci czy słoje z tajemniczą zawartością.

  • Nowe fryzury, kapelusze i hełmy— Uzupełnij wizerunek Simów za pomocą zachwycających nakryć głowy i fryzur. Od skrzydlatego hełmu bohatera, przez wprawnie ułożoną gotycką fryzurę, do upiornej sukni ślubnej – Twój Sim będzie zawsze gotowy na kolejne ujęcie.

Edycja z Origin

Wyłącznie w Origin kupując The Sims 3: Film, otrzymasz w prezencie Pakiet Reżysera! Masz już scenę swojego filmu w Hollywoodzkim stylu – teraz zadbaj o wygląd kulisów planu za pomocą obiektów dostępnych tylko dla tych, którzy kupili pakiet akcesoriów The Sims™ 3 Film w Origin. Na planie filmowym te obiekty nigdy nie pojawiają się w obiektywie kamery, ale są niezbędne dla ożywienia filmowych iluzji! Pakiet reżysera zawiera następujące przedmioty:

  • Reflektor „Promień Słońca”, który sprawi, że w dowolnej chwili stanie się jasno jak w dzień. Kilka źródeł światła pozwoli Ci zasymulować jasne promienie słoneczne, a cała konstrukcja nie przysłoni akcji.
  • Profesjonalne Oświetlenie Nastrojowe oraz reflektor „Wielka Noc” - oświetlenie ma krytyczne znaczenie dla wywołania odpowiedniego klimatu na planie, dlatego Twoi aspirujący reżyserzy powinni mieć na stanie te przedmioty.
  • Stołek barowy „Wersja Reżyserska”- pozwoli głównym aktorom odpocząć po zdjęciach.
  • Pojemnik na taśmę filmową oraz akcesoria filmowe zawierające klasyczny klaps filmowy – dzięki nim plan filmowy Twoich Simów zyska na autentyczności. Ujęcie pierwsze!

Galeria

Wideo

The Sims 3 Film Akcesoria - zwiastun01:57

The Sims 3 Film Akcesoria - zwiastun

Zwiastun

Zdjęcia

Więcej w Fandom

Losowa wiki