Fandom

Simspedia

The Sims 3: Impreza w Plenerze Akcesoria

4651stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

The Sims 3: Impreza w Plenerze
The Sims 3: Impreza w Plenerze
TheSims3ImprezaWPlenerze-Okładka.jpg
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts, producent: Ben Bell
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Format obrazu 4:3, 5:3, 5:4, 85:48, 25:16, 16:9, 16:10
Rozdzielność natywna od 640x480 do 1920x1080
Data/y wydania 4 luty 2011 PL
Wymagania sprzętowe
  • Procesor 1,5 GHz
  • Pamięć = 1 GB (Windows XP) 1,5 GB (Windows Vista) 2 GB (Mac)
  • Dysk = 300 MB + 1 GB
  • Grafika = 1,5 RAM
  • System = Windows XP lub nowszy, MAC OS X

Sp3 iconREFLECT.png

The Sims 3: Impreza w Plenerze – trzecie oficjalne akcesoria do The Sims 3. Premiera odbyła się 4 lutego 2011 roku.

Opis

Thesims3IwPlogo.png

Teraz Simy komforotowo spędzą czas na świeżym powietrzu! Zrób grilla, rozpal ognisko albo wyposaż willę swoich Simów w nową wannę z bąbelkami, bez której impreza się nie obędzie.

Każdy Sim wie, że do świetnej imprezy w plenerze niezbędne są trzy rzeczy: dobre jedzenie, dobra zabawa i duży grill. Jak dodasz do tego jacuzzi, impreza będzie perfekcyjna! Dzisiaj zapowiadamy nowy pakiet akcesoriów do kultowej gry The Sims 3 - The Sims 3: Impreza w plenerze, który będzie miał premierę w lutym 2011 roku. Już wkrótce zaserwujesz swoim Simom wszelkie urządzenia niezbędne do przygotowania imprezy pod gołym niebem, w tym wannę pełną bąbelków!

Po raz pierwszy Simowie będą cieszyć się prawdziwym luksusem w swoich ogródkach i na tarasach. Udekoruj patio, przygotuj nastrojową kąpiel w nowej wspaniałej wannie z hydromasażem, a potem rozpal nowoczesny grill. Ogródek Simów będzie teraz wyglądał lepiej niż kiedykolwiek. Podaruj im wszystko, czego potrzebują, by stworzyć stylowe i wygodne miejsce do zabawy w The Sims 3 Impreza w plenerze!

Cechy

  • Zbuduj idealne miejsce pod gołym niebem, gdzie Twoi Simowie mogą cieszyć się stylowym wyposażeniem, elektroniką do użytku poza domem oraz przytulnymi paleniskami i kominkami.
  • Podaruj swoim Simom unikalne, stylowe wanny z hydromasażem, w których mogą relaksować się z przyjaciółmi lub romansować z ukochaną osobą.
  • Podkręć temperaturę za pomocą nowego wbudowanego w blat grilla, stanowiącego część ogrodowej kuchni Twoich Simów. Wprowadź ich osiągnięcia kuchenne na nowy poziom.
  • Wybieraj spośród dwóch nowych stylów. „Taras ogrodowy” to eleganckie elementy z kutego żelaza, podczas gdy „Zachód na werandzie” zapewnia ciepło i komfort poza domem.
  • Ubieraj swoich Simów w eleganckie, ale jednocześnie swobodne stroje, doskonałe na piękny słoneczny dzień lub wieczorny relaks pod gwiazdami.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki