FANDOM

Impreza w plenerze
The Sims 3: Impreza w Plenerze
Sp3 iconREFLECT

The Sims 3: Impreza w Plenerze Akcesoria (ang. The Sims 3: Outdoor Living Stuff) – trzecie oficjalne akcesoria do The Sims 3. Premiera odbyła się 4 lutego 2011 roku.

Opis

Thesims3IwPlogo

Teraz Simy komforotowo spędzą czas na świeżym powietrzu! Zrób grilla, rozpal ognisko albo wyposaż willę swoich Simów w nową wannę z bąbelkami, bez której impreza się nie obędzie.

Każdy Sim wie, że do świetnej imprezy w plenerze niezbędne są trzy rzeczy: dobre jedzenie, dobra zabawa i duży grill. Jak dodasz do tego jacuzzi, impreza będzie perfekcyjna! Dzisiaj zapowiadamy nowy pakiet akcesoriów do kultowej gry The Sims 3 - The Sims 3: Impreza w plenerze, który będzie miał premierę w lutym 2011 roku. Już wkrótce zaserwujesz swoim Simom wszelkie urządzenia niezbędne do przygotowania imprezy pod gołym niebem, w tym wannę pełną bąbelków!

Po raz pierwszy Simowie będą cieszyć się prawdziwym luksusem w swoich ogródkach i na tarasach. Udekoruj patio, przygotuj nastrojową kąpiel w nowej wspaniałej wannie z hydromasażem, a potem rozpal nowoczesny grill. Ogródek Simów będzie teraz wyglądał lepiej niż kiedykolwiek. Podaruj im wszystko, czego potrzebują, by stworzyć stylowe i wygodne miejsce do zabawy w The Sims 3 Impreza w plenerze!

Cechy

  • Zbuduj idealne miejsce pod gołym niebem, gdzie Twoi Simowie mogą cieszyć się stylowym wyposażeniem, elektroniką do użytku poza domem oraz przytulnymi paleniskami i kominkami.
  • Podaruj swoim Simom unikalne, stylowe wanny z hydromasażem, w których mogą relaksować się z przyjaciółmi lub romansować z ukochaną osobą.
  • Podkręć temperaturę za pomocą nowego wbudowanego w blat grilla, stanowiącego część ogrodowej kuchni Twoich Simów. Wprowadź ich osiągnięcia kuchenne na nowy poziom.
  • Wybieraj spośród dwóch nowych stylów. „Taras ogrodowy” to eleganckie elementy z kutego żelaza, podczas gdy „Zachód na werandzie” zapewnia ciepło i komfort poza domem.
  • Ubieraj swoich Simów w eleganckie, ale jednocześnie swobodne stroje, doskonałe na piękny słoneczny dzień lub wieczorny relaks pod gwiazdami.

Galeria