FANDOM

TS3NApic
The Sims 3: Nowoczesny Apartament
Real-world
Sp1Logo small

The Sims 3: Nowoczesny Apartament (ang. High-End Loft) – pierwsze akcesoria do gry The Sims 3.

Opis

Thesims3NAlogo

Stwórz najnowocześniejszy apartament dla swoich Simów!

Przeobraź dom swoich Simów w luksusowe miejsce do życia dzięki zestawowi akcesoriów: The Sims 3 Nowoczesny Apartament! Bogaty zestaw eleganckich obiektów zawiera m. in.: wszelkie nowinki techniczne, konsole do gier najnowszej generacji, nowoczesne meble do każdego pomieszczenia i wiele innych niezwykle kuszących przedmiotów. Twoi Simowie mogą teraz całkowicie przekształcić swoją życiową przestrzeń! Kiedy już skończysz na nowo urządzać ich dom, zajmij się Simową garderobą. W zestawie akcesoriów znajdziesz nowoczesnych, wysmakowanych, idealnie dopasowanych kreacji. Dzięki The Sims 3: Nowoczesny Apartament Twoi Simowie zaczną zupełnie nowe życie!

Cechy

  • Luksusowe i nowoczesne meble do sypialni, salonu, biura, patio i wielu innych pomieszczeń w domu Twoich Simów.
  • Przekształć domy swoich Simów w eleganckie apartamenty dzięki nowoczesnym sofom, ciekawie zaprojektowanym sprzętom i eklektycznym dziełom sztuki.
  • Płaskie telewizory wysokiej rozdzielczości, konsole do gier, wieże stereo i wiele innych nowinek technicznych.
  • Uzupełnij garderobę swoich Simów o stroje, które wyprzedzają trendy. Wśród nich znajdziesz idealnie skrojone garnitury i eleganckie, wysmakowane kreacje.
  • Seria The Sims obchodzi dziesięciolecie! Z tej okazji w zestawie akcesoriów znajdziecie specjalnie przygotowany pakiet, który zawiera trzy dobrze znane i niezwykle cenione przedmioty z The Sims™ i The Sims™ 2: wibrujące łóżko w kształcie serca, elektryczną gitarę i akwarium!

Galeria