Fandom

Simspedia

The Sims 3: Pokolenia

4646stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 3: Pokolenia
The Sims 3: Pokolenia
The Sims 3: Pokolenia
The-sims-3-pokolenia.jpg
Żyj pełnią życia
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts, producent: Ben Bell
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Format obrazu 4:3, 5:3, 5:4, 85:48, 25:16, 16:9, 16:10
Rozdzielność natywna od 640x480 do 1920x1080
Data/y wydania 1 czerwca 2011 PL
Wymagania sprzętowe
  • Procesor Pentium 4 2.4 GHz
  • Pamięć = 1.5 GB RAM
  • Dysk = 6.1 GB HDD
  • Grafika = karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza)
  • System = Windows XP SP2/Vista SP1
Postacie Wymyślony przyjaciel

The Sims 3: Pokolenia Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
TS3 EP4.png

The Sims 3: Pokolenia (ang. Generations) – czwarty dodatek do The Sims 3.

Opis

TS3 Pokolenia Logo.png
Ciesz się całym spektrum bogatych doświadczeń życiowych ze swoimi Simami! Zacznij od przesyconego wyobraźnią dzieciństwa i zmierz się z problemami nastolatków. Doświadcz skomplikowanej rzeczywistości życia dorosłego, a potem zbieraj korzyści zdobyte na każdym etapie życia. Mnóstwo nowych opcji i zajęć sprawia, że życie Twoich Simów jest teraz pełniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, bez względu na ich wiek. Dzięki nowym okazjom do świętowania, dramatycznym wydarzeniom życiowym i nowym sposobom wyrażania przez Simów kreatywności, gra The Sims™ 3 Pokolenia pozwoli Twoim Simom żyć pełnią życia!
The Sims 3 Pokolenia - zwiastun premierowy01:11

The Sims 3 Pokolenia - zwiastun premierowy

Dodatek będzie oferował liczne nowe obiekty i elementy wyposażenia, na które gracze oczekiwali od dawna: piętrowe łóżka, domki na drzewie, liczne stroje i przebrania. Oprócz tego wprowadzone zostaną nowe zajęcia i zawody oraz cechy charakteru (buntownik i opiekuńczy).

Nowości

  • Dzieci mają interakcje z różnymi przedmiotami takie jak: wanna - podwodna przygoda, krzesełko - rządź dworem królewskim, kanapa - wybierz się na przejażdżkę.
  • Nowe zajęcia dla Simów w każdym wieku! Dzieciaki mogą bawić się z przyjaciółmi w domkach na drzewie. Nastolatki mogą psocić używając np. zabawnej poduszeczki lub farby w prysznicu. Dorośli przeżywają kryzys wieku średniego. I o wiele wiele więcej!
  • Szalona impreza nastolatków pod nieobecność rodziców, przyjęcie na zakończenie szkoły średniej lub oficjalna uroczystość ślubna - nowe okazje do świętowania to więcej zabawy bez względu na wiek!
  • Figle podczas wieczorku kawalerskiego lub panieńskiego, kłopoty na skutek złych ocen, czy słuchanie na mieście plotek o niewiernych Simach - czeka Cię nowa zabawa i nowe dramaty.
  • Simowie mają okazję wyrażać swoją kreatywność na nowe sposoby. Mogą majsterkować z zestawem chemicznym, kręcić własne filmy domowe, które będą oglądali na swoich telewizorach, udawać, że są astronautami, dinozaurami, księżniczkami i nie tylko!
  • Wszystkie nowe zajęcia, świętowania i dramaty teraz łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej zapamiętać i wspominać, dzięki nowemu systemowi Wspomnień, który śledzi kluczowe momenty życiowe, a także umożliwia dzielenie się nimi w serwisie Facebook lub na simowej „Mojej stronie”!
  • Nowa profesja dla Twoich, a nie niegrywalnych Simów - opiekunka do dziecka.
  • Dwie nowe cechy - opiekuńczy i zbuntowany. Cecha opiekuńczy przydaje się w nowej profesji!
  • Nowe obiekty takie jak: piętrowe łóżka, śpiwory, ślizgawki wodne, domki na drzewach, piaskownice, kamery video i wózki dla dzieci.
  • Reputacja romantyczna np. gdy Sim jest żonaty, a zdradza żonę w miejscu publicznym, ponadto miasto o tym gada i żonka się dowiaduje!
  • Nowe interakcje w CAS - owłosienie dla Sima, laski dla starszych, nowe rodzaje ubrań codziennych.
  • Szkoły z internatem - nie można sterować i obserwować Sima w tej szkole.
  • Spacery z maluchami w wózkach dla dzieci.
  • Niemowlęta będą mogły dostać tajemniczą zabawkę pocztą, która w dalszych etapach rozwoju zmieni się w zmyślonego przyjaciela.
  • Nastolatki i dzieci mogą zostać ukarane przez rodziców na różne sposoby.
  • Dorośli mogą od teraz uczyć nastolatków prowadzenia samochodów.
  • Dzieci i nastolatkowie mogą zapisać się na nowe zajęcia pozalekcyjne, m.in. zajęcia teatralne, skauting, balet i klub dyskusyjny.
  • Powracają spiralne schody, które poznaliśmy w The Sims: Gwiazda oraz The Sims 2: Osiedlowe życie.
  • Po weselu otrzymamy pocztą prezenty ślubne.
  • Można też opowiadać straszne historie przy ogniskach.
  • Nastolatki mogą iść na studniówkę ze swoją drugą połówką lub samemu w modnych ciuchach.
  • Simowie mogą doskonalić swoją umiejętność logiki poprzez odkrywanie eliksirów na Stole Chemicznym ,,Kataliza" (sim musi być co najmniej dzieckiem by z niego korzystać)
  • Gdy odkrywanie eliksiru nie wyjdzie następuje wybuch, a sim jest osmalony.
  • Każdy eliksir ma inne działanie i po wypiciu go następują różne efekty.
  • Można wynaleźć eliksir Soku Śmierdzącego, za którego pomocą nastolatki mogą zrobić wyjątkowo paskudny dowcip.
  • Gdy zmiesza się eliksiry można uzyskać tajemniczy przeźroczysty eliksir, który wygląda jak szklanka wody. Po jego wypiciu następują niezwykle dziwne efekty.
  • Sim z wysokim poziomem logiki może wynaleźć specjalny eliksir, który sprawia, że wymyślony przyjaciel staje się prawdziwym simem i dołącza do rodziny. 
  • Nowe interakcje społeczne dla simów: emeryci mogą chwalić się swoimi wnukami, wygrażać światu, odganiać dzieci laskami i przyszczypywać policzki.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki