Wikia

Simspedia

The Sims 3: Słodkie Niespodzianki Katy Perry

4623strony na
Simspedii
Dyskusja1
OkładkaSłodzkieNiespodziankiKatyPerry.jpg
Deweloper(zy) Electronic Arts, The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts
Dystrybutor(zy) Electronic Arts
Seria Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Format obrazu 4:3, 5:4, 5:3, 16:9, 16:10
Rozdzielność natywna 1024x768 i wyższe
Wersja Windows, Mac OS/X
Platforma/y Windows, Mac OS/X
Wymagania sprzętowe Tutaj znajduje się pełna lista wymagań
Temat Słodycze
TS3SNKPicon.png
The Sims 3: Słodkie Niespodzianki Katy Perry – szóste akcesoria do The Sims 3. Ich premiera miała miejsce 8 czerwca 2012.

Opis

Thesims3SNKPlogo.png

Daj swoim Simom słodki i energiczny styl Katy Perry. Pakiet The Sims™ 3 Słodkie niespodzianki Katy Perry zawiera szeroki wybór obiektów dekoracyjnych, mebli oraz, oczywiście, fantastycznych strojów i fryzur! Te wesołe elementy wyposażenia, dekoracje i ubiory, zainspirowane ubraniami i rekwizytami używanymi przez rzeczywistą Katy, dodadzą szczyptę słodkiego stylu życia Twoich Simów. Znajdziesz tu więcej obiektów niż kiedykolwiek wcześniej, a Twoi Simowie będą się cieszyli także trzema, całkowicie nowymi, spektakularnymi lokalami, włącznie z popularnym miejscem spotkań, parkiem miejskim oraz basenem publicznym - wszystko to wyposażone w smakowitym stylu Katy Perry!

Cechy

  • Osłódź Simom życie inspirowanymi Katy Perry obiektami, od gitary w kształcie babeczki, przez słodkie sprzęty placu zabaw, do smakowitych drzew z watą cukrową i nie tylko.
  • Zmień domy i otoczenie swoich Simów w słodką Candyfornię, używając wymyślnych i kolorowych elementów wystroju i dekoracji.
  • Ubieraj swoich Simów w wiele nowych strojów i fryzur, w których będą wyglądać naprawdę smakowicie.
  • Przemień otoczenie za pomocą trzech, gotowych lokali, które wspaniale dodadzą szczyptę stylu Katy Perry miastu Twoich Simów.
  • Ciesz się piątkiem ze swoimi Simami – otrzymaj ekskluzywną wersję przeboju Katy Perry, śpiewanego w simlish!
  • To więcej niż pakiet akcesoriów! Tylu słodkich obiektów i strojów nie było jeszcze w jednym pudełku. A do tego masz trzy nowe miejsca do odwiedzenia!

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki