Fandom

Simspedia

The Sims 3: Studenckie Życie

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja15 Share

The Sims 3: Studenckie Życie
The Sims 3: Studenckie Życie
The Sims 3: Studenckie Życie
Ts3sżokładka.jpg
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania Świat: 5 marca 2013

Polska: 7 marca 2013

Postacie Simorośl
Otoczenie/a Uniwersytet Simowy
TS3SŻEra.png Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
Potocznie:
TS3:SŻ
TS3SŻ
Ts3ulicon.png
The Sims 3: Studenckie Życie (ang. University Life) – dziewiąty, oficjalny dodatek do gry The Sims 3. Wydany na świecie został 5 marca 2013 roku, a w Polsce 7 marca 2013 roku. Został on zapowiedziany na czacie na żywo z Maxis 8 stycznia 2013 roku.

Opis

Ts3szlogo.png
Czy Twoi Simowie są gotowi na najlepszy czas w swoim życiu? Studia otwierają nowe możliwości! Poczynając od kontaktów towarzyskich, do rozwoju kariery. Simowie znajdą nowe sposoby uczenia się: zajęcia w pracowniach czy też korzystanie z obiektów związanych z kierunkiem studiów! A studia to nie tylko zakuwanie z książek. Dołącz do protestu, flirtuj przy ognisku – jest cała masa rzeczy, które można robić w Klubie Studenckim. Dzięki nowym miejscom, takim jak tor kręglarski i SimBurger oraz nowym aktywnościom, jak sok-pong i malowanie sprejem pięknych murali, dla Simów to z pewnością będzie najlepszy czas w życiu!

Główne cechy

Osiągnij akademicką doskonałość

Nauka jeszcze nigdy nie była ciekawsza dzięki nowym obiektom powiązanym z kierunkami studiów. Możesz nadawać audycje z własnego radia jako student komunikacji albo złożyć swój szkielet jako student biologii. Twoi Simowie mogą także uczyć się poza pracownią na ćwiczeniach, wykładach w Klubie Studenckim oraz dołączając do zajęć grupowych.

Kierunki dostępne dzięki dodatkowi:

Przygotuj się na imprezę

Podręczniki i grupy wspólnej nauki są ważną częścią studiowania, ale czasami Simowie muszą po prostu poimprezować! Od urządzania ognisk nad jeziorem, po stanie na beczce po soku podczas imprezy w akademiku – Na studiach jest mnóstwo sposobów, by świetnie spędzić czas.

Twórz powiązania i sieci

Na kampusie są trzy grupy społeczne – kujony, buntownicy oraz ważniaki. Kontaktowanie się z członkami każdej z tych grup zapewnia specyficzne korzyści, od odblokowania wymarzonej pracy, po zdobycie dodatkowej cechy.

Liczą się działania

Podobnie jak w prawdziwym życiu, decyzje, jakie Twoi Simowie będą podejmowali w czasie studiów, nawiązane kontakty oraz grupy społeczne wpływają na siebie nawzajem w złożony sposób.

Czerp korzyści także po studiach

Możesz łatwiej dotrzeć na szczyt swojej kariery, dzięki szybszym awansom i wyższej pozycji początkowej. Zapewnią to dobre oceny na uniwersytecie. Jeśli Twój Sim stanie się legendą w swojej grupie społecznej, może nawet zdobyć wymarzoną pracę jako rzeczoznawca sztuki, agent sportowy lub projektant gier wideo!

Zwiedzaj kampus i miasto

Od gry na torze do kręgli, przez flirtowanie z baristą w kawiarni "Prażone Ziarna", po przeglądanie komiksów w "Komiksach Krzyśka" - na zwiedzenie czeka całe miasto i kampus pełne nowych miejsc.

Pisz blogi

W dodatku The Sims 3: Studenckie Życie można prowadzić blog! Można mieć czytelników, lub pisać dla siebie.

Edycja Limitowana

Złóż zamówienie w przedsprzedaży na grę The Sims™ 3 Studenckie Życie Edycja Limitowana, aby otrzymać posąg Parteusza Maximusa, który umożliwi Twojemu Simowi urządzanie najlepszych imprez w historii. Od szalonych imprez w togach, przez tajemniczą maskaradę, po elegancki bal – dzięki posągowi Parteusza Maximusa goście imprezy Twojego Sima dostaną premię do nastroju, a ich przebranie zmieni się zgodnie z wybranym przez Ciebie motywem przyjęcia!

  • Nowe ubrania i dodatki: Wybieraj unikatowe stroje. Togi, wieńce laurowe i maski na maskaradę pomogą Twoim Simom należycie się przebrać.
  • Ustal klimat i motyw: Popraw nastroje gości Twojego Sima na przyjęciu i wybierz motyw przyjęcia: w togach, maskaradę, w stylu formalnym, w kostiumach kąpielowych lub w pidżamach.
  • Zainstaluj Ikonę Kampusu: Posąg Parteusza Maximusa jest nie tylko funkcjonalny, ale i ozdobny!

Nowości

Nowe rodzaje śmierci

  • Śmierć od nagłego uderzenia (przez spadający automat lub składane łóżko)
  • Śmierć od zrzędzenia (przez megafon; zrzędź na śmierć)

Nowe cechy osobowości

Nowe pragnienia życiowe

  • Mistrz absolwentów
  • Poważanie na ulicy
  • Artysta-blogger
  • Doskonały student
  • Specjalista naukowy
  • Osiągnąć maksymalne wpływy we wszystkich grupach społecznych

Nowe umiejętności

Nowe kariery

Galeria

Filmy

Grafiki

Więcej w Fandom

Losowa wiki