Fandom

Simspedia

The Sims 3: Stwórz Świat

4651stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

The Sims 3 Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
StwórzŚwiat.png

The Sims 3: Stwórz Świat – darmowe narzędzie do gry The Sims 3, wydane przez Electronic Arts. Aby je pobrać należy być zarejestrowanym na stronie thesims3.com, a pobrać je można stąd.

Opis

Weź życie w swoje ręce! Twórz i dziel się wyjątkowymi światami, które zaprojektujesz dzięki narzędziu The Sims™ 3 Stwórz świat - BETA. Pobierz je za darmo i poczuj się jak prawdziwy projektant gier komputerowych - do dyspozycji będziesz mieć takie same funkcje, które wykorzystano przy budowaniu lokacji i miast w grze The Sims 3. Możesz zaprojektować swój świat od podstaw lub skorzystać z gotowych terenów Sunset Valley i Riverview. Rozwijaj swoją wyobraźnię i dziel się swoimi dziełami za pomocą Giełdy wymiany The Sims 3.

Cechy

185px-Caw create a world 01.jpg

Można zrobić coś takiego dzięki temu narzędziu.

  • Projektuj całe światy nie dla swoich Simów; wybierz rodzaj terenu, zbuduj drogi, rozmieść domy, roślinność oraz inne elementy infrastruktury takie jak wieże ciśnień lub morskie latarnie czy teleskopy.
  • Zacznij projektowanie od podstaw lub wykorzystaj gotowe tereny Sunset Valley i Riverview.
  • Doświadczeni graficy mogą wzbogacać i modyfikować swoje dzieła za pomocą projektów importowanych z programu Photoshop lub innych programów graficznych.
  • Jeszcze więcej funkcji formowania krajobrazu i trybu budowy! Wzbogać je dzięki narzędziu The Sims 3 Stwórz Świat - BETA, dodatkowi The Sims 3: Wymarzone podróże i obiektom z The Sims 3 Store.
  • Dziel się światami na Giełdzie wymiany The Sims 3

Ciekawostki

  • Narzędzia tego używali sami twórcy gry do tworzenia otoczeń.

Więcej w Fandom

Losowa wiki