Fandom

Simspedia

The Sims 3: Szalone Lata 70., 80. i 90.

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3: Szalone Lata 70., 80. i 90.
The Sims 3: Szalone Lata 70., 80. i 90.
The Sims 3: Szalone Lata 70., 80. i 90.
Szalonelata7080i90.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Data/y wydania POL: 22 stycznia 2013
Gatunek/i Symulacja życia
Klasyfikacja ESRB: T
PEGI: 12
Szalonelata7080i90ikonka.png

The Sims 3: Szalone Lata 70., 80. i 90. (ang. The Sims 3: 70s, 80s & 90s Stuff) – oficjalne, ósme akcesoria do gry The Sims 3. Akcesoria zapowiedziane 9 października 2012 roku, a ich premiera odbyła się 22 stycznia 2013 roku.

Opis

Szalonelatalogo.png

Szalona podróż do przeszłości? Wolicie disco lat 70, glam z 80 czy może grunge lat 90? Dzięki tym akcesoriom to możliwe - do wyboru, do koloru! Najciekawsza moda i meble z minionych dziesięcioleci w The Sims™ 3 Szalone Lata 70. 80. i 90.. Ubierz się w stylu dyskotekowym lat 70., w marynarkę z szerokim kołnierzem i bufiaste spodnie. Zadawaj szyku w stylu glam lat 80., z wypchanymi ramionami i wielkimi kolczykami. Narzuć koszulę z flaneli i uzyskaj styl grunge lat 90.. Baw się strojami, fryzurami, zarostem i obiektami retro.

Możliwości

Zdobądź najmodniejsze ciuchy i świetne wyposażenie. Ubierz swoich Simów i nadaj im domom stylowy wygląd z minionych dekad.

Szalone lata 70. Moda

Puszczaj muzykę z systemu stereo Twoich Simów i pokaż, jak się ruszają. Popisz się też ich szałowymi ciuchami. Od rozszerzanych dżinsów i dzwonów, do kombinezonów na ramiączkach i koturn - Twoi Simowie gotowi są ze stylem przetańczyć całą noc! Wystrój - Ozdób jak należy dom swoich Simów, wykorzystując klasyczny system stereo, minimalistyczne meble, niesamowitą kulę dyskotekową i nie tylko. Dasz radę?

Wspaniałe lata 80. Moda

Załóż getry, trykot i opaskę. Twój Sim może teraz dostać porządny wycisk – oczywiście w siłowni! Z kolei ubrany w oryginalnie skrojony garnitur z wypchanymi rękawami, szybko wespnie się po drabinie kariery. Bez względu na to, czym zajmują się Simowie, nosząc wspaniałe ciuchy z lat 80. mogą być pewni sukcesu! Wystrój - Ożyw otoczenie Simów niesamowitą fotką na ścianie, starymi automatami do gry oraz naprawdę niewiarygodnym systemem rozrywkowym – i można zaczynać zabawę!

Grunge lat 90. Moda

Obojętnie, czy Twoi Simowie hołdują odrzucającemu modę stylowi grunge, zakładając podarte dżinsy i koszulki jedna na drugą, czy też wybierają swobodną sukienkę z asymetrycznym dołem - w rzeczach z lat 90. z pewnością znajdą coś dla siebie. Wystrój - Wyciągnij sterane meble, aby uzyskać metalowy, industrialny styl, który wyraża Twoją pogardę dla establishmentu - nawet jeśli to tylko poza.

Nowe fryzury i zarost

Uzupełnij wygląd swoich Simów w stylu retro za pomocą nowych fryzur z ich ulubionej dekady: od trwałej z lat 70., przez tapiry z lat 80. do niedbałego looku z lat 90. i nie tylko.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki