FANDOM

Sims3-gib-gas-006
The Sims 3: Szybka Jazda
Real-world
Ikona Szybka Jazda
The Sims 3: Szybka Jazda (ang. Fast Lane) – drugie oficjalne akcesoria do The Sims 3.

Opis

Thesims3SJlogo

Szybka jazda jest pierwszym zestawem akcesoriów dedykowanym miłośnikom czterech kółek. Pozwoli on na wybranie jednego z czterech stylów: wyścigowego, filmowo-sensacyjnego, rockabilly i luksusowego. Każdy z nich zaoferuje nowe przedmioty, w tym ubrania, meble i pojazdy. Od teraz każdy Sim będzie mógł wybudować unikalny garaż, w którym będzie trzymał swojego hot roda, samochód wyścigowy czy motocykl. Do personalizacji garażu idealnie nadadzą się puchary, lampy neonowe, zestawy narzędzi i wiele innych niepowtarzalnych rekwizytów. Pozwól swoim Simom urzeczywistnić ich marzenia i zaproponuj im nowy styl życia! Pakiet akcesoriów Szybka jazda pozwoli Ci odkryć w sobie entuzjastę motoryzacji.

Cechy

  • Daj swoim Simom wymarzony samochód i dopasuj do niego ich styl życia.
  • Baw się czterema zupełnie nowymi stylami mody, umeblowania i pojazdów: wyścigowym, szpiegowskim, luksusowym oraz rockabilly.
  • Stwórz wyjątkowy garaż na wyścigowe auto lub hot rod swojego Sima.
  • Wyposaż dom swoich Simów w luksusowe akcesoria pasujące do ich nowych, wspaniałych maszyn.
  • Dwanaście nowych modeli pojazdów od luksusowych i superspotowych samochodów przez bolidy F1 i Hot-Rody do oldSchoolowych samochodów i motoru.
  • Nazwij swoje auto!

Zwiastun

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki