Fandom

Simspedia

The Sims 3 (konsole)

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3 (konsole)
The Sims 3 (konsole)
The Sims 3 (konsole)
Thesims3konsole.jpg
Seria The Sims
Platforma/y X360, PS3, NDS, Wii, 3DS
Data/y wydania X360, PS3, NDS
26 października 2010 (świat),
29 października 2010 (Polska)
Wii
5 listopada 2010 (Polska i świat)
3DS
22 marca 2011 (świat)
25 marca 2011 (Polska)
Gatunek/i Symulacja życia
Postacie Duch
Otoczenie/a Vista Beach, Beacon Bay

The Sims 3 (konsole) – The Sims 3 w wersji na konsole ukazało się w październiku 2010 roku na platformy Nintendo Wii, XBox 360 i PS3 oraz Nintendo DS.

Opis

Bądź dobrodziejem dla swoich Simsów zsyłając im dobrobyt, lub w chwili słabości ukarz ich złą karmą! Simy konsolowe to jeszcze więcej możliwości, więcej kontroli, więcej mocy i przede wszystkim więcej zabawy niż kiedykolwiek! Gra Sims 3 łączy w sobie możliwości swobodnej kreacji świata i życia Simów z potrzebą zaspokajania ich potrzeb. Na platformach PS3 oraz Xbox 360 gracze mogą teraz kontrolować swoje Simy i kierować nim w rozgrywce zdobywając kolejne osiągnięcia. Osiągnięcia te mogą następnie publikować na swoich kontach na Facebooku oraz Twitterze. Wykonując zadania i z kolekcjonując tuziny osiągnięć, gracze zdobywają punkty karmy decydujące o przeznaczeniu ich Simów. Punkty Karmy mogą posłużyć do uruchamiania Mocy Karmy przyznających Simom benefity, ale także dotkliwie im szkodzących. Czyni to zabawę w życie jeszcze bardziej emocjonującą i wciągającą. Gracze mogą pomagać swoim Simom stać się szczęściarzami, którym wszystko w życiu idzie jak z płatka, a deszcz pieniędzy oblewa ich co dzień. Jeśli natomiast zdecydują się wybrać mroczną stronę, mogą doprowadzić swoich bohaterów do kompletnej ruiny krzyżując im wszystkie życiowe plany. Należy jednak uważać - karma bywa przewrotna i losy mogą się odwrócić w najmniej oczekiwanym momencie. The Sims również dla systemów PlayStation 3 oraz Xbox 360. Tak jak to było przy Simach na PC, gracze mają możliwość projektowania, budowania oraz pobierania obiektów stworzonych przez innych graczy na świecie. Co ważne - po raz pierwszy mogą to robić bez konieczności wyłączania gry.

Ciekawostki

  • Pojawia się fryzura, niedochodząca w grze na komputer ani w żadnym dodatku do niej.
  • Do wersji konsolowej został wydany jedynie dodatek Zwierzaki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki