Fandom

Simspedia

The Sims 3 Zestaw Światów

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 3 Zestaw Światów
The Sims 3 Zestaw Światów ANG.jpg
Angielska wersja okładki.
Deweloper(zy) Maxis/The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 3
Data/y wydania Świat: 14 maja 2013

POL: 15 maja 2013

Gatunek/i Symulacja życia
Klasyfikacja ESRB: T
PEGI: 12
Nośnik DVD, cyfrowe pobranie
Otoczenie/a Hidden Springs i Monte Vista
The Sims 3 Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
Zobacz także: Hidden Springs i Monte Vista

The Sims 3 Zestaw Światów – pakiet otoczeń do trzeciej części gry. Zawiera dwa otoczenia: Hidden Springs oraz Monte Vista. Premiera pakietu miała miejsce 15 maja 2013 roku. Na oficjalnej stronie gry możliwy jest zakup zestawu za 54,90 złotych. Zakupiony produkt można zarówno pobrać na komputer jak i zamówić w wersji pudełkowej.

Oficjalna strona pakietu Zestaw Światów.

Opis

Podróżuj do nowych światów i poznawaj nowych Simów, eksplorując cuda w Pakiecie The Sims™ 3 Zestaw Światów*. Osobistości i bogacze napływają tłumnie do Hidden Springs w poszukiwaniu odprężenia i chcąc uciec od szarego świata. Wielu nie może oprzeć się plotkom o cudownych mocach leczniczych, które podobno utrzymują się w lasach i wodzie. Czy tu naprawdę działa magia? W Monte Vista odkryjesz okolicę pełną uroku i pieniędzy, gdzie na łagodnych wzgórzach wznoszą się wille oferujące zachwycające widoki. Odwiedzaj znane muzea, przechadzaj się po placach i ucz się sztuki kulinarnej przy autentycznym piecu opalanym drewnem. Czy Twoi Simowie znajdą inspirację dla swojej kuchni?

Zawartość

Hidden Springs

HiddenSpringsSzablon.png
  • Zadziwiające, magiczne własności Hidden Springs intrygują od wielu lat. Czy Twoi Simowie odnajdą Fontannę Młodości i staną się wiecznie młodzi?
  • Nowi Simowie i historie

Ekskluzywne ustronie dla sławnych i bogatych? Tajemniczy świat wypełniony mocami leczniczymi? Nieważne jak brzmi odpowiedź, jedno jest pewne: wszyscy Simowie, których spotkasz w Hidden Springs, ukrywają opowieści naprawdę nie z tego świata.

  • Nowe, ekskluzywne obiekty

Modyfikuj swoją grę za pomocą dziesiątek ekskluzywnych obiektów, ubrań i fryzur, dostępnych tylko w Hidden Springs.

Monte Vista

Montevistaofficialicon.png
  • Piec opalany drewnem

Poszerz kulinarny świat swoich Simów dzięki nowym przepisom! Przygotowuj różne chleby, bułki calzone, lasagne i pizzę!

  • Rodzina znana z The Sims 2

Poznaj rodzinę Monteków z Werony! Zanim wdali się w spór z Kapuletami, Montekowie spokojnie żyli sobie w Monte Vista.

  • Nowe, ekskluzywne obiekty

Odkrywaj ekskluzywne obiekty i ubrania, dostępne wyłącznie w Monte Vista.

Materiał bonusowy

  • Fontanna czekoladowa!

Zmienisz zdanie o kawałkach owoców na szpikulcu, gdy zanurzysz je w fontannie czekoladowej firmy Czekospady z wyborem pięciu jedwabistych smaków!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki