Fandom

Simspedia

The Sims 4: Być rodzicem

5160stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ostrzeżenie.png Niewydany materiał!
Strona ta dotyczy niewydanego materiału. W związku z tym ma prawo zmienić się w najbliższym czasie.
Dodając nową informację, podaj jej źródło, inaczej Twoja edycja może zostać (i prawdopodobnie zostanie) wycofana!
The Sims 4: Być rodzicem
The Sims 4: Być rodzicem
The Sims 4: Być rodzicem
The Sims 4 Być rodzicem okładka.jpg
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio
Wydawca/y Electronic Arts, Maxis
Seria The Sims
Silnik Silnik The Sims 4
Data/y wydania 30 maja 2017 (Polska i świat)
The Sims 4: Być rodzicem
The Sims 4 Być rodzicem ikona.png
The Sims 4: Być rodzicem (ang. The Sims 4: Parenthood) – piąty pakiet rozgrywki do czwartej części gry, który ukaże się 30 maja 2017 roku.

Nowości

  • Skłonności – głównym zadaniem rodziców staje się zaszczepienie w dzieciach skłonności. Dostępnych jest ich pięć, przy czym każda z nich może mieć pozytywny lub negatywny skutek. Są to: maniery, odpowiedzialność, rozstrzyganie konfliktów, empatia i kontrolowanie emocji. Panel ze skłonnościami pojawi się u Sima po przejściu z grupy wiekowej niemowlęcia do małego dziecka. Kiedy nastolatek zostanie młodym dorosłym, skłonności zostaną zastąpione trwałymi, dodatkowymi cechami, które będą decydowały o jego zachowaniu. Na rozwijanie skłonności wpływają podejmowane przez młodych Simów decyzje. Pozytywne czynności i pochwały rodziców za dobre zachowanie będą zwiększały ich wartość, natomiast negatywne działania i aprobata tego typu zachowań mogą doprowadzić do ich obniżenia.
  • Nowe umiejętności wychowawcze dla rodziców - im wyższy poziom umiejętności, tym lepiej rodzice umieją wpłynąć na zachowanie i zaspokojenie potrzeb swojego dziecka.
  • Podejmowane przez rodziców decyzje będą miały wpływ na przyszłość ich dzieci. Każdy wybór kształtuje ich osobowość oraz relacje z członkami rodziny.
  • Bunt wśród nastolatków i większa krnąbrność małych dzieci.
  • Nowy, przytulny wystrój wnętrz, spersonalizowany pokój dla dzieci, rodzinna kuchnia.
  • Stroje odzwierciedlające artystyczne i sportowe zainteresowania Simów.
  • Szkolne projekty dla dzieci i nie tylko.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki