Fandom

Simspedia

The Sims 4: Perfekcyjne Patio

5070stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Perfekcyjne Patio
The Sims 4: Perfekcyjne Patio
The Sims 4: Perfekcyjne Patio
Okladka Perfect patio.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 16 czerwca 2015 (Polska i świat)
The Sims 4: Perfekcyjne Patio
TS4PP Ikona.png
The Sims 4: Perfekcyjne Patio (ang. Perfect Patio) – drugi oficjalny pakiet akcesoriów do The Sims 4. Rozszerzenie zostało zapowiedziane 10 czerwca 2015 roku, a data jego premiery odbyła się 6 dni później.

Opis

Nowe wanny!

Wyciągnij Simów z domu. Nowe wanny, ozdoby, fryzury i więcej w The Sims™ 4 Perfekcyjne Patio Akcesoria. Rozpal grill i przebierz się w coś luźniejszego. Wypoczywaj ze stylem. Serwuj smaczne przekąski na nowym barze w patio i odprężaj się w wannie z hydromasażem – jest gorąca ale nie za gorąca.

Cechy gry:

Relaks w wannie z hydromasażem. Wstaw wannę z hydromasażem na patio swoich Simów! Niech bąbelki uwolnią Cię od stresu. Pluskaj się z przyjaciółmi. Majsterkowicze mogą ulepszyć wannę, dodając głośnik stereo, a nawet aromaterapię!

Relaks przy basenie. Stwórz otwartą przestrzeń do wypoczynku przy basenie, wykorzystując wybór elementów wystroju i dekoracji. Podgrzej atmosferę za pomocą nowego grilla i serwuj przekąski przy nowym barze na patio.

Ubierz się i odpręż. Pokaż innym, że naprawdę potrafisz odprężać się poza domem. Wśród luźnych strojów znajdziesz kostiumy kąpielowe i dopasowane polo. Uzupełnij wygląd nowymi fryzurami. Zaprezentuj swój luzacki styl.

Nowości

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki