Fandom

Simspedia

The Sims 4: Pokój Dzieciaków

4787stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Pokój Dzieciaków
The Sims 4: Pokój Dzieciaków
The Sims 4: Pokój Dzieciaków
SIMS4SP7 RETAIL 1528x2156rgb pl.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 28 czerwca 2016 (Polska i świat)
The Sims 4: Pokój Dzieciaków
TS4PD - ikona.png
The Sims 4: Pokój Dzieciaków (ang. Kids Room) – siódme akcesoria do gry The Sims 4. Zostały zapowiedziane 21 czerwca 2016 roku, a ich premiera odbyła się 28 czerwca 2016 roku.

Opis

Dzieciaki mają styl!

Rozbudź wyobraźnię Simów za sprawą nowych obiektów, dzięki którym nadasz pokojom dzieci indywidualny styl w The Sims™ 4 Pokój dzieciaków Akcesoria. Zbieraj karty stworków, wymieniaj się nimi i patrz, jak stworki ożywają na elektronicznej arenie. Wystawiaj spektakle kukiełkowe, aby opowiadać historie i zabawiać rodzinę oraz przyjaciół. Pochwal się nowymi elementami ubioru i fryzurami dla dzieci, dzięki którym będą mogły wyrazić siebie.

GŁÓWNE CECHY

Personalizuj pokoje dziecięce. Twórz stylowe sypialnie dla dzieci! Porusz wyobraźnię swoich Simów za pomocą nowych, kolorowych mebli i dekoracji z różnorodnymi motywami – od kosmicznych robotów po urocze kwiaty.

Wystawiaj stworki do walki. Zbieraj karty z ulubionymi magicznymi stworkami Simów i wymieniaj się nimi z innymi Simami. Używaj kart na elektronicznej arenie, aby ożywiać stworki i wystawiać je do walki ze stworkami przyjaciół. Pojedynki z pewnością dostarczą Ci wielu emocji!

Wystawiaj spektakle. Z pomocą nowego teatrzyku kukiełek i odrobiny wyobraźni Simowie mogą opowiadać fantazyjne historie, zabawiając publiczność w postaci rodziny i przyjaciół.

Zmień swój styl. Wykorzystaj modne, zabawne ubrania i fryzury, aby wyrazić indywidualny styl Simów lub podkreślić ich obsesję na punkcie aktualnego idola nastolatków!

Nowości

  • 30 obiektów w trybie tworzenia Sima,
  • 41 obiektów w trybie budowania, w tym m.in.:
    • Arena dla pustkostworków,
    • Teatrzyk kukiełkowy,
  • Nowe obiekty kolekcjonerskie - pustkostworki,
  • Nowy kanał w telewizji - TV naSTO,
  • Nowa stacja w radiu - pop dla nastolatków.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki