FANDOM

TS4 Przygoda w dżungli ikona
TS4 Przygoda w dżungli ikona

The Sims 4: Przygoda w dżungli (ang. The Sims 4: Jungle Adventures) – szósty pakiet rozgrywki do czwartej części gry. Został wydany 27 lutego 2018.

Nowości

  • Nowe ubrania i meble w stylu rustykalno-egzotycznym
  • Nowe otoczenie wakacyjne - Selvadorada
  • Nowa przyczyna śmierci przez zatrucie

Opis pakietu

Zanurz się w pięknie nieokiełznanej przyrody i odszukaj zapomnianą świątynię, niebezpieczne zasadzki, przeklęte relikty i cenne skarby. Poznaj kulturę i zwyczaje ludu zamieszkującego Selvadorada, spróbuj miejscowych przysmaków i naucz się jedynych w swoim rodzaju figur tanecznych!

Cechy pakietu

  • Wyrusz do Selvadorada. Wybierz się do Selvadorada, nowego miejsca, w którym Twoi Simowie mogą zaprzyjaźnić się z miejscową ludnością w tawernie i kupić ekwipunek niezbędny do przetrwania w dżungli. Simowie mogą próbować tradycyjnych potraw, tańczyć w rytm nowej muzyki, kultywować tubylcze zwyczaje i kupować oryginalne ozdoby. Ubierz swoich Simów zgodnie z miejscową modą – w stroje kolorowe, wzorzyste i takie, które przetrwają niejedną przygodę w dżungli!
  • Poznaj dżunglę. Odpowiednio wyposażeni i ubrani Simowie ruszają na wyprawę do serca dżungli. Przed nimi ukryte oczka wodne i pradawne ruiny pełne artefaktów. Muszą jednak mieć się na baczności, bo z dżunglą nie ma żartów – śmiertelnie niebezpieczne pszczoły i jadowite pająki czekają na każdym kroku!
  • Odkryj zapomnianą świątynię. Ukryta w gęstwinie budowla jest pełna niespodzianek, o których Waszym Simom nawet się nie śniło! Udaj się w tajemnicze miejsca, gdzie Simowie mogą znaleźć bezcenne relikty i wspaniałe skarby lub wpaść w tarapaty! Jedna wyprawa to za mało! Za każdym razem na Simów czekać będą nowe wyzwania: od zdobywania skarbów po rozpracowywanie zasadzek.
  • Zbieraj pradawne artefakty. Tropiąc pradawne artefakty i tajemnicze relikty, Simowie będą co i raz odkrywać nowe obiekty. Przy stanowisku archeologicznym Simowie mogą dokładniej przyjrzeć się cennym obiektom, szacując ich wartość – tylko uwaga na podróbki!

Galeria