Fandom

Simspedia

The Sims 4: Romantyczny Ogród

4720stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Romantyczny Ogród
The Sims 4: Romantyczny Ogród
The Sims 4: Romantyczny Ogród
The Sims 4 Romantyczny Ogrod okladka.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 9 lutego 2016 (Polska i świat)
The Sims 4: Romantyczny Ogród
Ikona TS4RO.png
The Sims 4: Romantyczny Ogród – szóste akcesoria do gry The Sims 4, które zostały oficjalnie zapowiedziane dnia 2 lutego 2016 roku, a ich premiera nastąpiła 9 lutego tego samego roku na całym świecie.

Opis

Twórz bujne ogrody.

Stwórz bujny, wiktoriański ogród dla swoich Simów i przygotuj się na romans w The Sims™ 4 Romantyczny ogród Akcesoria. Wywołaj odpowiedni nastrój, korzystając z romantycznej mody w kwiatowym stylu dla Twoich Simów. Baw się z nim przy wspaniałej, tryskającej wodą fontannie, a potem wybierz się do studni życzeń, wrzuć monetę i sprawdź, czy spełnią się najskrytsze pragnienia Twojego Sima.

GŁÓWNE CECHY:

Stwórz ogród w wiktoriańskim stylu. Wykorzystaj wybór oszałamiających kwiatów, porośniętych mchem posągów i oplątanych bluszczem łuków, aby stworzyć dla swoich Simów romantyczny zakątek w ogrodzie.

Odkryj studnię życzeń. Wrzuć do niej monetę i wypowiedz życzenie. Przy odrobinie szczęścia Simowie mogą dostać wieczną młodość, wielkie bogactwo, a nawet miłość swojego życia. Ale uważaj! Simowie nie zawsze dostają to, czego sobie życzyli...

Baw się w fontannie. Ta wspaniała ozdoba ogrodu to także świetne miejsce, gdzie Twoi Simowie mogą spędzać czas w swoim towarzystwie. Masz ochotę na zabawę? Wskocz do wody i ochlap wszystkich albo dodaj mydło. Czeka Cię bąbelkowa zabawa!

Ubieraj się w nowoczesnym, kwiatowym stylu. Wprowadź nieco zabawy i kwiecistych strojów do garderoby swoich Simów, wykorzystując nowoczesną, romantyczną modę i fryzury.

Nowości

  • 18 obiektów w trybie tworzenia Sima
  • 20 obiektów w trybie budowania, w tym m.in.:
    • Fontanna
    • Studnia życzeń, w której Simowie (aż 3 razy dziennie) mogą sobie życzyć:
      • Miłości,
      • Szczęścia,
      • Zdrowia,
      • Życia,
      • Młodości,
      • Lepszych ocen,
      • Awansu,
      • Dziecka,
      • Umiejętności,
  • Muzyka barokowa.

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki