Fandom

Simspedia

The Sims 4: Styl dawnych lat

5161stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Styl dawnych lat
The Sims 4: Styl dawnych lat
The Sims 4: Styl dawnych lat
TheSims4 Okładka StylDawnychLatAkcesoria.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 6 grudnia 2016 (Polska i świat)
The Sims 4: Styl dawnych lat
TS4SDL - ikona.png
The Sims 4: Styl dawnych lat (ang. The Sims 4: Vintage Glamour) – dziewiąte akcesoria do gry The Sims 4. Zostały zapowiedziane 29 listopada, a ich premiera odbyła się 6 grudnia 2016 na całym świecie.

Opis

Czas, żeby Twoi Simowie zasmakowali luksusu z The Sims™ 4 Styl dawnych lat Akcesoria. Ubierz ich w stroje rodem z dawnych lat, wyposaż ich w odpowiednie akcesoria i nałóż makijaż z pomocą toaletki. Ozdób ich domostwo wymyślnymi meblami oraz dodatkami i zatrudnij lokaja, który spełni każdą ich zachciankę.

Cechy

Oszałamiająca moda dawnych lat. Ubierz swoich Simów w klasycznym stylu rodem z Hollywood. Zafunduj im błyszczącą biżuterię z diamentami i zachwycające fryzury, które przyciągną wszystkie spojrzenia.

Całkiem nowa toaletka. Simowie mogą korzystać z toaletki, aby przygotować się do wieczoru na mieście lub ćwiczyć flirtowanie. Nadaj im zupełnie nowy wygląd albo szybko nałóż makijaż, który utrzyma się przez cały wieczór.

Osobisty lokaj. Wezwij osobistego lokaja za pomocą prostego dzwonka. Ponieważ mieszka razem z Twoim Simem, może w każdej chwili przyrządzać posiłki, sprzątać, witać gości i spełniać niemal każdą jego zachciankę. Nie szczędź mu pochwał, a będzie pracował szybciej, dzięki czemu Twoi Simowie będą mogli żyć w luksusie.

Nowości

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki