Fandom

Simspedia

The Sims 4: Ucieczka w Plener

5164strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Ucieczka w Plener
The Sims 4: Ucieczka w Plener
The Sims 4: Ucieczka w Plener
Ts4 uwp.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 13 stycznia 2015 (Polska i Świat)
Otoczenie/a Granitowe Kaskady
The Sims 4: Ucieczka w Plener
Ts4 uwp ikona.png
The Sims 4: Ucieczka w Plener (ang. The Sims 4: Outdoor Retreat) – pierwszy pakiet rozgrywki do gry The Sims 4, a zarazem i w całej serii The Sims.

Opis

Ts4 uwp logo.png
Motywem pakietu są wakacje na łonie natury. Pakiet rozgrywki dodaje nowe miasto wakacyjne: Granitowe Kaskady. Przypomina to nieco Trzy Jeziora w The Sims 2: Podróże. Sim będzie mógł wziąć urlop, podróżować po lesie, zbierać zioła i owady, a na koniec dnia wyspać się w namiocie.

Nowości

  • By zacząć podróż, należy wybrać odpowiednią opcję w telefonie.  
  • W Granitowych Kaskadach znajdują się parcele, w których możemy zamieszkać (4 domki oraz jedna pusta), i za które musimy płacić każdego dnia. Pusta parcela służy do rozstawienia namiotów, jeśli wolicie prawdziwy kemping. 
  • Istnieje nowa cecha (wrażliwy), która sprawia, że Simy boją się owadów. Simowie z tą cechą mogą odmówić łapania ich.
  • Pojawia się wiele nowych ryb, roślin oraz owadów. 
  • Dodana została nowa umiejętność - zielarstwo.
  • W tym pakiecie rozgrywki pojawiła się również nowa aspiracja - Miłośnik natury.
  • W Granitowych Kaskadach znajduje się przejście do trzeciej, ukrytej parceli.
  • W ukrytej parceli znajdziemy Sima-pustelnika, który w każdej grze jest inny (tak jak strażnik leśny).
  • W Granitowych Kaskadach można znaleźć 5 różnych dzikich roślin, każda z nich ma swoją toksyczną i nietoksyczną wersję.
  • W Granitowych Kaskadach mieszka strażnik leśny, który zawsze nam pomoże. 
  • W nowym mieście także pojawia się postać niezależna, Sim w przebraniu niedźwiedzia. Niedźwiedź psoci, dokucza innym, straszy i nie raz zobaczymy jak grzebie w śmieciach. Simowie stają się spięci, gdy są w jego pobliżu. 
  • Simowie mogą rzeźbić figury oraz malować obrazy związane z Ucieczką w Plener. 
  • W przeciwieństwie do The Sims 3 - czas nie zatrzymuje się po wyjeździe do miasta wakacyjnego.
  • Zabrać ze sobą na wakacje możemy nie tylko rodzinę, ale i przyjaciół, którzy z nami nie mieszkają. Jeśli zostawimy kogoś w domu, łatwo można go do siebie przywołać. Zawsze możemy wysłać też poszczególnych Simów z powrotem do domu. 
  • Największy namiot pomieści 8 Simów. Namioty służą nie tylko do spania, ale też do relaksowania się, czytania książek, opowiadania historii o duchach oraz jako szafa/komoda - można zmienić ubrania przechodząc w Stwórz Sima.
  • Opowiadać historie o duchach można też przy ognisku. Umieścić przy nim możemy jakiekolwiek krzesła oraz fotele. Opowiadanie historii na temat duchów sprawi, że obok pojawi się prawdziwy duch. 
  • Simy mogą się podpalić, rozpalając ognisko. 
  • Nowa muzyka podczas ładowania parceli, w menu oraz Trybie Budowania.
  • Nie pojawił się nowy rodzaj śmierci, ale za to jest nowy sposób robienia bara-bara (namiot)!

Ciekawostki

  • Czasami można zauważyć biegające po lesie wiewiórki i spotkać dzięcioły na drzewach.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki