FANDOM

TS4 Wielkie Pranie4
The Sims 4: Wielkie pranie
TS4 Wielkie Pranie Ikona Real-world
TS4 Wielkie Pranie Ikona

The Sims 4: Wielkie pranie (ang. The Sims 4: Laundry Day) – trzynaste akcesoria do czwartej części gry, których premiera odbyła się 16 stycznia 2018 roku.

Nowości

  • Nowe ubrania i meble w stylu rustykalnym
  • Możliwość robienia prania i suszenia go
  • Simowie podczas przebierania będą zrzucać brudne ciuchy
  • Opcja robienia prania w balii i suszenia go na sznurku

Cechy

  • Pierz ubrania - zbierz brudne rzeczy swoich Simów, załaduj pralkę i wrzuć pranie do suszarki, aby było nieskazitelnie czyste i pachnące. Możesz też prać ubrania ręcznie w balii, a następnie rozwieszać je na sznurku - przygotowany w ten sposób strój będzie dostrzegany z daleka!
  • Zbuduj wiejską chatę - odmień dom swoich Simów dzięki nowym elementom wystroju w stylu rustykalnym. Odkryj nowe sposoby ozdabiania pomieszczeń dzięki drewnianym stołom i meblom z wikliny. Wzbogać swoje pokoje o barwne dywany, pełne kwiatów kosze i soczyście zielone sukulenty!
  • Noś się w rustykalnym stylu - ubierz swoich Simów w w dżins i rustykalne stroje z kwiecistymi wzorami. Przymierz niekrępujące ruchów dolne i górne części ubioru z naturalnych tkanin. Wypróbuj proste do ułożenia fryzury, które będą idealnym dopełnieniem swobodnego wyglądu Twoich Simów.

Ciekawostki

  • Są to pierwsze akcesoria, o których gracze mogli sami zadecydować poprzez głosowania
  • Jest to drugie DLC do czwórki, które jest droższe od pozostałych[1].

Galeria

Przypisy

  1. Sims Community