FANDOM

Stolbankiet
The Sims 4: Wytworne Przyjęcie
TS4WP Ikona
TS4WP Ikona

The Sims 4: Wytworne Przyjęcie (ang. The Sims 4: Luxury Party) – pierwsze oficjalne akcesoria do gry The Sims 4. Rozszerzenie zostało zapowiedziane 6 maja 2015 roku na serwisie Twitter oraz Facebook przez jednostkę The Sims. Data premiery tego rozszerzenia to 19 maja 2015r. Cena zestawu akcesoriów w dniu premiery to 39 zł.

Opis

Imprezuj ze stylem. Twoi Simowie bawią się ze stylem dzięki The Sims™ 4 Wytworne Przyjęcie Akcesoria! Urządź luksusowe przyjęcie, korzystając z szerokiego wyboru ekstrawaganckich dekoracji. Uzupełnij garderobę swoich Simów oszałamiającymi sukniami i eleganckimi strojami wizytowymi. Nie zapomnij o najważniejszym elemencie przyjęcia – nowym stole bankietowym, na którym możesz serwować swoim Simom smaczne potrawy!

Imprezuj ze stylem, żyj w luksusie. Urządź najwytworniejsze przyjęcie w mieście dzięki kolekcji stylowych mebli i ozdób. Umieść w domu swoich Simów interesujące i eleganckie obiekty, a potem zaproś całe sąsiedztwo na świetną zabawę.

Imponuj strojem. Od sukni z błyszczącymi cekinami po wspaniałe, trzyczęściowe fraki. Twoi Simowie będą najlepiej ubrani na każdym wytwornym przyjęciu i przy każdej innej okazji. Uzupełnij ich fantastyczny wygląd za pomocą nowych fryzur i dodatków.

Zachwyć się nowym stołem bankietowym. Urządź zachwycającą ucztę dla swoich Simów, włącznie z fontanną z jedzeniem lub napojami (tak, może być czekoladowa).

Nowe obiekty

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki