Fandom

Simspedia

The Sims 4: Zabawa na Podwórku

4708stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims 4: Zabawa na Podwórku
The Sims 4: Zabawa na Podwórku
The Sims 4: Zabawa na Podwórku
Backyard cover.png
Deweloper(zy) EA Play/The Sims Studio/Maxis
Wydawca/y EA Games
Seria The Sims
Data/y wydania 19 lipca 2016 (Polska i świat)
The Sims 4: Zabawa na Podwórku
TS4ZNP Ikona.png
The Sims 4: Zabawa na Podwórku (ang. Backyard) – ósme akcesoria do gry The Sims 4. Zostały zapowiedziane 12 lipca 2016 roku, a ich premiera odbyła się 19 lipca 2016 roku.

Opis

Nadaj swojemu ogródkowi wyjątkowy styl

Podaruj swoim Simom ogródek pełen atrakcji z The Sims™ 4 Zabawa na podwórku Akcesoria. Dodaj ślizgawki wodne i inne kolorowe obiekty. Przebierz się w wygodne ubrania i zadbaj o duży zapas lemoniady.

GŁÓWNE CECHY

Szalej na ślizgawce. Dzięki dwóm zupełnie nowym ślizgawkom wodnym Twoi Simowie będą mogli się ochłodzić i popisać przed znajomymi. Zaprezentuj widowni różnorodne sztuczki, takie jak ślizg przez paszczę rekina. Możesz też dodać nieco mydła – w końcu z bąbelkami frajda jest jeszcze większa!

Dostosuj wystrój ogrodu. Nadaj przestrzeni wyjątkowy charakter dzięki ozdobnym lampkom i roślinom doniczkowym. Zaproś swoich Simów i ich gości na patio i pozwól im się zrelaksować w otoczeniu kolorowych mebli. Pamiętaj też o dzwonkach wietrznych i karmniku dla ptaków, dzięki którym w Twoim ogródku zapanuje atmosfera pełnego relaksu.

Odpręż się w swobodnym stylu. Czas przebrać się w nowe, wygodne ubrania! Dzięki nowym fryzurom Twoi Simowie będą świetnie wyglądać, sącząc mrożoną herbatę!

Nowości

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki