FANDOM

The Sims 4 Galeria
Galeria logo.png

Logo galerii w The Sims 4.

The Sims 4

The Sims 4 Galeria – to internetowa funkcja w The Sims 4, która pozwala na udostępnianie i pobieranie zawartości do gry stworzonej przez innych graczy. Pobrać można w niej: rodziny, Simów, parcele i pomieszczenia. Galerię można odwiedzić także na oficjalnej stronie internetowej lub przez aplikację na system Android i IOS. Dzięki tym dwóm możliwością, przeglądać pracę innych osób mogą także osoby, które nie posiadają gry The Sims 4. Przeglądanie galerii ułatwia wiele filtrów, np. Najpopularniejsze albo Najnowsze.

Wyróżnione cechy

Daj się zainspirować

Galeria prezentuje dzieła tworzone w grze przez społeczność graczy The Sims 4. Zainspiruj się imponującą różnorodnością Simów i domów stworzonych w The Sims 4!

Rozbuduj grę

Możesz z łatwością wzbogacać swoją grę, pobierając nowych, obdarzonych osobowościami Simów, kompletne domy oraz zaprojektowane pokoje, polecane w Galerii.

Kiedykolwiek i gdziekolwiek

Galerię możesz odwiedzać w grze albo na stronie TheSims.com.

Nawigacja po galerii

  • Strona główna: W tej zakładce galerii znajdują się przeróżne statystyki i aktualności związane z galerią i grą The Sims 4. W prawym dolnym rogu widnieją najpopularniejsze słowa kluczowe.
  • Społeczność: Tutaj znajdują się prace innych użytkowników, od domów, przez Simów, do wielkich rodzin i cudownych budowli. Wyświetlane prace można sortować przez różne filtry. Jest także możliwość wyszukania danego obiektu przez wpisanie nazwy, ID użytkownika lub słowa kluczowego.
  • Moja biblioteka: W tej zakładce znajdują się prace nasze, twórców oraz obiekty, które oznaczyliśmy jako Ulubione. Prace te nie muszą być udostępniane innym użytkownikom The Sims 4.

Wyróżniona zawartość

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki