Fandom

Simspedia

The Sims Historie z Życia Wzięte

4658stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja8 Udostępnij

The Sims Historie z życia wzięte
The Sims Historie z życia wzięte
The Sims Historie z Życia Wzięte
Z życia wzięte.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Data/y wydania 9 lutego 2007 PL
Wymagania sprzętowe Procesor 1,4 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 2,7 GB HDD, Windows XP.
Otoczenie/a Cztery Kąty, Bitowo
The Sims Historie z Życia Wzięte Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
TSLS Icon.png
The Sims Historie z Życia Wzięte (ang. The Sims Life Stories) – pierwsza część z trzech części cyklu The Sims Historie, wydana 6 lutego 2007 roku, a 9 lutego w Polsce przez Electronic Arts.

Gra wykorzystuje procesor graficzny The Sims 2 i kilka elementów z dodatków (m.in. poziom reputacji wprowadzony w rozszerzeniu Na studiach). W tej części poprowadzimy historię Reni, bądź Wincentego.

Tryby gry

Historia Reni

Renia Sianko mieszkała sama w SimCity, lecz straciła pracę. Nie miała pieniędzy na podatki, które przekształciły się w długi. Groziła jej wizyta komornika, więc musiała sprzedać swoje lokum (nie jest wiadome, czy mieszkała w domu, czy w mieszkaniu). Aby wrócić do dobrej sytuacji finansowej, przeprowadziła się do cioci Szarloty w miejscowości Cztery Kąty. Tam według scenariusza znajduje pracę, przyjaciół, własnego byłego chłopaka z liceum - Darka Kopytko i zakochuje się w Maćku Kowalu. Jednak niestety nie była jedyna, gdyż Aneta również na niego czyhała i wdała się w konflikt z Renią. Później znika ciocia Szarlota i nie pojawia się przez dłuższy czas. W międzyczasie romansuje wiele razy z Darkiem i przyłapuje ich Maciek, aż na końcu okazuje się, że Darek, w zmowie z Anetą, porwali Ciocię i zamknęli ją u niego w piwnicy. Na szczęście udaje jej się wydostać. Aneta i Darek zostają aresztowani, a Renia z Maćkiem pobierają się. Ciocia Szarlota zostawia im swój dom i sama pojawia się w okolicy.

Historia Wincentego

Wincenty Kotwica to bardzo bogaty rekin biznesu, który jest dyrektorem firmy zajmującej się produkcją i umieszczaniem na orbicie okołoziemskiej sztucznych satelitów. Swą rezydencję zbudował w niewielkim Bitowie, w którym to mieście rozgrywa się cała historia. Wincenty Kotwica po ważnej delegacji nawet nie zdążył wejść do domu, a jego dziewczyna, Samanta Przykrywka po kilku tygodniach znajomości proponuje ślub i mówi Wickowi, że już kupiła łuk ślubny. Wicek odmawia. Kiedy wchodzi do domu widzi stertę śmieci. Zatrudnia pokojówkę. Jego przyjaciele, Grzesiek i Szarak widząc, że Wincety jest przygnębiony proponują wyjście do kręgielni. Wicek poznaje tam miłą dziewczynę, Natalię. Nie jest jednak pewny swego wyboru, dlatego logując się w internetowym serwisie randkowym, przeżywa jeszcze wiele sercowych perypetii i rozczarowań. A o tym czy Wicek i Natalia będą razem decydujesz TY! Wybierz pomiędzy karierą, fortuną i domem, a życiem ukochanej!

Tryb gry swobodnej

Poza dwoma historiami do rozegrania w grze istnieje także zwykły, niemal wyjęty z podstawowych The Sims 2 tryb gry swobodnej. Różni się ona tym, że np. rodziny mogą liczyć tylko czworo osobników, a nie jak w The Sims 2 - ośmioro, również tym, że dostępna jest bieżnia i kilka innych sprzętów do gimnastyki, a w przypadku The Sims 2, są one dostępne po zainstalowaniu dodatku. Po rozegraniu całego scenariusza możemy nadal grać w Bitowie i Czterech Kątach i już nie tylko rodzinami Sianko i Kotwica. Co ciekawe miasto z trybu gry swobodnej to także Cztery Kąty, ale mieszkają tam nieco inne rodziny (ale dwie lub trzy się powtarzają). Electronic Arts powróciło do rozgrywania misji w dodatkach Wymarzone Podróże i Kariera, kiedy wypełniamy przygody wakacyjne lub pracujemy "na własną rękę".

Samouczek

W głównym menu gry możemy wybrać także zakładkę "naucz się grać" - to samouczek niemal identyczny jak w podstawowej "dwójce".

Więcej w Fandom

Losowa wiki