FANDOM

Petstories
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
TSPS Icon Real-world
TSPS Icon
The Sims Historie ze świata zwierząt (ang. The Sims Pets Stories, błędnie nazywana również The Sims Historie z Życia Zwierząt) – druga część cyklu The Sims Historie. W grze jest do wyboru tryb historii i tryb swobodny.

Historia Alicji

Chciwa właścicielka ziemska Diana Skuwka chce odebrać Alicji Gwizdek dom. Jedyną nadzieją na zachowanie domu jest wygranie przez dalmatyńczyka Ciapka miejscowych zawodów. Pomagać jej w tym będzie m. in. jej kolega Tomek Jarosz oraz przyjaciółka Amanda Flora. W finałowym zadaniu Alicja wygra dzięki błędzie suni Diany. Podczas popisowego numeru na huśtawce, spadnie i zostanie zdyskwalifikowana. Na koniec pies Alicji i sunia Tomka mają szczenięta. Po skończeniu historii Alicji i Ciapka można grać w otoczeniu Ogrodowy Pagórek w trybie swobodnym.

Historia Stefana

Stefan Swojak wiedzie poukładane życie kucharza, gdy niespodziewanie zamieszkuje z nim kotka Pusia. W międzyczasie Stefan musi przygotować poważną galę, na której m. in. wybierze żonę pomiędzy Elą i Rozalią. Po skończeniu historii Stefana i Pusi, można grać w otoczeniu Łagodne Równiny w trybie swobodnym.

Ciekawostki

  • Jest to jedna z niewielu gier w tej serii, w której nie występują emeryci (z wyjątkiem zwierząt domowych ). Kiedy Sim osiąga koniec dorosłości, umiera ze starości. Nie ma żadnego powodu, dla którego ta grupa wiekowa nie jest obecna w grze, ponieważ istnieje ona w pozostałych dwóch grach z The Sims Historie.