Fandom

Simspedia

The Sims Historie ze Świata Zwierząt

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Share

The Sims Historie ze Świata Zwierząt
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
The Sims Historie ze Świata Zwierząt
Historie z życia zwierząt2.jpg
Deweloper(zy) Maxis
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Data/y wydania 22 czerwca 2007 PL
Wymagania sprzętowe procesor 1,5 GHz, 512 MB RAM
Otoczenie/a Ogrodowy Pagórek, Łagodne Równiny, Lesista Dolina

The Sims Historie ze Świata Zwierząt Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
TSPS Icon.png
The Sims Historie ze Świata Zwierząt (ang. The Sims Pets Stories, błędnie nazywana również The Sims Historie z Życia Zwierząt) – druga część cyklu The Sims Historie. W grze jest do wyboru tryb historii i tryb swobodny.

Historia Alicji

Chciwa właścicielka ziemska Diana Skuwka chce odebrać Alicji Gwizdek dom. Jedyną nadzieją na zachowanie domu jest wygranie przez dalmatyńczyka Ciapka miejscowych zawodów. Pomagać jej w tym będzie m. in. jej kolega Tomek Jarosz oraz przyjaciółka Amanda Flora. W finałowym zadaniu Alicja wygra dzięki błędzie suni Diany. Podczas popisowego numeru na huśtawce, spadnie i zostanie zdyskwalifikowana. Na koniec pies Alicji i sunia Tomka mają szczenięta. Po skończeniu historii Alicji i Ciapka można grać w otoczeniu Ogrodowy Pagórek w trybie swobodnym.

Historia Stefana

Stefan Swojak wiedzie poukładane życie kucharza, gdy niespodziewanie zamieszkuje z nim kotka Pusia. W międzyczasie Stefan musi przygotować poważną galę, na której m. in. wybierze żonę pomiędzy Elą i Rozalią. Po skończeniu historii Stefana i Pusi, można grać w otoczeniu Łagodne Równiny w trybie swobodnym.

Więcej w Fandom

Losowa wiki