FANDOM

The Sims Mobile 1
The Sims Mobile
Mobilna gra z serii The Sims
Real-world
TheSimsMobile Ikona

The Sims Mobile – gra z serii The Sims. Będzie dostępna na urządzeniach z systemami iOS oraz Android, polska wersja językowa tej gry będzie darmowa. Jej wygląd i rozgrywka są inspirowane The Sims 4. Gra będzie miała opcję multi-player.

Zanim oficjalnie pojawi się w innych krajach, będzie dostępna wyłącznie dla mieszkańców Brazylii.

Tryb tworzenia Sima

Tryb tworzenia Sima - TSM

W trybie tworzenia Sima możemy ustawić wygląd, ubranie, trzy cechy oraz cel życiowy. Zgodnie z opisem gry będziemy mieli możliwość dopracowania każdego szczegółu w wyglądzie Sima, który będzie wysoce spersonalizowany dzięki licznym strojom, fryzurom, akcesoriom i makijażowi.

Tryb budowania

Tryb budowania - TSM

W The Sims Mobile, podobnie jak w całej serii The Sims, będzie możliwość decydowania o kształcie pokoi oraz umiejscowieniu okien i drzwi. W zapowiedziach pojawiły się informacje o wielu rodzajach tapet i meblach odpowiadających konkretnym stylom.

Tryb życia

Tryb życia - TSM

Nowym elementem w życiu Simów jest tworzenie rodzinnego dziedzictwa: im więcej Simowie osiągną za życia, tym lepsze pamiątki pozostawią swoim członkom rodziny po przejściu na emeryturę. Te obiekty będą umożliwiały kolejnym pokoleniom podjęcie nowych ścieżek kariery, wybranie unikalnych cech oraz rozpoczęcie konkretnego hobby.

Opcja multi-player

Multi-player - TSM

The Sims Mobile będzie oferowało możliwość dzielenia się doświadczeniami z gry z innymi graczami. Simowie będą mogli organizować przyjęcia, na które zaproszeni mogą zostać znajomi z prawdziwego świata, oraz poznawać Simów innych graczy. Charakter związku między tymi Simami będzie zależał od indywidualnej decyzji gracza.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki