The Sims Mobile 1
The Sims Mobile
Mobilna gra z serii The Sims
TheSimsMobile 2Ikona Real-world
TheSimsMobile 2Ikona

The Sims Mobile – darmowa gra z serii The Sims, dostępna na urządzeniach z systemami iOS oraz Android. Jej wygląd i rozgrywka są inspirowane The Sims 4. Gra posiada opcję multi-player,.

Zanim oficjalnie pojawiła się w innych krajach, była dostępna wyłącznie dla mieszkańców Brazylii.

Tryb tworzenia Sima

Tryb tworzenia Sima - TSM

W trybie tworzenia Sima możemy ustawić wygląd i ubranie. Mamy możliwość dopracowania każdego szczegółu w wyglądzie Sima, który jest wysoce spersonalizowany dzięki licznym strojom, fryzurom, akcesoriom i makijażowi. Z czasem Simowie odblokowują coraz więcej ubrań oraz fryzur, które mogą kupić. Nowe ciuszki mogą również zdobyć w butiku Izzy'ego.

Tryb budowania

Tryb budowania - TSM

W The Sims Mobile, podobnie jak w całej serii The Sims, jest możliwość decydowania o kształcie pokoi oraz umiejscowieniu okien i drzwi, jednak nie można budować ukośnie. Możemy wybierać spośród wielu rodzajów tapet i mebli odpowiadających konkretnym stylom.

Tryb życia

Tryb życia - TSM
Nowym elementem w życiu Simów jest tworzenie rodzinnego dziedzictwa: im więcej Simowie osiągną za życia, tym lepsze pamiątki pozostawią swoim członkom rodziny po przejściu na emeryturę. Te obiekty umożliwiają kolejnym pokoleniom lepsze wyniki na określonych ścieżkach kariery, wybranie unikalnych cech oraz lepsze rozpoczęcie konkretnego hobby.
Multi-player - TSM

Historie

Obecnie w grze jest 29 historii, z czego 17 związanych ze związkami, 7 z karierami i 5 z hobby. Opcja historii pojawia się po pierwszej interakcji z Simem, przy wyborze kariery czy po kliknięciu na obiekt związany z rozwijaniem hobby. Każda historia ma 5 rozdziałów, a za każdy ukończony dostajemy specjalny dialog pomiędzy simami lub rozmowę samego z sobą, a za każdą ukończoną historię - nagrodę dla rodziny.

Dostępne historie

Związek

  • Jak dwa ziarnka w dziwacznym strączku
  • Arcywrogość
  • Zróbmy to kiedy indziej, proszę
  • Starzy rywale
  • Toksyczna miłość
  • Pokrewne dusze
  • Druga połówka do poprawki
  • Stracona szansa
  • Superprzyjaźń aż po grób
  • Nieszczęścia chodzą parami
  • Kumple z zamiłowaniem do sportu
  • Wrogoprzyjaźń
  • Skryta sympatia
  • Żargon zapaleńców
  • Ktoś więcej niż przyjaciele z bonusem
  • Ścieżka dźwiękowa dla duszy
  • Mistrzowie sztuki

Kariera

  • Nie twój interes
  • Sposób na kawę z mlekiem
  • Prosto z patelni
  • Projekt: sukces
  • Ściegiem sprawiedliwości
  • Remiksologia
  • Tajemniczy lek

Hobby

  • Historia na sześć strun
  • Do garów
  • W stronę vinyasy
  • Opowieści dziwnej treści
  • Zagraj to jeszcze raz, Sim

Opcja multi-player

The Sims Mobile oferuje możliwość dzielenia się doświadczeniami z gry z innymi graczami. Simowie mogą organizować przyjęcia, na które zaproszeni mogą zostać znajomi z prawdziwego świata, oraz poznawać Simów innych graczy (przyjęcia można organizować od 6 poziomu gracza). Charakter związku między tymi Simami będzie zależał od indywidualnej decyzji gracza.

Otoczenia

Dom

Miejsce, gdzie nasi Simowie rozpoczynają swoją przygodę z The Sims Mobile. Tutaj możemy zadbać o ich potrzeby.

Zielony Zakątek

Drugie po Domu miejsce, do którego mamy dostęp. Tutaj już możemy podjąć pracę jako barista. Przy budynku kawiarni możemy znaleźć butik Izzy'ego. Tam nasi Simowie mogą kupić ubrania zaprojektowane przez Izzy'ego za perełki mody.

Rynek

Na rynku możemy zostać kucharzem, projektantem mody lub doktorem. To otoczenie można odblokować, jeśli ma się 4 poziom gracza.

Centrum miasta

W centrum, tak jak na rynku, mamy dostępne 3 nowe kariery - biznesmen/bizneswomen, prawnik lub DJ. Aby odblokować to otoczenie wymagany jest 15 poziom gracza.

Nabrzeże

Otoczenie, które obecnie jest niedostępne.

Wydarzenia specjalne

  • Od środy 14 marca do środy 21 marca 2017 roku trwała akcja Wanna z hydromasażem. Można było zbierać kaczoleony - walutę, za którą mogliśmy kupić torbę-niespodziankę, w której znajdował się obiekt lub kostium związany z tym wydarzeniem.

Ciekawostki

  • W opisie gry w Google Play lub AppStore możemy przeczytać, że koszty w grze wynoszą od 13,99 do 479,99 złotych.
  • W Google Play średnia ocen gry to 4,5. Natomiast w AppStore jest to 4,7.

Galeria