FANDOM

TSOpicture
The Sims Online
Gra wieloosobowa serii The Sims
The Sims Online Logo Real-world
The Sims Online Logo

The Sims Online – wieloosobowa gra oparta na The Sims. Gra została wydana przez EA Games 17 grudnia 2002 roku dla Windows. The Sims Online okazała się może nie tyle niewypałem, co niegodnym spadkobiercą oryginału. Jej sprzedaż była nikła, a przy okazji pojawił się jeszcze jeden problem - szybko rozwijające się sieciowe społeczeństwo popadło w degenerację. Po zarejestrowaniu się na serwerze EA, pierwszy miesiąc gry po założeniu konta był bezpłatny. Później, aby gracz mógł kontynuować rozgrywkę, wymagana była comiesięczna subskrypcja w wysokości $9.99 (około 40 zł). Do gry nigdy nie powstały oficjalne tłumaczenia, pomimo tego, iż gra została wydana w Japonii. Gra ta została wydana ponownie pod nazwą EA Land jako darmowy produkt w modelu free-to-play 27 lutego 2008 roku, w którym dodano możliwość tworzenia własnych przedmiotów w świecie gry, oraz wirtualną walutę, jednak już 28 kwietnia 2008 roku zapadła decyzja o ostatecznym zamknięciu serwerów gry, co nastąpiło 1 sierpnia 2008. W 2011 roku została ogłoszona jednak aplikacja The Sims Social na Facebooku. Nie przypomina ona w niczym prawdziwych gier z serii gier The Sims, ale uważana jest za nowszą wersję The Sims Online.

W grze, gracz może grać razem z innymi graczami w tym samym czasie. Wymagane jest połączenie z internetem o prędkości pobierania minimum 56 kb/s oraz wysyłania 48 kb/s.

Gra stała się ponownie grywalna, poprzez projekt FreeSO. Obecnie istnieje tylko jeden serwer, jednakże gra na nim bardzo duża liczba osób z całego świata. Strona projektu: http://freeso.org

Miasta

W grze było 12 miast do wyboru dla Sima: