Simspedia

The Sims Social

5072strony na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
The Sims Social
The Sims Social
Spin-off serii The Sims
The Sims Social
The Sims Social Logo.jpg
Deweloper(zy) Playfish
Wydawca/y Electronic Arts
Seria The Sims
Gatunek/i Symulacja
Wymagania sprzętowe Facebook i Adobe Flash Player, Smartphone
The Sims Social Ten artykuł jest napisany z perspektywy prawdziwego, rzeczywistego świata.
Ts social icon.png
Sims Social zmieni gier 5443286.jpg
The Sims Social – aplikacja na Facebooku stworzona przez Playfish i EA. Została uruchomiona 9 sierpnia 2011 roku, zaś pierwszy post na tablicy gry pojawił się 6 czerwca. Gra została ostatecznie wyłączona 14 czerwca 2013 z powodu słabnącej popularności. Zastąpiła grę Sim Social.

Sim

Tryb edycji sima.jpg

Tryb edycji Sima

Można posiadać tylko jednego Sima. Na początku wybiera się mu imię i nazwisko, płeć, wygląd (tj. twarz, karnację, włosy, ubiór) i pragnienie życiowe. Ma on potrzeby, które trzeba zaspokajać, jednakże Sim nigdy nie umrze. Podczas gry może uczyć się umiejętności, rozwijać relacje ze znajomymi i Bellą Goth, zmieniać ogół swoich cech wybranych na początku.

Jeśli wszystkie potrzeby są zaspokojone maksymalnie, Sim staje się natchniony (inspired), przez co zarabia więcej pieniędzy na rozwijaniu umiejętności.

Sim może podjąć się karier: gastronomicznej, malarskiej lub muzycznej. Czas pracy można wybrać: od 5 minut (normalnych, nie simowych) do 24 godzin.

Dom

SimsSocila.jpg

Na początku gry Sim dostaje dom, który posiada studio, w którym znajdują się: łóżko, stół, krzesło, komputer, lodówka i szafki kuchenne, oraz łazienkę, w której są: prysznic, umywalka i toaleta. Można rozbudować dom poprzez dokupowanie kolejnych pokoi, ale żeby je zbudować trzeba mieć wymaganą liczbę kontraktów (znajomych zaproszonych do The Sims Social)..

Nie można dobudować kolejnego piętra, ale można stworzyć złudzenie optyczne, dzięki któremu będzie wydawało się, że istnieje dobudowane piętro[1]

Waluty

Simoleon TSS.png Simoleon Simoleon to podstawowa waluta. Można ją zdobyć przez rozwijanie umiejętności, wykonywanie misji i zdobywanie prezentów od przyjaciół.
SimCash TSS.png SimCash SimCash to płatna waluta, którą gracze na początk gry dostają 40 za darmo. Za zaproszenie znajomego do gry (który wcześniej nie grał), otrzymuje się 3 SimCash.
Social Points TSS.png Social Points Social Points to waluta zdobywana przez interakcje z innymi Simami graczy.
LAP TSS.png Lifetime Achievement Points Lifetime Achievement Points (LAP) to waluta, którą można zdobyć poprzez osiągnięcie następnego poziomu umiejętności i wykonywanie misji, służąca do kupowania nagród szczęścia życiowego (analogiczna do punktów szczęścia życiowego z The Sims 3).

Punkty energii

Są potrzebne, aby wykonać większość czynności - wymagają jednego punktu energii. Co 2,5 minuty Sim otrzymuje jeden punkt (o ile ma ich mniej niż 15), a co nowy poziom - regenerują się wszystkie punkty. Można je również kupić za simCash albo otrzymać od znajomych.

Poziomy

Poziom gry (game level)

Jest to wskaźnik postępu gracza w grze. Może być zwiększony przez punkty doświadczenia (experience points, XP).

Poziom wartości domu (house value level)

Pokazuje wartość obiektów na parceli i w schowku. Po kupieniu obiektu, poziom ten zwiększa się. Jest wskaźnikiem zamożności Sima.

Misje

Dzięki wypełnianiu misji gracz może otrzymać bonusowe nagrody, punkty doświadczenia i szczęścia życiowego, simoleony, a także odblokowywać specjalne obiekty i nowe misje.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule The Sims Social

Więcej z Fandomu