FANDOM

Tymoteusz Podarek
The Sims 2 Apartment Life Logo
235px-Timothy Riley
Biografia
Tymoteusz i jego żona to prawdziwy zespół mózgowców. Oboje poświęcili się swoim karierom i dobrze im to idzie. Tragiczny wypadek z prądem, który zakończył jej życie, był straszliwym ciosem dla niego i dla Heni. Tymoteusz wie, że muszą myśleć o przyszłości. Ma nadzieję, że jego częścią będą Teresa i Jagoda.
Imię Tymoteusz Podarek
Płeć MężczyznaMężczyzna
Wiek Dorosły
Rasa IkonkaSim Sim
Edukacja i praca
Kariera
Unemployed Bezrobotny
Rodzina
Rodzice Lucyna Podarek Matka , Zygmund Podarek Ojciec Obydwoje nie żyją
Partner Oliwia Podarek Wdowiec
Stan cywilny Wdowiec
Dziecko Henryka Podarek Córka
Osobowość
Znak zodiaku Libra (sign) Waga
Aspiracja Knowledge Wiedza
Chemia
Kręci mnie
Black Hair Czarne włosy
Skill Charisma Charyzmatyczny
Odrzuca mnie Unemployed (chemistry) Bez pracy
Wygląd
Kolor włosów TS2 Brown Hair Brązowe
Kolor oczu TS2 Blue Eyes Niebieskie
Kolor skóry Skin-light Jasna
Sylwetka Fit Wysportowany
Inne informacje
Gra Ep8The Sims 2: Osiedlowe Życie
Dostępność Aktywny
Otoczenie Zatoka Pokrzyku
The Sims 2 Apartment Life Icon

Tymoteusz Podarek (ang. Timothy Riley) – bezrobotny Sim mieszkający w Zatoce Pokrzyku, w Apartamentach Strzeżonych. Jest synem Lucyny i Zygmunda Podarków, ojcem Henryki Podarek, a do niedawna mężem zmarłej Oliwii Podarek. Po tragicznej śmierci żony podjął się samotnego wychowywania córki. Przyjaźni się z Teresą Bokser, która mieszka piętro niżej i podobnie jak on jest wdową. Po pierwszym uruchomieniu rodziny, Tymoteuszowi pozostało 20 dni życia do zostania emerytem.

Tymoteusz posiada w swoim ekwipunku Manekina do ćwiczeń chirurgicznych, mimo że nie posiada wspomnień o sukcesach w karierze zawodowej po wkroczeniu w wiek dorosły. Ponadto, w albumie rodzinnym widnieje zdjęcie Tymoteusza w stroju lekarza, który uczy swoją przyjaciółkę, Oliwię operacji na owym manekinie. Jego umiejętności sugerują, że daleko zaszedł w karierze medycznej - był najprawdopodobniej chirurgiem (8 poziom). W jego wspomnieniach nie ma także żadnej informacji o utracie pracy bądź o odejściu od niej. Tymoteusz nie posiada również wspomnienia o śmierci swojej matki.

Simologia

Ciekawostki

  • Podobnie jak jego córce, Tymoteuszowi zmarł jeden z jego rodziców gdy był małym dzieckiem, i podobnie do Henryki miał problem we wstępowaniu w okres dziecięcy.