Fandom

Simspedia

Tytania Jutrzenka

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Tytania Jutrzenka
The Sims 2 Logo.png
250p
Imię Tytania Jutrzenka
Płeć KobietaKobieta
Wiek Dorosły.png
Rasa IkonkaSim.png Sim
Rodzina
Rodzice Skierka Jutrzenka Matka.jpg, Elwin Jutrzenka Ojciec.jpg Obydwoje nie żyją.jpg
Rodzeństwo brak
Partner Oberon Jutrzenka Miłość.jpg
Dziecko Puk Jutrzenka Adoptowany Syn.jpg, Teodora Jutrzenka Adoptowana Córka.jpg
Współlokatorzy
Zwierzęta brak
Osobowość
Znak zodiaku Sagittarius.png Strzelec
Aspiracja Family.png Rodzina
Wygląd
Kolor włosów TS2 Red Hair.png Rude
Kolor oczu TS2 Green Eyes.png Zielone
Inne informacje
Gra ;ink=The Sims 2
Dostępność Aktywna
Otoczenie Werona
Tytania Summerdream
SIMS3SUPlogoPRIMARYpol.png
TitaniaSommerdream.jpg
Imię Tytania Summerdream
Płeć KobietaKobieta
Wiek MłodyDorosły.png
Rasa WróżkaIkonka.png Wróżka
Osobowość
Cechy
Cecha niechluj.png Niechluj
Cecha samotnik.png Samotnik
Trait Night Owl.png Nocny marek
Cecha unika zobowiązań.png Unika zobowiązań
Cecha gderliwy.png Gderliwy
Znak zodiaku SagittariusLN.png Strzelec
Ulubione
Favorites music kids.png Dla dzieci
Favorites food grilledsalmon.png Łosoś z rusztu
Favorites color red.png Czerwony
Wygląd
Kolor włosów Haircolor8-TS3.jpg Rude
Kolor oczu Eye-green.png Zielone
Kolor skóry Light skin-TS3.png Jasna
Sylwetka  Szczupła
Inne informacje
Gra TS3SN Icon.pngThe Sims 3: Nie z Tego Świata
Dostępność NPC
Otoczenie Moonlight Falls
The Sims 2 The Sims 3: Nie z Tego Świata

Tytania Jutrzenka (ang. Titania Summerdream)Simka należąca do rodziny Jutrzenka, zamieszkującej Weronę w The Sims 2. Pojawia się także w The Sims 3: Nie z tego świata, skąd możemy dowiedzieć się, że jest wróżką. W Moonlight Falls pojawia się też jej przyszły mąż Oberon.

Życie w The Sims 3

W The Sims 3: Nie z Tego Świata, Tytania Jutrzenka jest dorosłą wróżką zamieszkującą Moonlight Falls, choć nie posiada własnego domu. Charakterystyczny dla Tytanii jest jej ekstrawagancki rudy warkocz, ułożony na kształt korony. Opóźnione starzenie się wróżek wyjaśnia, dlaczego kobieta nadal żyje w The Sims 2. Ciekawostką jest, iż mimo tego że nie jest mężatką już ma nazwisko przyszłego męża.

Życie w The Sims 2

Tytania Jutrzenka jest simką zamieszkującą Weronę. To córka Skierki i Elwina Jutrzenki, a także przybrana matka Teodozji i Puka. Kobieta mieszka razem ze swoim ukochanym Oberonem, który pomaga jej w opiece nad dziećmi. Z jej wspomnień możemy dowiedzieć się, że zanim adoptowała dzieci, starała się o potomstwo z Oberonem. Przypuszczalnie, ona lub jej ukochany byli bezpłodni, dlatego zdecydowali się na adopcję. Bycie niepłodnym simem jest niemożliwe w grze, ale dla fabuły przedstawiono parę jako niemogących mieć dzieci. Alternatywnie, może być to nawiązanie do adopcji odmieńca przez Tytanię w "Śnie nocy letniej" Szekspira, która spowodowała przepaść między nią a Oberonem. Sytuacja ta może być odniesieniem do gry, w której bohaterowie na samym początku mają problemy w związku. Tytania nie posiada wspomnień ze swojego dzieciństwa, tym bardziej niezwykłe, iż przypuszcza się, że w jej wspomnieniach Teodozja była maluchem w tym samym czasie, co Puk. Prawdopodobnie jest to błąd twórców.

Tytania i każdy członek jej rodziny nie pojawia się w The Sims, przynajmniej nie z imienia. Możliwe jest, że ona i reszta rodziny mieszkają gdzieś poza otoczeniem.

Historia

Tytania poznała Oberona, kiedy była dzieckiem. Od razu zostali najlepszymi przyjaciółmi. Będąc nastolatką, przeżyła z nim swój pierwszy pocałunek. Kiedy dorosła, wraz z Oberonem adoptowali Puka, a zaraz po nim Teodozję. Niedługo później zmarli Skierka i Elwin Jutrzenka - rodzice Tytanii. Oberon zaczął rozwijać swoją karierę, zaniedbując Tytanię i nie biorąc z nią ślubu. Puk stał się nastolatkiem, a Teodozja dzieckiem, które zaczęło sprawiać coraz więcej kłopotów.

Podejście do miejscowego sporu

Tytania nie zamierza brać udziału w miejscowym sporze między Montekami, a Kapuletami, jednak mieszkając po tej stronie rzeki, w której mieszkają Kapuleci, obstaje bardziej za nimi.

Ciekawostki

  • Jej nazwisko w wolnym tłumaczeniu oznacza: Letnie marzenie, co jest nawiązaniem do utworu Williama Shakespeare'a, Sen Nocy Letniej, z którego pochodzi jej imię.
  • Tytania jest również zauroczona Kentem Kapuletem, ale nie wiadomo, z jakiego powodu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki