Fandom

Simspedia

UFO

4647stron na
Simspedii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

UFO
03.jpg

UFO w The Sims 2.

The Sims 2 IkonkaEraCPR.png The Sims 4: Witaj w Pracy
Porwani.png

UFO (ang. Undefinied Flying Object - niezidentyfikowany obiekt latający) – statek, na którym kosmici przylatują na planetę Simów, występujący w The Sims 2, The Sims 3: Cztery Pory Roku oraz The Sims 4: Witaj w Pracy. Porwanie przez niego zdarza się, kiedy Simowie patrzą w gwiazdy przez teleskop. UFO porwało m.in. Bellę Ćwir i Paskala Dziwaka. W widoku otoczenia, w którym jest rozbity statek kosmiczny lub zbiornik na wodę, można czasem dostrzec UFO. Przykładem takiego otoczenia jest Dziwnowo.

Sposoby na przybycie UFO w The Sims 2

Sposób 1

Bez kodów. Niech Sim długo patrzy przez teleskop w czasie nocy. W końcu UFO go porwie. Gdy Sim ma dużo punktów logiki, szansa na porwanie znacząco wzrośnie.

Sposób 2

Wpisujemy kod boolprop testingcheatsenabled true, przytrzymujemy klawisz Shift i klikamy na teleskop. Pojawi się nowa opcja brzmiąca Get abducted - dzięki niej od razu porwą nas kosmici. Metoda ta nie działa po zainstalowaniu dodatku Cztery pory roku lub nowszego.

Sposób 3

Jeżeli sim jest maksymalnie zainteresowany nauką (z dodatkiem The Sims 2 Czas wolny) po kliknięciu  na teleskop będzie miał interakcje "Wezwij kosmitów".

The Sims 3: Cztery Pory Roku

UFO to ulubiony środek transportu kosmitów, którym przemykają przez miasto. Jest jednak znacznie bardziej uniwersalny niż zwykły pojazd. Pilotując UFO, kosmici mogą porywać swoich przyjaciół dla żartu, chociaż porwana osoba może nie uznać tego za zbyt śmieszne (może sondowanie porwanego po wszystkim poprawi mu humor?). Kosmiczne statki mogą także wywoływać gwałtowne burze na świecie, przez przelot w atmosferze i rozsiewanie chmur, które zsyłają opady. Kosmici wciąż doskonalą ten aspekt swojej technologii, więc uważaj na szalone burze śnieżne w środku lata.

UFO można także ulepszać, aby odblokować dodatkowe funkcje. Na przykład, dołączyć rakiety do swojego pojazdu, by dać mu możliwość podróży w głębokim kosmosie w ciągu kilku krótkich godzin, oraz odwiedzania dalekich planet, mknięcia przez pola asteroid, czy nawet krótkiej wycieczki na Księżyc. Kosmita powróci z opowieściami o swoich przygodach i może nawet z jakimiś specjalnymi obiektami, które zdobył po drodze. Ewentualnie możesz dodać do swojego UFO lasery i nękać okolicznych mieszkańców. Najeżdżaj różne miejsca w sąsiedztwie i patrz, jak Simów na dole ogarnia zachwyt, a potem panika, gdy zaczniesz strzelać wiązkami laserowymi we wszystkie strony, kiedy oni będą biegali w poszukiwaniu osłony. Kosmici są jednymi z najbardziej złożonych i intrygujących stworzeń, jakie kiedykolwiek wprowadzono do serii.

The Sims 4: Witaj w Pracy

Tutaj, jak w poprzednich częściach gry, kosmici z pomocą opisywanego pojazdu porywają Simów i tu także może się to skończyć ciążą u męskich Simów. Kosmitów można także wezwać, za pomocą satelity wynalezionej przez naukowca. Musi się ona znajdywać na naszej parceli domowej i należy użyć na niej interakcji "wezwij kosmitów".

Ciekawostki

  • W The Sims 3: Skok w Przyszłość w Oasis Landing na pustkowiach występuje wrak statku kosmicznego, mimo, że nie spotykamy w tym mieście żadnych kosmitów, poza tymi którzy mogą porwać naszego Sima.
  • W The Sims 3: Rajska Wyspa, UFO nie może latać nad wodą, więc kosmita będzie się poruszał łodzią, a nad nim będą znajdować się anomalie, takie jakby normalnie latał UFO. Prawdopodobnie jest to błąd gry.

Zobacz też

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki